Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] KOLEKTOR WYDECHOWY Z NIERDZEWKI ZA 385 PLN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zmiana kolektora przy seryjnych gratach pewnie jest nieodczuwalna tak jak zmiana wydechu przy serii :gwizdanie:

No i o tym piszę, że to niepotrzebne przy seryjnym turbo... [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 22:35_________________________________________________A ty buba wyskakujesz z materiałem jaki filip z konopi... :kox::polew:

a ty widze wielki tjuner jestes i wiedza przebijasz wszystkich a pamietam jeszcze tak niedawno twoje posty jak nie wiedziałeś jaka średnica rurek do ic'ka ma byc :gwizdanie:

Opublikowano

OK widze że jest mały młyn wiec w moim A4 jest:

K04-015 chińczyk już pisałem ( w przyszłości zmiana ale jeszcze nie wiem na co )

Wkładka filtra powietrza K&N

FMIC

DV - forge spliter

I Chips - mapa wgrana pod numer sterownika bez hamowania ponieważ nie miałem okazji przyjechać do polski autem a tu za chipa trzeba troszkę euro wypłacić i wątpię by ktoś to ogarnął jak należy [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 22:56_________________________________________________zapomniałem o downpipe 2,5 cala

Opublikowano

Zmiana kolektora przy seryjnych gratach pewnie jest nieodczuwalna tak jak zmiana wydechu przy serii :gwizdanie:

No i o tym piszę, że to niepotrzebne przy seryjnym turbo... [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 22:35_________________________________________________A ty buba wyskakujesz z materiałem jaki filip z konopi... :kox::polew:

a ty widze wielki tjuner jestes i wiedza przebijasz wszystkich a pamietam jeszcze tak niedawno twoje posty jak nie wiedziałeś jaka średnica rurek do ic'ka ma byc :gwizdanie:

:wtf: Stary, żaden wielki tjuner, tylko poprawiasz mnie pisząc jakieś dyrdymały.

Opublikowano

Zmiana kolektora przy seryjnych gratach pewnie jest nieodczuwalna tak jak zmiana wydechu przy serii :gwizdanie:

No i o tym piszę, że to niepotrzebne przy seryjnym turbo... [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 22:35_________________________________________________A ty buba wyskakujesz z materiałem jaki filip z konopi... :kox::polew:

a ty widze wielki tjuner jestes i wiedza przebijasz wszystkich a pamietam jeszcze tak niedawno twoje posty jak nie wiedziałeś jaka średnica rurek do ic'ka ma byc :gwizdanie:

:wtf:Stary, żaden wielki tjuner, tylko poprawiasz mnie pisząc jakieś dyrdymały.

odnoszę takie wrażenie jak Buba, nie wiem może wróżysz z fusów/zdjęć itp, co ktoś wklei jakiś link (czy inna czyjąś produkcję) to piszesz ze chińszczyzna, że źle zrobione, że takie, że owakie, wychodzi na to że Ty robisz ekstra super i lepszego nie ma a tak na prawdę to cen dla forumowiczów wcale nie masz promocyjnych, piszesz w każdym nowo zaczętym temacie, chyba tylko po to by zareklamować to trochę nie halo :kwasny: od tego jest inny dział i jeśli ktoś chce to znajdzie sam.

Opublikowano

odnoszę takie wrażenie jak Buba, nie wiem może wróżysz z fusów/zdjęć itp, co ktoś wklei jakiś link (czy inna czyjąś produkcję) to piszesz ze chińszczyzna, że źle zrobione, że takie, że owakie, wychodzi na to że Ty robisz ekstra super i lepszego nie ma a tak na prawdę to cen dla forumowiczów wcale nie masz promocyjnych, piszesz w każdym nowo zaczętym temacie, chyba tylko po to by zareklamować to trochę nie halo :kwasny: od tego jest inny dział i jeśli ktoś chce to znajdzie sam.

