zielony04 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Witam Od pewnego czasu mam problemy z przyśpieszaniem. Jak się jedzie bardzo dynamicznie to wszystko OK., Jednak przy spokojnej jeździe i przy nagłym zbutowaniu silnik łapie „muła „ Następuje chwilowe przymulenie. Wczoraj miałem trochę czasu i porobiłem logi Błędy 00519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) 28-10 - Zwarcie z plusem – Sporadyczny 00575 - Ciśnienie w kolektorze ssącym 17-00 - Różnica regulacji (akurat wczoraj nie było tych błędów ale w/w błędy wyskakiwały mi wcześniej ( nigdy na raz – zawsze był jeden lub drugi) Statyczne: 00 01 03 04 07 13 18 23 Basic (u mnie chyba ta funkcja nie działa) wczesna odmian komputera 00 03 04 Dynamiczne 00 01 03 04 08 10 11 Oraz dokonałem wstępnej analizy wskazań termostatu oraz G2/G62 zachowani egr przy przygazówkach ( samochód stoi) Oczywiście w trakcie prób dynamicznych muła nie udało mi się zaliczyć Proszę o : 1) Analizę logów pod względem zaniku mocy 2) Mam wątpliwości co do czujnika G2 ( duża rozbieżność na zimnym silniku ( 16 – 45 stopni) CZY MOŻe JEST DOBRZE ??? 3) Oraz EGR też chyba szwankuje??? ( silnik zaczął ostatnio chodzić twardo ( głośno) na wolnych obrotach)
vauxhall95 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Kat za pozny,dawka za mala.Turbo i przeplywka pracuje IDEALNIE!
zielony04 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 Tak u Witka (wirus + wymiana turbiny + nowe wtryski + nadkole) a z czego wnioskujesz ze kąt za późny ?????
przemik Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Standardowy "witkowy" soft... czyli ladnie dowalone koksu...
zielony04 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 a co z moimi problemami ???
vauxhall95 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Z logow wynika ze wszystko dobrze,zrob to co w pierwszym poscie pisalem
zielony04 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 Wiedziałem ze mam za późny kąt wtrysku Jednak nigdy mi to nie przeszkadzało ( zimą pali ) hmm ( za kilka tysięcy wymieniam rozrząd więc dopilnuje aby było dobrze) Jednak trochę denerwuje mnie te rozbieżności w wskazaniach temp. ( czy znowu uwalony czujnik G2/G62)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się