Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Szarpane przyspieszenie między 2-3 tys obrotów, 1.8T AEB, proszę o pomoc!


stuff

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :hi:

Mam problem z moim audi. Podczas gwałtownego przyspieszania pomiędzy 2 a 3 tys obrotów pojawia się dziwne szarpanie. Auto zwalnia, przyspiesza, zwalnia, przyspiesza... Tak nim bujnie ze 4 razy i już powyżej 3 tys obrotów przyspiesza płynnie. Turbina ładuje bo to czuć, auto ciągnie praktycznie do 6 tys obrotów. Mówiono mi że może być problem z zaworem turbiny, że jakiś zanieczyszczony... To moje pierwsze auto z turbiną i nie bardzo się znam. Proszę o jakieś podpowiedzi co robić, z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego miałem to samo wymianiłem przepływke i lepiej a jak wyciołem kata to juz teraz jest pieknie nic nie szarpie obroty sa równiutkie ciagnie równo do konca[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2010, 09:24_________________________________________________na pb i lpg miałem tak samo choc na lpg bardziej to czułem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz niech kolega wymieni przepływke, kata, kopułkę, turbinę, a na koniec podepnie vag i sie załamie,

:vaglogi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden normalny. :) udy :good:

Kolego stuff, podepnij autko pod vaga i będziesz wszystko wiedział.

Ja zgaduję i stawiam na N75. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz niech kolega wymieni przepływke, kata, kopułkę, turbinę, a na koniec podepnie vag i sie załamie,

:vaglogi:

takie proste urzadzenie, wiele potrafi wyjasnic za grosze a wszyscy wola wymienic polowe silnika i na koncu sie wku...wic :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie proste urzadzenie, wiele potrafi wyjasnic za grosze a wszyscy wola wymienic polowe silnika i na koncu sie wku...wic :wink4:

znam to z autopsji :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe kopułka w aeb

tamtemu panu dziekujemy za porady :wallbash: ... pojedyncze cewki to chyba w 1Z wychodziły ... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe kopułka w aeb

tamtemu panu dziekujemy za porady :wallbash: ... pojedyncze cewki to chyba w 1Z wychodziły ... :mysli:

tylko chlopak ma 1.6 w profilu wiec sie nie denerwujcie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

winny jest ERG zawór kombinowany miałem to samo

Najpierw AEB musiało by go mieć żeby mógłby być winny... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo. Okazało się że kable wysokiego napiecia miały przebicie. wymieniłem i po sprawie. POWODZENIA

Kolego ... stawiam 0,7 szkockiej temu który mi pokaże kable WN w AEB . Silnik AEB ma CEWKI ZAKOŃCZONE FAJKĄ WCISKANIE OSOBNO NA KAŻDY CYLINDER więc proszę mi tutaj nie siać herezji . :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :hi:

Mam problem z moim audi. Podczas gwałtownego przyspieszania pomiędzy 2 a 3 tys obrotów pojawia się dziwne szarpanie. Auto zwalnia, przyspiesza, zwalnia, przyspiesza... Tak nim bujnie ze 4 razy i już powyżej 3 tys obrotów przyspiesza płynnie. Turbina ładuje bo to czuć, auto ciągnie praktycznie do 6 tys obrotów. Mówiono mi że może być problem z zaworem turbiny, że jakiś zanieczyszczony... To moje pierwsze auto z turbiną i nie bardzo się znam. Proszę o jakieś podpowiedzi co robić, z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam :good:

mi to wyglada na zasyfiona ssafke w zbiorniku..wyciag pompe przeczysc sitko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...