:wtf:

1. Nie wróżę z fusów tylko na co dzień się tym zajmuję i jest mi łatwiej ocenić, nawet ze zdjęcia, jakiej jakości jest dany element.

2. Nie przypominam sobie żebym wcześniej jakoś specjalnie negował 'jakąś inną produkcję' jak to określiłeś. Wyrażam swoje zdanie na temat różnych produktów jak Ty czy inni użytkownicy tego oraz innych for więc się nie czepiaj.

3. Tak, będę nieskromny, ale my sami i nasi klienci uważamy, że robimy bardzo dobrej jakości produkty. Robię to co sprawia mi radość więc się do tego przykładam najkrócej mówiąc.

4. Nie przesadzaj proszę, co? Jest wyraźnie napisane w naszym temacie, że jest rabat dla użytkowników tego forum i zawsze go uwzględniamy jeśli ktoś powoła się na A4-klub.pl!!! Co to w ogóle ma znaczyć, stary... hamuj trochę z takimi tekstami. :shocked:

5. Tak, zdarza mi się zareklamować coś, ale nie piszę w każdym nowo zaczętym temacie. :wallbash:

Szczerze mówiąc to nie wiem o co Ci chodzi. :blink:

Opublikowano

Nie chce mi się czytać tego wszystkiego, ale jak dla mnie ten kolektor jest daleki od ideału. Dlaczego?

Bo ma nierówne długości kanałów, a to jest pogorszenie pracy silnika i turbiny.

Opublikowano

Nie chce mi się czytać tego wszystkiego, ale jak dla mnie ten kolektor jest daleki od ideału. Dlaczego?

Bo ma nierówne długości kanałów, a to jest pogorszenie pracy silnika i turbiny.

Jeżeli chodzi o silniki wolnossące to jak najbardziej się z Tobą zgodzę że długości kanałów powinny być tej samej długości ale przy silnikach doładowanych ?? :mysli: Wydaje mi się że przy turbinie nie jest to aż tak istotne, bardziej istotne jest żeby kolektor miał krótkie kanały ( mała objętość kolektora ) co powoduje szybszą reakcję turbo po dodaniu gazu...

A co do kolektora to po samej fotce można się domyślać że to chinol, nawet na zdrową logikę nikt za takie pieniądze nie sprzedaje kolektora dobrze zrobionego z porządnych materiałów ( cena za kolektor jest ceną samego dobrego materiału ). Pisałem w sprawie tego kolektora do osoby która to wystawia czy jest to p&p do 1.8T a przede wszystkim do jakich silników ( wzdłużne czy poprzeczne ) i jedynie jaką odpowiedź dostałem to taką że producent niestety nie określił do czego to ma pasować :blink:

Opublikowano

producent niestety nie określił do czego to ma pasować :blink:

:thumbup:

Opublikowano

Siemka!

No więc kolektor z aukcji to po prostu prawdopodobnie chińczyk, żaden rodzynek, bo wyprodukowano go pewnie w ilości miliona sztuk i poszli na ilość. Wątpliwości budzi nie tyle nierówna odległość kanałów, bo ori żeliwniak też ma kanały nierównej długości, ale zejście się kanałów. Strumień spalin nie jest skierowany prosto do turba, a spaliny obijają się o siebie częściowo wytracając energię która mogłaby napędzić wirnik turbosprężarki, a dopiero potem wpadają do turba. Reasumując zakładając taki kolektor celem jest poprawa warunków pracy silnika. W tym wypadku niewiele się ona poprawi. Pogorszyć się może i jakoś nawet nie pogorszy, choć kto to wie, jak taki kolektor zacznie pękać... .

Ja mam swój kolektor na sprzedaż którego wyspawałem i jeździłem na nim na GT2X. Średnica 42mm, nad zejściem się spalin pracowałem dość długo, do tego jest już przetestowany, nie pęka, nic się z nim nie dzieje :good: Kolektor jest p&p.

Opublikowano

EBAY.COM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...