rafik_1985 Opublikowano 29 Lipca 2007 Opublikowano 29 Lipca 2007 Witam, Czy ktoś może wie co może być przyczyną falowania obrotów po odpaleniu samochody po dłuższym postoju??? Dokładnie problem polega na tym że odpalam samochód i odrazu załapuje ale natychmiast gaśnie (nie reaguje na pedał gazu). Odpalam tak z 10 razy i po każdym kolejnym odpaleniu jest coraz lepiej tzn. nmie gaśnie odrzu ale strasznie coś wali w silniku i całe auto się trzęsie. Póżniej samochód już jeżdzi normalnie aż do następnego postoju. Dodam że mam jeszcze wrażenie że mimo iż później jeździ to podczas dodawania i odpuszczania gazu samochód szarpie. Byłem u speca i nie mam żadnych błędów. Proszę o pomoc bo nikt nie wie co to może być??? Słyszałem już kilka opcji: przepływka, świece, przewody, sonda (ale ona chyba nie pracuje odrazu po odpaleniu??), zapchany katalizator. Mam jeszcze olej do wymiany ale to chyba nie przezto. Pozdrawiam stosuj 2 punkt regulaminu, jeśli nie wiesz co to, zajrzyj do niego w końcu
lukaszek13ns Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Byłem u speca i nie mam żadnych błędów. Proszę o pomoc bo nikt nie wie co to może być??? Słyszałem już kilka opcji: przepływka, świece, przewody, sonda (ale ona chyba nie pracuje odrazu po odpaleniu??), zapchany katalizator. Mam jeszcze olej do wymiany ale to chyba nie przezto. Pozdrawiam Wiam jeszcze takie male pytanko czym ten spec sprawdzal ci bledy przy takich objawach nie, sadze ze by nie bylo zadnych bledow, podjedz do jakiegos speca ale nie tego samego, ktory posiada program diagnostyczny o nazwie Vag-com do Audi i WW. Przyczyn moze byc duzo tak jak, piszesz przeplywka, swiece, przewody, sonda, zapchany katalizator, chociasz katalizator nie bo byc ci auto nie chcialo jechac jak by, sie go udalo odpalic, do tego dochodza jeszczcze EGR, przepustnica, moze to byc tez cewka, I wiele innych rzeczy. Olej nie ma wplywu na to. Auto jest slabsze jak go zdolasz odpalic i jezdziesz czy nie, silnik pracuje rownomiernie na wszystkie cylindry. Jak posprawdzasz bledy jeszcze raz najlepiej nie u tego samego mechanika to napisz co wyskoczylo wtedy, postaramy sie pomoc. Bo tak to jest wrozenie z fusow co moglo pasc.
Duro Opublikowano 20 Listopada 2007 Opublikowano 20 Listopada 2007 U mnie dzieje sie identycznie to samo. Mam taki sam silnik i również z gazem i też mie to bardzo denerwuje więc jak znajdziesz przyczynę to prosze opisz ją tutaj Jak ja dojde to też napisze.
Ciepły Opublikowano 21 Listopada 2007 Opublikowano 21 Listopada 2007 Siemka mialem podobny problem ale naszczescie udalo sie go zalatwic a wiec po pierwsze primo:termostat po drugie primo:pompa paliwa chodz z tym bylo mase problemow kupilem wymienilem spoko autko odpalalo ale nadal wystepowalo duszenie po czym nowiutka pompeczka sie spalila (firma:nieznana) wiec oddalem ja do reklamacji i kazali mi czekac 21 dni roboczych (koszt:230zł) niemialem wyjscia pojechalem po nowa (firmy:Bosh, koszt:190zł) Od tego momentu autko chodzi jak nowe odpala zero duszenia nawet po dlugim postoju i zimnej nocy.Naturlanie do tego dochodzi wymiana filtru paliwa i przez pierwszy tydzien jazda tylko na benzynce teraz juz smigam na gazie i nadal zero problemow. U kazdego moze to byc cos innego umnie akurat to ale objawy mielem takie same a nawet jeszcze wiecej duszenia czarnych smuch dymu i strzelania przy dodawaniu gazu
MATIUS Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 odgrzej temat mój brat ma taki sam objaw jak kolega auto zimnie po postoju nocnym odpla ale obroty falują nie reguje na pedałgazu dusi się .... jak się nagrzeje jest wsio ok... silnik to 1.8 ADR quattro plus gaz brc po podpieciu pod komputer wyskakuje błąd sondy lambda... 16514 sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1 brak sprzętu /nie związany ze sprzętem błąd sporadyczny... dodam żę bład po wyaksowaniu się powiela... dopiero uczę sie programu vag więc tylko umiem sprawdzić jakie błedy są w silniku wiec prosze o wyrozumiałość... druga sprawa to taka żę auto nie osiąga 90 stopni jest max 60-70 czujnik ten 4 pinowy z tyłu głwicy przełozyłem do mojej audi również adr i u mnie spokojnie wskazywał 90 stopni a swój do brata i objaw był ten sam co to morzę być?? z góry dziękuje za pomooc :hi: :hi:
mstan Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Witam Jak byś uważnie czytał to byś już wiedział że najczęstszą przyczyną niedogrzania silnika jest walnięty termostat. Nie wystarczy wykasować błąd ,trzeba naprawić usterkę z nim związaną i po wykasować błąd.(wymienić sondę). Pozdrawiam
duluki Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Zrób kolego adaptację przepustnicy i jedż do gazownika miałem to samo i gazownik zaradził.Miałem walnięty 1 wtrysk gazu ,niewiem z czym jest to związane bo przecież odpalam na benzynie a dopiero później przeskakuje na gaz,ale podobno konputer czyta bład wtrysku i dlatego tak strzela i trzęsie
MATIUS Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 gaz na gazie brat zrobił 10 000 tys rzecz dzieje się po uruchomieniu ppo postoju nocnym... jak auto ozgrzane i się zgasi i potem odpali wsio ok... włosy sobie wyrywam vag pokazuje tylko ten błąd o którym mówię...wyżej.. jaką sąde mam kupić ?? aby silnik chodził wpożądku?? nową czy kupić używaną... ??
Qbik1949 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Ten sam objaw mam u siebie!!! Strasznie denerwujące, odpalam wskazówka obrotów rośnie do 1200 i leci w dół pedał gazu nie reaguje Byłem u mechanika podobno fachowiec, prowadził kiedyś u nas w jelonce serwis vw, przebadał wszystko komputerem jakies badanie przepustnicy i ok. Fakt ze coś mówł o niedogrzaniu silnika ale to podobno nie ma wpływu na to co mi sie dzieje.Mechanik znalazł pękniętą rurkę tzw odmę czy płuco różnie to nazywją i podobno to od tego że przez to zasysa "lewe powietrze" i mieszanka jest za uboga i gaśnie ale dlaczego jak juz odpalił to chodził bez zarzutu? Dziwne. Sklejenie rurki pomogło na jakiś czas 2 tyg. było wszystko ok. teraz zdarza sie coraz częściej zwłaszcza na zimnym silniku z rana ale tez nie jest to regułą, a radze sobie ztym tak: jak odpalam to od razu naciskam gaz do dechy do 6500 odpuszczam gaz i wskazówka staje na 1200 obr. i jest juz git Działa za każdym razem ale nie jest to zdrowe dla silnika Nie wiem co kurde mam zrobić? Serwis.....? Silnik 1.5 ADP 1996r
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się