Kowi87 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 podaje fotkli przecież on stoi dobrze :gwizdanie: jak na seryjne 1BA[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2010, 21:12_________________________________________________ A jak sprawność amortyzatorów [br]Dopisany: 17 Czerwiec 2010, 21:26_________________________________________________U mnie było tak przed zmiana sprezyn, porównuj w pionie P/T I w pierwszym pionie róznica wynikała z pęknietej sprezyny jak na fotce którą dałem wczesniej, a drugi pion przedstawia sytuacje po załozeniu sprezyn -30 z 1,8t sedana łacznie z amortyzatorami, tył siadł na -65, obecnie mam dedykowane do avanta
dariodario Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2010 samochod stoi lekko przodem w dol i w dodatku z 1/4 baku. BARDZO m,iekki,nawet jas sie zeprzec recami to siada prawie polowe. amorki juz chyba im nie dlugo bo skakaja w zakretach troche i po ugnieceniu i puszczeniu 3-4 razy bujnie. na rowni wyraznie widac przod wyzej
Kowi87 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 samochod stoi lekko przodem w dol i w dodatku z 1/4 baku. BARDZO m,iekki,nawet jas sie zeprzec recami to siada prawie polowe. amorki juz chyba im nie dlugo bo skakaja w zakretach troche i po ugnieceniu i puszczeniu 3-4 razy bujnie. na rowni wyraznie widac przod wyzej Skoro buja na zakrętach i po ugieciu amortyzator buja sie dalej nie amortyzuje to do zmiany masz amortyzatory, wtedy i tył powinien sie podnieśc bez załadowania wzgledem tego co jest teraz
dariodario Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2010 samochod stoi lekko przodem w dol i w dodatku z 1/4 baku. BARDZO m,iekki,nawet jas sie zeprzec recami to siada prawie polowe. amorki juz chyba im nie dlugo bo skakaja w zakretach troche i po ugnieceniu i puszczeniu 3-4 razy bujnie. na rowni wyraznie widac przod wyzej Skoro buja na zakrętach i po ugieciu amortyzator buja sie dalej nie amortyzuje to do zmiany masz amortyzatory, wtedy i tył powinien sie podnieśc bez załadowania wzgledem tego co jest teraz kiedys w golfie 3 zmienilem amorki z tylu ale nic sie nie podniusl. moze jest jakas firma co robia jakies wzmacniane? bo podejzewam ze oryginaly to tylko aso je ma?
Kowi87 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 wzmacniane?? znaczy chodzi Ci twardsze?? jeśłi tak to nie do tych spręzynco masz, musiał byś jakies 1BE chociazby kupic ale spręzyna plus amor to pewnie z 600zł, same 4 amory utwardzone ori audi w sklepie kosztuja prawie 1200zł :gwizdanie:
dariodario Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2010 Miałem na myśli wzmacniane sprężyny nie amorki. Jakieś o zwiększonej nośności
zgredek27 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Moje na 1BA stalo identycznie, po zmianie na 1be jest ok, przod siadl nizej niz tyl. Tak wyglada b5 na komfortowym zawiasie, jak wóz drabiniasty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się