Dev Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 te pokrywy trzeba frezowac na powierzchniach przyłożenia inaczej ciekną, nie mam pojecia dlaczego sie krzywią
Gracjan Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 Pewnie temperatura przez tyle lat robi swoje
kazikboy Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 ładna sztuka co do dekli to w wiekszosci motorów V tak jest niestety z upływem czasu chyba poprzez ciepło z turbo i kolektorów wydechowych :gwizdanie:
Buba Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 ładna sztuka co do dekli to w wiekszosci motorów V tak jest niestety z upływem czasu chyba poprzez ciepło z turbo i kolektorów wydechowych :gwizdanie: raczej przez nieodpowiednią wymianę
Flyer Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 myślisz że ci się uda? ja chyba na poxipol musze zrobić bo już nic nie pomaga ja bym zaspawal
bajk Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 myślisz że ci się uda? ja chyba na poxipol musze zrobić bo już nic nie pomaga ja bym zaspawal
LCQ Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 na pewno ci cieknie z tego? może to uszczelniacze wałków?
Maciejo Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Ja Reinza założyłem do 1.8 T AEB na zagięciach trochę silikonu i spokój jest
Flyer Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 na pewno ci cieknie z tego? może to uszczelniacze wałków? ja mam swiezo uszczelnione uszczelniacze, dekle, a i tak dalej gdzies cieknie
Buba Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 na pewno ci cieknie z tego? może to uszczelniacze wałków? zawsze z tego cieknie, nawet w manualu serwisowym jest napisane żeby w rogach silikonem zalać. ja mam dwie warstwy a i tak cieknie
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 na pewno ci cieknie z tego? może to uszczelniacze wałków? ja mam swiezo uszczelnione uszczelniacze, dekle, a i tak dalej gdzies cieknie mogłes powiedziec to bym Ci je lekko "liznął" na frezarce :mysli:
Flyer Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 napisalem "gdzies", ale raczej nie z dekli
Gracjan Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 Na pewno z tego cieknie, uszczelnienia wałków ok
LCQ Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Buba masz gdzieś manual? podrzuciłbyś na PW U mnie z lewej strony ciekło, wymieniłem, ale po jakiś czasie okazał się oring wałka więc wymieniłem wszystkie i jest ok, duży udział w padaniu uszczelek ma nie tylko temperatura/ nierówna powierzchnia dekli, ale również same osady silnika której przy pałowaniu wypychają olej, warto zrobić silnikowi kurację oczyszczającą, osobiście wymieniam teraz olej co 5 tys km
Gracjan Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 Ja leje tego shella 10w60 i wymieniam max co 7tyś km... Dzisiaj porozbierałem wszystko, trochę się zdziwiłem
LCQ Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 + niska temperatura/wilgoć, zimą to norma, jeżeli miałbyś to w lecie byłoby kiepsko.... ;-)
Gracjan Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 Tak jak mówicie, ale nie liczyłem że będzie tego tam aż tyle
Buba Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 silnik pada :gwizdanie: manuala gdzieś mam ale musze poszukać[br]Dopisany: 24 Styczeń 2012, 22:16_________________________________________________ na pewno ci cieknie z tego? może to uszczelniacze wałków? ja mam swiezo uszczelnione uszczelniacze, dekle, a i tak dalej gdzies cieknie mogłes powiedziec to bym Ci je lekko "liznął" na frezarce :mysli: a jak ja pytałem czy dasz rade po powiedziałeś żebym się gonił i d*py pierdołami nie zawracał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się