Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana tunelu z PRZEDLIFT na POLIFT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiedzieć co to slim.... Playstation nigdy nie mieliście (pierwszej i slim)? :kox::tongue4:

Opublikowano

a ręczny znaczy osalna ręcznego ta duza i rękojeść podejdzie z przed lift do polifta bo nie wiem czy gość ma obszywać czekam na odp

Opublikowano

a ręczny znaczy osalna ręcznego ta duza i rękojeść podejdzie z przed lift do polifta bo nie wiem czy gość ma obszywać czekam na odp

napisz po polsku to może ktoś pomoże...

Opublikowano

obudowa hamulca ręcznego, plastikowa składająca się z 2 części:

1. za która ciągniemy

2. która zasłania resztę metalowej konstrukcji dźwigni hamulca ręcznego

podejdzie z wersji przed liftem do wersji po lifcie ????

p.s nie wiem co innego można obszywać w dźwigni hamulca ręcznego. ... bo chyba tylko 2 elementy

Opublikowano

Podejdzie spoko, dźwigni nie trzeba zmieniać.

Opublikowano

Podejdzie spoko, dźwigni nie trzeba zmieniać.

Po raz kolejny :thankyou2:

Opublikowano

to jest wielkości dwóch paczek zapałek, tak więc wielkie to to nie jest. A trochę elektroniki w sobie ma...

zrzędzicie jak stare baby normalnie :confused4:

kiedy odbior? :kox:

Opublikowano

jutro wysyłam, na ostatnie szlify, jak zrobi wersję gotową to muszę sam pojeździć z tydzień dla pewności żeby wam się samochody nie popaliły :> także jeszcze pewnie miesiąc... niestety roboty od h*ja [br]Dopisany: 09 Maj 2011, 19:44_________________________________________________ale wszystko jest na dobrej drodze, bo isostat już sprawdzony i działa.

Opublikowano

no to fajno, akurat skończę konsolę :rolleyes:

Opublikowano

Mam pytanko.

Ponieważ posiadam manualne sterowanie nawiewu, czy jest możliwość przerobienia go na elektryczne a następnie zmiana tunelu?

Nie chodzi mi o pełna klimę tylko zwykle elektryczne sterowanie nawiewem?

Opublikowano

Podświetlenie w klimatroniku po II lifcie w a4 po I lifcie opanowane w końcu :kox:

Po odłączeniu silniczka (ten co miał za zadanie wciągać powietrze z kabiny, aby czujnik mierzył temperaturę) zostaje nam przewód czarny z czerwonym paskiem (ja go od razu zaizolowałem, przez co wyleciał mi z głowy...). Przewód ten podłączamy pod pin Nr 6 w kostce małej czarnej. Żadnych innych przewodów nie ruszamy w kostkach klimatronika. Takie proste, że aż głupie :gwizdanie:

image-upload-11-734103.jpg

Chodzi i ten przewód z tej wtyczki. U mnie jest czarny z niebieskim paskiem. Po podłączeniu którego nic się nie dzieje. Czasem wyświetlacz się podświetli i po jakimś czasie gaśnie.

Jeszcze pytanko, czy ma się podświetlać tylko wyświetlacz, czy ikony na przyciskach też?

Opublikowano

Ikony na przyciskach też się podświetlają. Wydaje mi się że w a4 po I lifcie klimatronik jest trochę inaczej podłączony, więc moimi radami nie powinieneś się sugerować tylko jedrusa ;)[br]Dopisany: 19 Maj 2011, 22:31_________________________________________________Nie pamiętam czy to było pisane, albo przeoczyłem, ale dzisiaj w końcu zamontowałem sobie zapalniczkę poliftową w tunel i podłączyłem wtyczkę tak jak pasowała.. Zanim skręcicie wszystko sprawdźcie czy działa, bo mogą się dziwne rzeczy dziać... :decayed:

Opublikowano

Ja mam audi po I lifcie 97 rok i u mnie podłączenie tego kabelka rozwiązało sprawę - może gdzieś Ci nie styka skoro czasami podświetli.

Opublikowano

Ja podłączyłem od podświetlania przycisku podgrzewania szyby i działa. Teraz walczyłem z lampą, żeby zrobić sterowanie klimą. Może gdzieś indziej idzie się dobrać do tego przewodu, bo bez rozwalenia chyba nie odkręcę lampy.

Opublikowano

Pandzior o jakiej lampie piszesz?

Opublikowano

O prawej przedniej lampie, żeby dobrać się do wiązki czujnika ciśnienia klimy, bo teraz sprężarka mi się nie załącza.

Opublikowano

Podświetlenie daje dosyć niskie napięcie, przez co może nie załączać. Może plusa weź od czegoś innego?

Opublikowano

Ale nie mogę wyjąć lampy żeby dobrać się do tej wiązki, gdzie ona idzie dalej, żeby podłączyć ten plus to sterowania klimy.

Opublikowano

Miałem na myśli przy wtyczce panelu klimy. Chyba, że źle zrozumiałem o co Ci chodzi z tym sterowaniem klimy i tylko mieszam :decayed:

Opublikowano
Co do załączania klimy to nie wiem czy już opisywałem to, do rocznika 96 kompresor klimy załączany jest masą przy starym klimatroniku, a niestety po zmianie trzeba podać plus. Trzeba zciągnąć prawą lampę i tam przy chłodnicy od klimy jest czujnik ciśnienia, są tam cztery przewody, nas interesuje (chyba bo dobrze nie pamiętam) brązowy z białym paskiem. Trzeba go przeciąć, koniec tego kabla, który idzie doalej do więzki zostawiamy wolny, a ten koniec co idzie do czujnika podłączamy plus po stacyjce najlepiej też po bezpieczniku, ja u siebie pociągnąłem ze skrzynki ECU. I powinno załączać kompresor.

O ten przewód mi chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...