mati101086 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Aha czyli czerwony kabel nie ma wplywu na dzialanie kierunkow. A u mnie nie dzialaja bo chyba nie ma na to wplywu ze wymienilem manetke od kierunkow na poliftowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Wpływ ma, coś trzebabyło przerabiać żeby to działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebidi Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ja nie mam przeciwmgielnych przednich wiec dla jednego przycisku nie bawiłem się w isostaty i przeniosłem przeciwmgielny pod kierownicę w tą wnęke na książkę serwisowa a do konsoli dołożyłem drugi kubek ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tatar123 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) mam takie jedno pytanko ,czy mieszek z konsoli 1 din pasuje bez przeróbek ? Edytowane 6 Czerwca 2015 przez tatar123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opti Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Czy robiliście kodowanie "nowego" klimatronika po zmianie ? Znalazłem takie info,(po pierwszym lifcie) kodowanie klimatronika 04140. (takie miałem na starej klimie) Niestety na nowej nie da się zakodować takiego samego, bo klimatronik jest z końcówką M tj. 8D0 820 043M według podpowiedzi w vcds wychodzi, kodowanie 00040 tj. druga cyfra jest 0 dla sterownika/klimatronika z indeksem M , dla indeksu K/L jest cyfra 4 Czy mam się tym martwić ? Czy tak zostawić ? Możecie podać dokładną procedurę adaptacji nowego klimatronika ? Druga sprawa - podświetlenie: Według tego opisu z audizine tj. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/360493-FAQ-B5-A4-S4-Center-Console-Thread Kostka 12pinowa, na 6pin (ori brak przewodu), podają żeby podpiąć/wykorzystać ze starej kostki od grzania tylnej szyby szaro/niebieski Tak też podpiąłem, jest jedno ale.... po włączeniu świateł panel klimatyzacji miga dlaczego tak jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 (edytowane) mam takie jedno pytanko ,czy mieszek z konsoli 1 din pasuje bez przeróbek ?mieszek nie pasuje, jeśli masz na myśli z przedlifta do polifta. Opti, jak działa na takim kodowaniu jak jest to nic nie ruszaj Edytowane 7 Czerwca 2015 przez pawelwor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tatar123 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) mam takie jedno pytanko ,czy mieszek z konsoli 1 din pasuje bez przeróbek ?mieszek nie pasuje, jeśli masz na myśli z przedlifta do polifta.Opti, jak działa na takim kodowaniu jak jest to nic nie ruszaj Nie sprecyzowałem pytania, z konsoli 1 din z polifta do konsoli 2 din ? Edytowane 8 Czerwca 2015 przez tatar123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opti Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 mam takie jedno pytanko ,czy mieszek z konsoli 1 din pasuje bez przeróbek ?mieszek nie pasuje, jeśli masz na myśli z przedlifta do polifta.Opti, jak działa na takim kodowaniu jak jest to nic nie ruszaj Działa to zostawiam. Czy po podłączeniu modułu przeciwmgielnych/przekaźnika liftowego o oznaczeniu 600. nr.8D0907701B wystarczy według schematu połączyć przewody i wszystko śmiga? Ktoś już tak robił ? Dobrze zrozumiałem ? Pozwolę sobie podać link do tego schematu poniżej: http://www.audi-sport.net/xf/threads/fog-light-wiring.136309/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/150665-all-b5-podlaczenie-przyciskow-poliftowych-w-przedlifcie-bez-uzycia-isostatow-jak-ori/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opti Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 (edytowane) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/150665-all-b5-podlaczenie-przyciskow-poliftowych-w-przedlifcie-bez-uzycia-isostatow-jak-ori/ Dzięki Edytowane 10 Czerwca 2015 przez opti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Panowie ja mam problem mam a4 z 1995 zmienilem tunel na poliftowy z 2000r wraz z klimatronikiem wszystko zrobilem tak jak w poradniku dodatkowo z pomoca schematow sprawdzilem instalacje niby wszystko wyglada ok a jedna klima nie zalacza sie dodam rowniez ze na starym klimatroniku tez sie nie zalaczala z panelu z tym ze ja podpinalem na krotko kompresor do akumulatora to chociaz wiatrak od klimatyzacji sie zalaczal a teraz sie nie zalacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Jak już zabieracie się za zmianę na liftingowy tunel to pamiętajcie, że elektryka klimy jest inna w latach 95-97 i inna 98-01. Załączenie kompresora odwrotne (plusem/masą), częściowo sterowanie silniczkami klap nawiewu jest inne (obieg zamknięty jest sterowany podciśnieniowo w przedlifcie)- tego nijak nie obejdziecie. Jak już zmieniacie to ogólnie żeby wszystko prawidłowo działało to trzeba wymienić całość na układ przynajmniej od 98 roku, a najlepiej od 99 (delikatne różnice w elektryce między I liftem a II liftem - odczuwalne przez migające podświetlenie, co juz łatwo poprawić) Mati, nie wiem czy to bedzie jakoś pomocne, ale jak kiedyś z tym coś działałem to masę i plus, które odpowiadały za załączenie ciągnąłem aż do docelowego miejsca, bo gdzieś po drodze występował jakiś konflikt (nie jestem teraz pewien ale to chyba był problem z masą, bo w klimatroniku sa dwa rodzaje mas) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 spoko wiesz da sie zyc bez obiegu zamknietego bardziej zalezy mi na dzialajacej klimie w takim razie musze porownac schematy Bawie sie z tym caly dzien i aczynam w to watpic ze komukolwiek udalo sie wystartowac klimatyzacje poinstalacji panelu poliftowego do przedlifta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebidi Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Mi chodzi wsadziłem poliftowy do przedlifta tylko z czujnika przy chlodnicy klimy przeciolem kabel i podałem plus bezpośrednio do owego czujnika wysokiego ciśnienia klima lata i chlodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 o kurcze może i u mnie taki zabieg pomoże. Możesz dokładnie opisać który kabel obciąć i gdzie dokładnie dołożyć tego plusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebidi Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 W tym wątku było to opisane .....kabel chyba brązowo biały obcinasz go przy czujniku na chlodnicy klimy patrząc na przód auta to po lewej stronie najlepiej wykręcić reflektor i dajesz sobie plus po zapłonie ...na próbę możesz dać bezpośrednio pod aku dla sprawdzenia ..tylko pamiętaj plus dokladasz do czujnika a kabel obcięty który w kierunku wiązki idzie zawijasz i zostawiasz albo obcinasz w cholerę Na czujniku są 4 przewody i tylko jeden ma ten kolor znajdziesz bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 (edytowane) Ok wiem orientuje sie bo wczoraj sprawdzalem miernikiem cale okablowanie wiec wiem gdzie jest czujnik i z tego co pamietam ida do niego 4 kable. PS. W którym poscie bylo opisane co trzeba zrobic aby klima działała poprawnie Edytowane 26 Lipca 2015 przez mati101086 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebidi Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Teraz nie pamiętam ale opisałem ci co i jak brązowo biały przewód podajesz plus na jego obcięty kawałek do czujnika i musi chodzi zmieniasz po prostu sterowanie sprezarki z masy na plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Aha i powinno sie obejsc bez zmiany zyl w kostkach klimatronika i nie powinno byc problemow tym ze klimatronik z tego i z tego rocznika tylko ma dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebidi Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 W kostkach klimatronica zmieniasz tylko to co na początku tego tematu jeśli o przedlifta chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się