Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana tunelu z PRZEDLIFT na POLIFT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla kogoś kto nie lutował SMD no raczej. Trzeba odlutować stare diody, zebrać starą cynę i w miarę estetycznie wlutować nowe. Koszt jednej białej diody to ok. 1,50pln, albo i drożej, a kilkanaście trzeba ich kupić. Później trzeba prysnąć spreyem wskazówki poziomu paliwa i temp. płynu, aby świeciły się na czerwono. Trzeba też pamiętać, że diody mają kierunkowość i są połączone szeregowo, czyli jak się odwrotnie przylutuje to nie będzie podświetlenia. No i wiadomo trzeba mieć lutownicę oporową, najlepiej z regulacją temp, aby nic tam nie spalić.

Opublikowano
Świeci mu normalnie, bo ma po I lifcie, więc żadnych kabelków się tam nie przekłada, tylko ten jeden dokłada. To samo zrób u siebie i będzie działać jak powinno.

no wlasnie ze ja zadnych nie przekladalem, jedynie dolozylem +12 po swiatlach i swieci ten klimatronik niemrawo, na pół gwizdka.

Tak samo swieci jak podlacze prąd z tego silniczka zasilajacego powietrze..

Opublikowano

ja mam 98 rok, I lift, wiec stary panel mialem już ten na ledach.

klimatronik jest na 100% sprawny, bo jak załącze ogrzewanie tylnej szyby, to wtedy podświetla się on prawidlowo, tak jak ma swiecic, a jak wylacze ogrzewanie szyby to powraca do niemrawego świecenia. To jest najwidoczniej jakos powiazane z tym kabelkiem niebiesko-szarym, ktory jest w jednym z dwóch pinow wtyczki od grzania szyby (pierwszy pin to gruby żółto biały, a drugi gruby biały + ten niebiesko-szary), bo dzisiaj jak go przeciąłem, to po wlaczeniu grzania szyby klimatronik świeci dalej tak samo słabo, nie załącza sie normalne podswietlanie.

aha, kojarzy ktoś moze jaki kabelek powinien byc na 4 pinie kostki czarnej od klimatronika? bo ja tam zadnego nie mam

Opublikowano

Musisz mieć coś inaczej podłączone, bo nie powinno świecić normalnie po włączeniu grzania...

Tutaj masz ori kostki z polifta od dzoz3f:

[color=#000000]bylem ostatnio na szrocie i wycielem cala wiazke z kostkami do klimatronika od lifta(99-01) od a4 jak bede mial chwile czasu to wrzuce zdjecia jak tam sa poukladane kable . a ktos probowal te podswietlenie z z tym plusem po stacyjce jak napisalem w poscie wyzej ?? [/color]


[url="http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=cefcd2ebefe0bfd8"][img=http://images39.fotosik.pl/484/cefcd2ebefe0bfd8m.jpg][/url]


[url="http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=752b570dc6b53581"][img=http://images38.fotosik.pl/482/752b570dc6b53581m.jpg][/url]

[url="http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d22535f5265e59f1"][img=http://images45.fotosik.pl/490/d22535f5265e59f1m.jpg][/url]

[url="http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f231bf2d22ffd1f0"][img=http://[/url][url]http://images40.fotosik.pl/472/f231bf2d22ffd1f0m.jpg[/url][color=#000000]][/url][/color]

[url="http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6592948eb33d5e6c"][img=http://images47.fotosik.pl/489/6592948eb33d5e6cm.jpg][/url]

[url="http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=bb4d41fa39efeaa9"][img=http://images47.fotosik.pl/489/bb4d41fa39efeaa9m.jpg][/url]

[url="http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3519a08e36407aa4"][img=http://images37.fotosik.pl/464/3519a08e36407aa4m.jpg][/url]

[url="http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=14d4431853d43d48"][img=http://images46.fotosik.pl/469/14d4431853d43d48m.jpg][/url]

