andriu23 0 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 problem polega na tym, że wycieraczki mają tylko wolny, przełączanie na szybszy bieg nie daje rezultatu. Proszę o podpowiedź jak ktoś miał podobny przypadek!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcav6 0 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 może to być objawem zacierania się wycieraczek najlepiej jak to sprawdzisz jak najszybciej za nim pęknie ci wspornik lub szlak trafi silniczek szukaj na forum jest sporo napisane w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 problem polega na tym, że wycieraczki mają tylko wolny, przełączanie na szybszy bieg nie daje rezultatu. Proszę o podpowiedź jak ktoś miał podobny przypadek!!!! Miałem to samo Rozbieraj mechanizm wycieraczek, wyczyść tuleje i sworznie, nasmaruj dobrym smarem. Będzie ok Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriu23 0 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Dzięki Panowie!!! Rozebrałem, wyczyściłem, nasmarowałem i jest git majonez , lewa wycieraczka prawie zatarta była!!! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommylee 3 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 podpytam ja również otóż mój problem jest podobny, na każdym biegu wycieraczki działają tak samo czyli wolno. Jeżeli mam coś rozebrać i przesmarować to co dokładnie? Wystarczy zdjęć ramiona z wieloklinie czy mam rozbierać cały mechanizm na podszybiu? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 trzeba rozebrać i przesmarować układ dźwigien wycieraczek,zaciera się w tulejach,ja dałem białego smaru i drugi rok jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriu23 0 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/67/54/86/1067548673 musisz to wykręcić z podszybia i przesmarować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommylee 3 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 dzięki za info, jutro się za to zabieram i zobaczymy co wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xris 0 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 u mnie lewej praktycznie nie szło ruszyć a prawa bardzo ciężko chodziła, po przeczyszczeniu, nasmarowaniu i daniu nowych oringów śmiga jak nówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 odrdzewiacz 2-5 razy w ciągu dnia potem olej 2 razy i nie trza nic rozbierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xris 0 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 to zależy w jakim stanie są trzpienie, u mnie jeden był praktycznie zapieczony na amen, spikanie różnymi szpecyfikami pomagalo na dzień dwa, a po deszczy to samo a nawet gorzej, rozebrałem, wyczyściłem papierkiem wszystko, nowy smar, oring i jak nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriu23 0 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 odrdzewiacz 2-5 razy w ciągu dnia potem olej 2 razy i nie trza nic rozbierać a po miesiącu będzie to samo, u mnie był zjechany oring i się woda dostawała, jak się rozbierze wyczyści przesmaruję i w razie potrzeby wymieni oring, napewno dłużej pochodzi, a pracy to jest na niecałą godzinkę[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2010, 11:31_________________________________________________ rozebrałem, wyczyściłem papierkiem wszystko, nowy smar, oring i jak nowe dokladnie jak piszesz, robisz i zapominasz na długi czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 tu się Audi nie popisało u mnie pomogło chyba dlatego,że mam mały przebieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primo84 0 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Dobra chłopaki a jeśli wycieraczki stają w różnych miejscach? Poza tym cykl również jak u was nie działa to co mam robić? Przeczyszczone jak powyżej dzięki temu w ogóle działają ale uruchamiają sięrazem z zapłonem i wyłączają się po jakimś czasie w różnych miejscach? W słoneczne dni wyciagam bezpiecznik jak na razie. W sobote jeszcze raz rozbiorę mechanizm i popatrze, ale może ktoś z was miał podobny problem??? Wycieraczki w ogóle nie działały po przeczyszczeniu zaczeły działać ale według opisu powyżej Jak sam nie dam rady zabieram się za elektryka. Czyżby coś z przełącznikiem??? Sprawdzałem bezpieczniki i przekaźnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcav6 0 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Dobra chłopaki a jeśli wycieraczki stają w różnych miejscach? Poza tym cykl również jak u was nie działa to co mam robić? Przeczyszczone jak powyżej dzięki temu w ogóle działają ale uruchamiają sięrazem z zapłonem i wyłączają się po jakimś czasie w różnych miejscach? W słoneczne dni wyciagam bezpiecznik jak na razie. W sobote jeszcze raz rozbiorę mechanizm i popatrze, ale może ktoś z was miał podobny problem??? Wycieraczki w ogóle nie działały po przeczyszczeniu zaczeły działać ale według opisu powyżej Jak sam nie dam rady zabieram się za elektryka. Czyżby coś z przełącznikiem??? Sprawdzałem bezpieczniki i przekaźnik. na moje oko wydaje mi sie że źle je poskładałeś ja też troche sie namęczyłem żeby to wszystko złożyć prawidłowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viper82 0 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 ja miałem problem tego samego rodzaju wycieraczki chodziły cieżko a w pewnym momencie jak było gorąco na dworzu i zaczoł padac deszcz staneły na amen.z wielkim trudem rozebrałem mechanizm tak lewa strona była zapieczona przeczysciłem go nasmarowałem działają elegancko. Nowe mechanizmy kosztują na a.....o po 180zł ale mozna stary zregenerować. wyjąć ten mechnizm tez nie jest łatwo pod szybą nie ma za duzo miejsca po zdjeciu plastików pod szybą musialem odkrecic komputer i lekko go odchylic nie odlaczająć go od samochodu i jakos mi to wyszło potem tez sie poglowiłem jak to wlozyc z powrotem. ale teraz wycieraczki działaja super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primo84 0 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Widzę że problem często się pojawia i nie jest przypadkiem w AUDI przynajmniej w B5. Już kilka samochodów widziałem z wycieraczkami stojącymi w połowie szyby. Zabiorę się do tego dziś lub jutro. Dam znać o wynikach. Jak nie 12-ego wstępnie jestem umówiony z elektrykiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 wydaje się że nie tylko w b5 ale ogólnie a4,w mojej starej 80 tego problemu nie ma,nowe auta są robione na ilość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcav6 0 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 w b6 to też jest problem bo wsporniki wycieraczek są aluminiowe a jak wiadomo aluminium sie utlenia wystarczy że zimering delikatnie popuści dostanie sie troche wody i juz jest po jakimś czasie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriu23 0 Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 z tego co słyszałem to tosamo jest w seacie ibizie w oplu corsie. Czyli to nie tylko bolączka audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się