Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Audi S4


Gracjan

Rekomendowane odpowiedzi

Czemu zrezygnowałeś z osłon??

Coś daje folia na rurach od przepustnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

gdzie.... przeca zima...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gracja, działasz coś?

Od czasu do czasu przepalam :D

Do zrobienia została podpora wału ale nie chce mi się tego wyciągać i heble z tyłu 300mm...

gdzie.... przeca zima...

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpora wału grosze kosztuje, od transita pasi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpora wału grosze kosztuje, od transita pasi

Wiesz co nie chce się z tym bawić, wolę oddać kolesiowi niech wszystko sprawdzi, wymieni co trzeba, wyważy cały wal, odmaluje i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech nie zapomni o lodziku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie... bo mam wrażenie, że i u mnie będzie trzeba wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wibracje budy, jak juz guma puści to stukanie żywcem w podłoge przy przyśpieszaniu, wrażenie jak by miało sie zaraz coś urwać, najlepiej kupić cały używany wał za grosze z jak najmłodszego rocznika. Zakładałem od transita i zamiennik z alegro, pierwszy montuje sie o 180st i dalej były wibracje budy, a zamiennik bardzo sztywny, po pół roku nie wytrzymałem i kupiłem cały wał - problem totalnie zniknał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że wibracje to wiem ale jakie? Wraz z prędkoscia, obrotami? Przy konkretnym przedziale obrotów? Stałe?

Powodów wibracji może być masa ale czy są takie przy których niemal pewniakiem jest podpora wału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te wibracje są szczególne, auto wibruje - głównie z tyłu z dnia na dzień bardziej i zaczyna stukać wał o podwozie jak juz całkiem guma sie rozerwie, w zasadzie jeżdzić sie nie da szybciej niz 20km/h z niskimi obrotami, każdy gwałtowne przyspieszenie rzuca autem - ale to już stan agonalny podpory. Moja sie zyebała w ciagu tygodnia

Edytowane przez Kowi87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to wygląda tak że przy ostrzejszym ruszeniu wał stuka, delikatne wibracje też są szczególnie miedzy 100 a 120km/h. Wibracje czuć typowo "pod d*pą", ani z przodu ani z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to wygląda tak że przy ostrzejszym ruszeniu wał stuka, delikatne wibracje też są szczególnie miedzy 100 a 120km/h. Wibracje czuć typowo "pod d*pą", ani z przodu ani z tyłu.

czyli z tyłu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...