A4-Tomek Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 miał ktoś doświadczenie z napinaczem Gates? Bo tak czytam i czytam i się zastanawiam czy nie za tani kupiłem (240zł)
marus_vip Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Ja ostatnio zakładałem napinacz firmy SKF i narazie nie narzekam. Wcześniej mechanior założył mi firmy INA i zrobiłem na nim coś około 20tyś.
A4-Tomek Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Ja ostatnio zakładałem napinacz firmy SKF i narazie nie narzekam. Wcześniej mechanior założył mi firmy INA i zrobiłem na nim coś około 20tyś. miałem założony SKF i go po czterech latach użytkowania skrzywiło teraz wpadnie sprzęgiełko na alternator i mam nadzieje że już się to nie powtórzy ---------- Post dopisany 01-07-2014 at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany 27-05-2014 at 13:14 ---------- tego klucza 46 nie ma gdzie wsadzić Jak ktoś tak robił to niech da foto. Ja musiałem kąbinować i w końcu wsadziłem cienki pobijak w otwór i zablokowałem o korpus bo nie było innego wyjścia:whistling: Śruba poszła ale miałem farta bo jakiś pajac mechanik uszkodził łeb śruby i musiałem kupić nową w ASO
BartriczkoSM Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Co powiecie o tym napinaczu: http://allegro.pl/napinacz-paska-wieloklinowego-a4-a6-passat-1-9-tdi-i4591914565.html Warty zachodu ?
marjon Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 tom77 ma oryginały ina po 199zł, taniej nie znajdziesz
zib0l Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) koledzy wczoraj podczas jazdy na wprost 40 km/h auto stracilo wspomaganie + kontrolka aku na liczniku, okazalo sie ze spadl pasek z alternator i pokrzywiona rolka chyba od napinacza, moze ktos mi podrzucic fotke jak ten pasek ori ma byc zalozony? Po przeczytaniu tego watku stwierdzam ze moze przyczyna bylo wygiecie sie sruby od napinacza tak? tylko ze ta rolka z napinacza spadla mi na ta duza rolke chyba z wiatraka i cos ja porysowana wrzery małe to czy musze to tez teraz wymienic czy pasek bedzie nowy smigal? http://i58.tinypic.com/18naqh.jpg Edytowane 24 Listopada 2014 przez zib0l
Trzesio Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) zobacz w etce, grupa 9 rysunek 903-95, masz zestawienie wszystkich paskow do wymiany masz rolke i pasek, kosztuje cos kolo 35zl, wiec po co srogi raz sie z tym bawic Edytowane 26 Listopada 2014 przez Trzesio
skodavka Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Trochę głupie pytanie ale czy ten napinacz paska rowkowego występuje tylko w niektórych silnikach A4 B5? Sinika 1.8 ADR to nie dotyczy?
karolas123321 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Adr ma ten napinacz, tak jak kazde 1.8 w audi a4.
skodavka Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Dzięki za informacje A czy można się stosować do tego poradnika przy wymianie tego napinacza właśnie przy silniku benzynowym? Pewnie musiałbym demontować kolektor dolotowy.
karolas123321 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 W Adr napinacz wyglada nieco inaczej bez problemu go namierzysz:)
kurozaA4 Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 A ja mam pytanie czy napinacz może się zablokować tak że nie chodzi góra dół ale rolka kręci się bez problemu. Co może być tego przyczyną? Tam jest tulko sprężyna i jak by pękła to byłby lużny. Nie napinał paska . U mnie zablokował się i prawdopodobnie jest przyczyną pękniętego paska. Może się zapiekł i wystarczy go tylko mocniej szarpnąć? bez wymiany. Proszę o podpowiedzi przed ewentualnym wydatkiem.
talesbite Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Nie sądzę by sprężyna sama z siebie mogła zablokować. Chyba ze coś wpadło i blokuje. A poza tym to sprężyna jest mocna i trzeba trochę wysiłku by ją naciągnąć, choćby do zdjecia/nałożenia paska. Jeśli rolka jest ok to nie sądzę by to spowodowało zerwanie paska. Co do zerwania paska to raczej odstawialbym rolkę/sprzegielko jednokierunkowe alternatora. Załóż nowy pasek i zobacz jak się zachowuje sam napinacz i sprzegiełko alternatora. Skrypt z ATARI 65XE + XC12 turbo Edytowane 15 Listopada 2015 przez talesbite
Trzesio Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 z tego co wiem to w 1z nie ma sprzęgiełka w altku ja obstawiam na skrzywioną śrubę mocującą, przez to nie działa jak powinien
talesbite Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Yyy nie przejrzałem profilu Skrypt z ATARI 65XE + XC12 turbo
pepik Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 mam do wymiany ten napinacz niestety sam tego nie zrobię dzisiaj byłem u mechanika i mówił, że trzeba ściągać przód (pewnie nie praktykuje tego sposobu co jest opisany w tym wątku) powiedzcie co mogę zrobić przy okazji jak już przód będzie zdjęty na rozrządzie mam zrobione jakieś 30 tys. swoją drogą to ten napinacz też wtedy wymieniałem SKF bodajże
Trzesio Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) zmień mechanika, sam zmieniałem bez ruszania przodu w 1Z, myślę że w AFN jest tak samo, więc po co ruszać pas ??? Edytowane 7 Marca 2016 przez Trzesio
SnOOpie Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Trzesio w AHU jest jak w 1Z i idzie to ogarnąć bez ściągania pasa przedniego Ale kolega ma AFN i tu rodzi się pytanie czy w AFN bedzie tak samo jak w AHU/1Z
talesbite Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 W AFN-ie nie trzeba zdejmować przodu. Największą trudność sprawia odokręcanie wiatraka - wiskozy.
pepik Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 ok powiem mu, że się da bez ściągania przodu, zobaczymy co powie jakiej firmy napinacz i pasek kupić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się