Porównałem kiedyś z nimi swoje kostki z '98:

[color=#000000]Porównałem wtyczki II lift pokazane przez dzoz3f z moimi I lift i oto różnice:[/color]

[color=#000000]- duża czarna II lift jest przewód [/color][b]czarny z fioletowym paskiem (3 pin od lewej), w I lifcie [u]brak[/u];

- mała czarna II lift [i]pin Nr 6 jest [b]przewód szary z zielonym paskiem, w I lifcie [u]brak[/u];
- mała czarna II lift [i]pin Nr 7 jest [b]przewód brązowy z żółtym paskiem, w I lifcie jest [i][b]brązowy z zielonym paskiem[/b];
- mała czarna II lift [i]pin Nr 10 [u]brak przewodu[/u], I lift jest przewód przewód [b]niebieski z czarnym paskiem (czyli zbędny).

Reszta przewodów pokrywa się.[/b][/i][/i][/b][/i][/b]

[/i][/b]

Analogicznie u Ciebie wszystko powinno pokrywać się z tymi na zdjęciach poza wyszczególnionymi.

Opublikowano

dzieki za odpowiedz.

szczerze to juz nie mam sil ściągać tunelu xx raz, jak bede mial chwile to sciagne i porownam piny.

Albo ogarne klimatronik na podmianke

Opublikowano
Świeci mu normalnie, bo ma po I lifcie, więc żadnych kabelków się tam nie przekłada, tylko ten jeden dokłada. To samo zrób u siebie i będzie działać jak powinno.

no wlasnie ze ja zadnych nie przekladalem, jedynie dolozylem +12 po swiatlach i swieci ten klimatronik niemrawo, na pół gwizdka.

Tak samo swieci jak podlacze prąd z tego silniczka zasilajacego powietrze..

U mnie ciulato swiecilo wlasnie po tym kablu z silniczka, dodatkowo auto nie gasnie na swiatlach :D pociagnalem z awaryjek i dziala gites i sweci w pelni.

Opublikowano
Świeci mu normalnie, bo ma po I lifcie, więc żadnych kabelków się tam nie przekłada, tylko ten jeden dokłada. To samo zrób u siebie i będzie działać jak powinno.

no wlasnie ze ja zadnych nie przekladalem, jedynie dolozylem +12 po swiatlach i swieci ten klimatronik niemrawo, na pół gwizdka.

Tak samo swieci jak podlacze prąd z tego silniczka zasilajacego powietrze..

U mnie ciulato swiecilo wlasnie po tym kablu z silniczka, dodatkowo auto nie gasnie na swiatlach :D pociagnalem z awaryjek i dziala gites i sweci w pelni.

ale z awaryjnych jest tylko po zaplonie, czy po swiatlach tez? pamietasz moze kolor przewodu z ktorego podciagnales prad?

tez probowalem z tej wtyczki od awaryjnych, byl prad po zaplonie na 2 kabelkach, podlaczylem na probe kazdy z nich, ale podswietlenie klimatronika nie swiecilo wcale

Opublikowano

po zaplonie i na swiatlach. koloru nie pamietam niestety.

Opublikowano

Panowie dzisiaj założyłem climatronic i wszystko prawie działa poza oświetleniem. Na który pin i jakiej kostki trzeba dać to + 12V ?

Opublikowano

Jeśli chodzi o klimę do przedlifta (95-97) to spróbujcie przepiąć te dwa kabelki jak napisał jedrusa i dodatkowo wypnijcie brązowy z pinu 4 w małej czarnej i sprawdźcie czy działa.

Opublikowano

witam kolegów podziękowania dla Pawelwor konsola poliftowa założona wszystko śmiga tylko jak włanczam zapłon słychać jakieś szumy w klimatroniku . Czy adaptacja załatwi sprawe ? jak tak to jak tego dokonać.

