rapens1 Opublikowano 27 Lipca 2007 Opublikowano 27 Lipca 2007 witam mam problem moje " gdy skręcam kierownica podczas jazdy zachowuje się jak na lodzie amorki badałem są ok zawieszenie badałem na stacji diagnostycznej i żadnych luzów i nie wiem co jest ???????słyszałem że moze to byc maglownica ??????? Uzupełnij profil, jaki w końcu silnik masz AHU czy ADP? [spedyt]
lukaszek13ns Opublikowano 27 Lipca 2007 Opublikowano 27 Lipca 2007 witam mam problem moje " gdy skręcam kierownica podczas jazdy zachowuje się jak na lodzie amorki badałem są ok zawieszenie badałem na stacji diagnostycznej i żadnych luzów i nie wiem co jest ???????słyszałem że moze to byc maglownica ??????? Ja bym obstawial luzy w, zawieszeniu ale skoro wszystko sprawdziles wraz z amorkami to szukaj przyczyny w ukladzie kierowniczym. maglownica , drazki, koncowki drazkow.
eMeM Opublikowano 27 Lipca 2007 Opublikowano 27 Lipca 2007 jedz do dobrego mechanika a nie na stacje diagnostyczna, gdyby oni naprawde tam dobrze sprawdzali to zawieszenie to polowa aut by nie przechodzila przegladow.
lukaszek13ns Opublikowano 28 Lipca 2007 Opublikowano 28 Lipca 2007 jedz do dobrego mechanika a nie na stacje diagnostyczna, gdyby oni naprawde tam dobrze sprawdzali to zawieszenie to polowa aut by nie przechodzila przegladow. W sumie racja ja jak bylem na tescie zawieszenia to wyszlo wszystko ok szarpaki nic nie wykazaly, a mialem dziwny stukot. W koncu pojechalem na inna stacje tez wszystko w porzadu dalem gosciowi na flache i sprawdzil mi wszystko recznie, troche mu zeszlo z 30 minut, ale okazalo sie ze dwa wahacze, byly wybite. Sprawdz jeszcze raz zawieche u mechanika jesli bedzie ok to szukaj w ukladzie kierowniczym.
Gość nuti Opublikowano 28 Lipca 2007 Opublikowano 28 Lipca 2007 Miałem taki efekt jak wymieniłem kiedyś końcówki drążków. Przy wymianie zachowano ustawienia nowych względem starych i lipa. Auto pływało. Dobiero znajomy mechanik popatrzał, ustawił i autko śmigało
woj-o Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 ustawienia zawieszenia. Albo cos z geometrią zawiechy (nie wiem czy regulowana w A4 - chyba nie) Przy wymianie nie jest się w stanie zachować ustawień patrzać na stare elementy. Końcówki nie są wykonywane z dużą precyzją co do wymiarów.
Gość spedyt Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Miałem taki efekt jak wymieniłem kiedyś końcówki drążków. Przy wymianie zachowano ustawienia nowych względem starych i lipa. Auto pływało. Dobiero znajomy mechanik popatrzał, ustawił i autko śmigało Kiepski mechanik jak zmieniał końcówki i nie kazał ustawić zbieżności. Trzeba mieć dużo szczęścia żeby to się ustawiło prawidłowo.
oleyy Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 mialem podobny problem. tydzien temu pojechalem na ustawienie zbieznosci a przy okazji kupilem koncowki drazkow i problem znikl. Za drazki zaplacilem 180zl (komplet bo wymienialem 2) za wymiane drazkow i ustawienia zbieznosci 60zl. Widac znaczna poprawe w prowadzeniu auta. a teraz Taka ciekawostka mala: na temat drazkow do Audi A4 od kad to auto weszlo na rynek od 95r. do 2007r. wszystkie maja ten sam i jeden drazek kierowniczy!
DeeJay_Kill Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 wiecie co...czytam któryś post z kolei i widzę, jakie macie problemy... Dobrze, że ja w autku praktycznie wszystko mogę sam zrobić i do tego Was zachęcam w miarę możliwości, bo nikt nie zadba tak o nasze audi, jak my sami (przy okazji troche grosza sie zaoszczędzi)
Tosik Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 wiecie co...czytam któryś post z kolei i widzę, jakie macie problemy... Dobrze, że ja w autku praktycznie wszystko mogę sam zrobić i do tego Was zachęcam w miarę możliwości, bo nikt nie zadba tak o nasze audi, jak my sami (przy okazji troche grosza sie zaoszczędzi) Zgodzę się z kolegą niektóre rzeczy można zrobić samemu i jest najpewniej oczywiście jeśli ma się pojęcie bo metoda 'prób i błędów' można stosować ale w maluchu 126p I satysfakcja jest o wiele większa
Gość spedyt Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 regulacja zbieżności ... kierownica została lekko w lewo jak mechanik poprawił samochód jedzie gdzie chce i przy chamowaniu sciąga też w lewo przy jeżzie na wprost jak jedzie w lewo to w lewo a za chwilę ciągnie w prawo - powiem krótko ZBARANIAŁEM /niewspomne o mechanikach/ co Wy na to?? Źle ustawiona zbieżność, wszystkie elementy zawieszenia tzn końcówki/wahacze są sprawne?
woj-o Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 mogło zgiąć zwrotnicę lub piastę przy takim uderzeniu - sprawdzałes to ? Nie wiem jak alu wachacze się zachowują - czy mogą się zgiąć. Ogólnie trzeba by sprawdzić całą geometrię zawieszenia (oprócz zbieżności także kąty pochylenia koła, wyprzedzenia zwrotnicy,...) Dwa metoda prób i błedów to akurat w Audi jest prostrza niż w malcu (tam wszystkie kąty na kole można ustawiać a tutaj tylko zbieżność . Dwa ustawiałem cała geometrię w chwalonym i polecanym zakładzie (w poldku) raz - spied.. to tak wyśmienicie że gorzej nie można, a samemu jest problem z mierzenim tych pochyleń jednak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się