Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Podrasowanie silnika za 3 tys??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak pasują końcówki to po co wymieniać całe wtryski jak na moich nie zarobię. Kurde żeby tata zmieniał silnik w swojej A6 to bym miał wtryski od 2,5TDI a tam są te 216 :> a co do programu to widziałem że nie duża różnica czy grupowy czy nie.

hmm 40KM więcej to prawie by było o połowę więcej trzeba by się zastanowić nad taką modyfikacją

to są inne wtryski

potrzebujesz wtryski 216-tki z rzędowego silnika 2,5 TDi ( VW Transporter)

w widlastej 6-ce takiej jak ma Twój tata są inne

taka moja rada, nie celuj w jakieś wielkie liczby, bo nawet programem + wtryski możesz zrobić w 1z 140 KM, ale ten wykres może wyglądać tak jak odwrócone V, maksymalną moc będziesz miał w wąskim zakresie obrotów, chodzi o to żebyś może zrobił mniej 125- 130 KM, ale dostępne w większym zakresie obrotów

jak wpakujesz do 1z-ta pompe 11-tke i 216-tki + delikatny soft i masz te 140 KM :wink4:

Opublikowano

jak pasują końcówki to po co wymieniać całe wtryski jak na moich nie zarobię. Kurde żeby tata zmieniał silnik w swojej A6 to bym miał wtryski od 2,5TDI a tam są te 216 :> a co do programu to widziałem że nie duża różnica czy grupowy czy nie.

hmm 40KM więcej to prawie by było o połowę więcej trzeba by się zastanowić nad taką modyfikacją

to są inne wtryski

potrzebujesz wtryski 216-tki z rzędowego silnika 2,5 TDi ( VW Transporter)

w widlastej 6-ce takiej jak ma Twój tata są inne

taka moja rada, nie celuj w jakieś wielkie liczby, bo nawet programem + wtryski możesz zrobić w 1z 140 KM, ale ten wykres może wyglądać tak jak odwrócone V, maksymalną moc będziesz miał w wąskim zakresie obrotów, chodzi o to żebyś może zrobił mniej 125- 130 KM, ale dostępne w większym zakresie obrotów

jak wpakujesz do 1z-ta pompe 11-tke i 216-tki + delikatny soft i masz te 140 KM :wink4:

no właśnie pisałem że przy zdrowym motorku to te 130 powinno dać lajtowo :wink4:, ja mam nadzieje że u mnie na 0,205, wyjdą okolice 115KM :gwizdanie:

Opublikowano

tylko pompa kolejny 1000zł, ale jakbym zmienił to bym w wtryski 0,230 zainwestował bo dużej różnicy nie ma.

Zdrowy nie zdrowy to wyjdzie przy programie hehe.

Opublikowano

tylko pompa kolejny 1000zł, ale jakbym zmienił to bym w wtryski 0,230 zainwestował bo dużej różnicy nie ma.

Zdrowy nie zdrowy to wyjdzie przy programie hehe.

przy 11, i 0,230 to już musi spalać nieźle gnowjówke :przebiegly:

Opublikowano

tą to okurat mogę mieć po okazyjnej cenie, albo i za darmo więc się nie przejmuje spalaniem, zresztą żeby była moc to musi trochę wypić.

Opublikowano

tą to okurat mogę mieć po okazyjnej cenie, albo i za darmo więc się nie przejmuje spalaniem, zresztą żeby była moc to musi trochę wypić.

no i następny :wallbash:, skąd wy tą gnojówkę bierzecie :decayed:

Opublikowano

Tata ma firmę w której się trochę przelewa paliwa więc jak tankowałem i jeździłem to mi bak starczał na 3 tygodnie, chyba że gdzieś w trasę mnie posłał. A tą tańszą to się z cysterny kupuje resztę się domyśl.

Opublikowano

Muszę coś przykombinować, bo ta gnojówka za 4,5zł, mi mody blokuje :polew:

Opublikowano

Wystarczy popytać tu i tam. [br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 23:30_________________________________________________216 http://www.allegro.pl/item1090959505_koncowki_wtryskiwaczy_vw_t4_fratelli_bosio.html a tu 230 http://www.allegro.pl/item1090959550_koncowki_wtrysk_vw_t4_fratelli_bosio_powerplus.html , różnicy jednak troszkę jest

Opublikowano

Wystarczy popytać tu i tam. [br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 23:30_________________________________________________216 http://www.allegro.pl/item1090959505_koncowki_wtryskiwaczy_vw_t4_fratelli_bosio.html a tu 230, różnicy jednak troszkę jest

nie dałeś linka do 230, no i do tego trzeba doliczyć, ze 200zł, dla pompiarza który Ci to ustawi :wink4:

Opublikowano

już ok zapomniałem wkleić :naughty: póżna godzina już

Opublikowano

to już kombinujecie z 230 do zeciora? :naughty::kox:

Opublikowano

to już kombinujecie z 230 do zeciora? :naughty::kox:

ja to się, nawet na 216, narazie nie porywam :polew:, 0,205 i program :kox:, 230, bez pompki 11, to chyba strata pieniędzy :thumbdown:

Opublikowano

No tak 230 to można z 11 pompą zakładać, a moją chyba mam do roboty wtryskową, z tego co mi mówił spec od silników diesla to jakaś sprężynka w pompie pękła ale też na 100% nie jest pewny bo objaw raz jest raz niema. A ta pompa 11 to które to są? te VP55 jak to dynosoft podaje?

Opublikowano

No tak 230 to można z 11 pompą zakładać, a moją chyba mam do roboty wtryskową, z tego co mi mówił spec od silników diesla to jakaś sprężynka w pompie pękła ale też na 100% nie jest pewny bo objaw raz jest raz niema. A ta pompa 11 to które to są? te VP55 jak to dynosoft podaje?

no to jak masz pompkę do roboty to tylko wymieniaj, na 11mm :naughty:, i koxu jej :przebiegly:

Opublikowano

Muszę się tego mojego majstra spytać właśnie czy ma jakąś 11 i ile by chciał dopłaty, tylko czy mi wtrysków moich seryjnych nie rozerwie :naughty:

Opublikowano

w TDi-kach moc bierze się z paliwa

więc pompa 11 + wtryski + lekki soft na 0,8 bara i realnie 130 kuniów będzie

czyli 1000 zł + 800 zł + 1000 zł :)

Opublikowano

w TDi-kach moc bierze się z paliwa

więc pompa 11 + wtryski + lekki soft na 0,8 bara i realnie 130 kuniów będzie

czyli 1000 zł + 800 zł + 1000 zł :)

i wszystko jasne :wink4:, 3000zł, jak nic :kox:

Opublikowano

tak jak nic 3 tys. Ale koni chyba więcej by było hehe, jeszcze kata wyciąć i EGR zaślepić

Opublikowano

Profi soft to koszt 500-600zł bez sciemy. Kilka osob z forum moze potwierdzic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...