Opublikowano

Jak sprawdzić czy sprężarka załącza się plusem czy minusem bo nie wiem czy przeciąć u siebie minus w tej kostce i prowadzić plus po zapłonie jak jest to w tym poście napisane.

Opublikowano

podłącz i sprawdz czy załączy sie spręzarka jak nie to musisz to zrobic .

Opublikowano
Jak sprawdzić czy sprężarka załącza się plusem czy minusem bo nie wiem czy przeciąć u siebie minus w tej kostce i prowadzić plus po zapłonie jak jest to w tym poście napisane.

Kostka siwo-fioletowa przy nogach kierowcy, pin zdaje się 4 (Witek potwierdź, bo nie pamiętam dokładnie). Tu znajdziesz tą masę, która załącza sprężarkę, przeciąć i dodać plus po zapłonie, np. z listwy nad nogami. U witka wystarczyło coś takiego, żeby rozwiązać problem ze sprężarką ;)

GNIAZDO BEZPIECZNIKA SAMOCHODOWEGO UNI (195) (2775298209) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

---------- Post dopisany at 14:25 ---------- Poprzedni post napisany at 14:12 ----------

Odnośnie adaptacji:

https://sites.google.com/site/marcelcybulka/moto/vag/kodowanie-klimatronika-audi-a4-b5

Opublikowano

Dokładnie tak jak kolega pisze siwo-fioletowa kostka pin4 jak nie dasz rady moge zrobic foto.

Odnośnie adaptacji dam dzisiaj znać czy poszło :)

Opublikowano

Ok. Jutro będę próbował. Bo dzisiaj walczyłem z podświetleniem przycisków climatronica i po podłączeniu do plusa kabelka od tego silniczka to świeci ale bardzo słabo i w ogóle nie reaguje ja zwiększenie lub zmniejszenie podświetlenia. A i jeszcze jedno jak włączę światła to ponel climatronica świeci jaśniej niz przy zgaszonych, czy tak ma być ?

A ta adaptacja to dotyczy benzyny, ja mam diesla więc chyba odpada.

Opublikowano
Ok. Jutro będę próbował. Bo dzisiaj walczyłem z podświetleniem przycisków climatronica i po podłączeniu do plusa kabelka od tego silniczka to świeci ale bardzo słabo i w ogóle nie reaguje ja zwiększenie lub zmniejszenie podświetlenia. A i jeszcze jedno jak włączę światła to ponel climatronica świeci jaśniej niz przy zgaszonych, czy tak ma być ?

A ta adaptacja to dotyczy benzyny, ja mam diesla więc chyba odpada.

Robisz złym sposobem, nie masz A4 po I lifcie, tylko przed liftem. Nie podłączaj przewodu z tego silniczka, tylko przełóż te dwa co napisał jedrusa i ew. jak nadal będą problemy to odłącz masę z małej czarnej pin 4

---------- Post dopisany at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany at 17:31 ----------

Adaptacja wygląda tak samo, kodowanie możesz zmienić, ale nie musisz, dalsza część jest ważna. Możesz popróbować z innym kodowaniem, tylko zapisz sobie najpierw to co masz aktualnie, żeby wrócić do niego jeśli coś będzie nie tak.

Opublikowano

Dzisiaj zrobiłem jak pisaliście tzn. oprócz zamiany przewodów miedzy kostkami, które już kiedyś zrobiłem, odciąłem masę w czarnej małej kostce (pin 4) i nic się nie działo, na pin 6 tej samej kostki podałem + 12V po zapłonie podświetlenie jest mocniejsze niż było z tego silniczka ale co jak nie mogę regulować jego natężenia.

Opublikowano

Co samochód to inny problem :decayed: Może nie te przewody przełożyłeś? U witka z tego co pamiętam przy testach regulacja działała. A tak na przyszłość, jak testujesz to nie przecinaj, a wypinaj je z wtyczki - łatwo je się odpina, a zawsze jak coś nie tak to można wpiąć z powrotem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...