Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana tunelu z PRZEDLIFT na POLIFT


jedrusa4

Rekomendowane odpowiedzi

Podświetlenie, logika zapłony i coś tam jeszcze jest sterowane za pomocą cana przez licznik, więc jeśli dokładałeś to radio to zapomniałeś o tym ;-)

A o co chodzi z tym can nie zabardzo ogarniam

Wysyłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest można poczytać np. tutaj: CANBus.pl - Magistrala CAN ( Controller Area Network )

W skrócie magistrala komunikacyjna między modułami samochodu. Najpierw napisz, czy to radio było dokładane, czy oryginalnie siedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisze w tym temacie więc było dokładane kodu nic nie bylo jeśli to w czymś pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładam, że masz licznik z pełnym FISem i z białym podświetleniem, bo jak czerwone to możesz zapomnieć o podświetleniu radia, chyba, że przez emulator cana z allegro.

Ciągniesz od radia do licznika dwa przewody (standardowo są o grubości 0,35 każdy), podpinasz pod odpowiednie piny w radiu (na naklejce radia szukasz CAN-L i CAN-H) i liczniku - szara kostka 32-pinowa (pin 5 -CAN H, 6 -CAN L), ewentualne kodowanie i powinno działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba się pożegnam póki co z podświetleniem kurcze ... niestety nie mam fis'a ... mam zwykły z czerwonym podświetleniem i zastanawiałem się nad fis'em ale widzę że i z tym chyba będzie problem .... :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podświetlenie.można.zrobić.bez.problemu.nawet.bez.szyny.can

---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ----------

jak.znajde.fotki.to.wrzuce.gdzie.można.podpiąć.podświetlenie.ja.mam.też.bez.fisa.a.podświetlenie.mam

CAM00082.jpg

CAM00083.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra pany ogarniete podswietlenie dzieki pawelwor dzieki stary :) a wracajac do tematu radia teraz jak wychodza 4 wtyki i graja mi tylko przednie glosniki bo z radia nie wystaja te plaskie blaszki zeby polaczyc kabelki :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te radio ma wyjscie tylko na 2 głośniki tył aktywny lub bose

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli tłumacząc łopatologicznie :) jak podłączyć tył :)? :decayed: kabel od suba mam i suba jutro chce montować właśnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ta kostka siwo-fioletowa do włączania sprężarki to ta co na fotce ??

61c330dd2061ec5em.jpg

i z niej mam obciąć kabel z pinu 4 i podłączenie + po zapłonie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha i wtedy pod wzmacniacz tylne glosniki? Tzn mam na mysli te co sa w tylnych drzwiach na dole :)

Wysyłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra mam już wszystko zrobione. Jedyny problem to klimatronik miałem kodowonie 00061 zmieniłem na 00040 i dalej mam te same błędy:

1297 Czujnik temperatury nawiewu na nogi-G192

przerwa lub zwarcie do plusa

1296 Czujnik temperatury środek-G191

przerwa lub zwarcie do plusa

1582 Sygnał czujnika temperatury cieczy chłodzącej

przerwa lub zwarcie do plusa

Jakie macie u siebie kodowania ?? Może to wina samego panelu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwóch pierwszych czujników po prostu nie ma w aucie przed 98 rokiem. Ostatni nie mam pojęcia o co chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko pisze wsprawie radia symphony nie dzialaja mi tylne glosniki kupilem ta przejsciowke za 20 zl podlaczylem i duuupa :( niestety nic a i czy byla by mozlowosc podlaczenia kabelka aux?

Wysyłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko masz podłączone prawidłowo sygnał do wzmacniacza idzie ? sterowanie też ? jeżeli masz wszystko prawidłowo podpięte musi działać . Głośniki które chcesz zasilić z wzmacniacza też masz podpięte pod wzmacniacz ? Tak można mieć wejście aux są nawet gotowe zestawy nawet na forum ktoś sprzedaje takie cudo jak emulator zmieniarki cd. Podpinasz to w miejsce niebieskiej kostki mini iso i masz aux, a radio myśli że jest podłączona zmieniarka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozwiązaliście temat słabo dmuchającej klimy po zmianie, bo u mnie ledwo że dycha pomimo włączenia na full. A i czy skoro nie chłodzi to znaczy, że muszę zapodać ten plus do sterowania, z jakiej kostki najlepiej go podciągnąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plus po stacyjce i pod maskę do samego czujnika, Czyli pod prawą przednia lampę (strona pasażera). Przecinasz przewód brązowo - biały i lutujesz . Mi też coś właśnie słabo dmucha zmieniłem kodowanie na 00040 potem Basic Settings i grupa 001. Ciekawe jest to że czasem wartości się wyzerują a czasem wyskoczy błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaptacja klap nic nie da, póki będziecie mieć silniczki z przedlifta. Pewnie podobnie jest z wentylatorem.

Silniczki przedliftowe i klimatronik poliftowy "nie lubią się". Czy da się zamontować poliftowe silniczki do przedliftowej obudowy parownika - nie wiem.

Inna sprawa, że nie macie działającego zamkniętego obiegu, bo w przedlifcie jest to sterowane podciśnieniowo, co tym bardziej przemawia za wymianą na liftową obudowe parownika :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

To który wreszcie przewód przeciąć by podłączyć go pod + po zapłonie, żeby sprężarka zaczęła chodzić.

Jeden piszę że przy chłodnicy odciąć przewód, drugi że przy sterowniku ABS, trzeci przy nogach siwa kostka pin 4. To wreszcie który?

Następna kwestia to podświetlenie klimatronica:

U mnie przeciągnięty był przewód spod nóg do kostki radia pod podświetlenie i palił się stary klimatronic. Jak go odpiąłem klimatronic gasł. Może ktoś się wcześniej tam bawił w małego elektryka? Ale po wpięciu kostek pod panel po lifcie tak jak na pierwszej stronie kolega opisał klimatronik strasznie przygasł. Czy to może być wina tego przewodu który został już wcześniej tam poprowadzony?

I jeszcze jedno:

Czy czujnik w klimatronicu działa już od samego początku tak jak to było przed liftem? (Chodzi o ten silniczek który zasysał powietrze) Czy trzeba go jakoś podłączyć, jeżeli tak to który pin, która kostka, który przewód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...