Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Podniesienie tyłu-jakie sprężyny?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podaje fotkli

y3v3r.jpg

y3CxS.jpg

Hhf6r.jpg

1s_6A.jpg

przecież on stoi dobrze :gwizdanie: jak na seryjne 1BA[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2010, 21:12_________________________________________________porwnanief.jpg

A jak sprawność amortyzatorów :mysli:[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2010, 21:26_________________________________________________U mnie było tak przed zmiana sprezyn, porównuj w pionie P/T

przdp.jpg

99184502.jpg

I w pierwszym pionie róznica wynikała z pęknietej sprezyny jak na fotce którą dałem wczesniej, a drugi pion przedstawia sytuacje po załozeniu sprezyn -30 z 1,8t sedana łacznie z amortyzatorami, tył siadł na -65, obecnie mam dedykowane do avanta

Opublikowano

samochod stoi lekko przodem w dol i w dodatku z 1/4 baku.

BARDZO m,iekki,nawet jas sie zeprzec recami to siada prawie polowe.

amorki juz chyba im nie dlugo bo skakaja w zakretach troche i po ugnieceniu i puszczeniu 3-4 razy bujnie.

na rowni wyraznie widac przod wyzej

Opublikowano

samochod stoi lekko przodem w dol i w dodatku z 1/4 baku.

BARDZO m,iekki,nawet jas sie zeprzec recami to siada prawie polowe.

amorki juz chyba im nie dlugo bo skakaja w zakretach troche i po ugnieceniu i puszczeniu 3-4 razy bujnie.

na rowni wyraznie widac przod wyzej

Skoro buja na zakrętach i po ugieciu amortyzator buja sie dalej nie amortyzuje to do zmiany masz amortyzatory, wtedy i tył powinien sie podnieśc bez załadowania wzgledem tego co jest teraz

Opublikowano

samochod stoi lekko przodem w dol i w dodatku z 1/4 baku.

BARDZO m,iekki,nawet jas sie zeprzec recami to siada prawie polowe.

amorki juz chyba im nie dlugo bo skakaja w zakretach troche i po ugnieceniu i puszczeniu 3-4 razy bujnie.

na rowni wyraznie widac przod wyzej

Skoro buja na zakrętach i po ugieciu amortyzator buja sie dalej nie amortyzuje to do zmiany masz amortyzatory, wtedy i tył powinien sie podnieśc bez załadowania wzgledem tego co jest teraz

kiedys w golfie 3 zmienilem amorki z tylu ale nic sie nie podniusl.

moze jest jakas firma co robia jakies wzmacniane?

bo podejzewam ze oryginaly to tylko aso je ma? :mysli:

Opublikowano

wzmacniane?? znaczy chodzi Ci twardsze?? jeśłi tak to nie do tych spręzynco masz, musiał byś jakies 1BE chociazby kupic ale spręzyna plus amor to pewnie z 600zł, same 4 amory utwardzone ori audi w sklepie kosztuja prawie 1200zł :gwizdanie:

Opublikowano

Miałem na myśli wzmacniane sprężyny nie amorki. Jakieś o zwiększonej nośności

Opublikowano

Moje na 1BA stalo identycznie, po zmianie na 1be jest ok, przod siadl nizej niz tyl. Tak wyglada b5 na komfortowym zawiasie, jak wóz drabiniasty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...