ROBERT Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Witam, Koledzy pomóżcie mi wybrać produkt. Nie chcę robić polerki za pomocą wiertarki czy innych wynalazków, chciałbym jakiś środek żeby można go było łatwo nałożyć ręcznie i ma pokryć niewielkie ryski. Chciałbym coś koloryzującego (kolor czarny) Koloryzujące wynalazki od razu odpuść ... jeżeli chcesz najprostszą drogą zakryć ryski ( czego tutaj nie zalecamy !!! ) użyj AUTOGLYM SRP a na to ( jako LSP ) powiedzmy AUTOGLYM EGP http://www.autogloss.pl/
variocustoms Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 dokładne, zrobić korektę a potem dobry wosk
mily Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Witam, Koledzy pomóżcie mi wybrać produkt. Nie chcę robić polerki za pomocą wiertarki czy innych wynalazków, chciałbym jakiś środek żeby można go było łatwo nałożyć ręcznie i ma pokryć niewielkie ryski. Chciałbym coś koloryzującego (kolor czarny) Nie lepiej zlikwidować rysy niż pokrywać? Przecież przejdzie jeden czy dwa deszcze i zmyje. A jak zlikwidujesz rysy to zlikwidujesz. Może i lepiej tylko że nie mam na to czasu niestety, chodzi o to że autko będzie jechało do ślubu i chcę jakoś je ogarnąć na szybko.
_Makki_ Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Na szybko i recznie to propozycja roberta jest bardzo dobra. Autoglym EGP to naprawde dobry sealant. Mozna go nakladac padem z mf i moze nawet do godziny pozostac na lakierze. Pozniej fibra i zciagasz. A jezeli chcesz zeby dal Ci maksymalne zabezpieczenie to niech po wypolerowaniu auto postoi gdzies wewnatrz 12 a jak mozesz i wiecej godzin. Chodzi o to zeby ten sealant sie utwardzil a EGP tego naprawde potrzebuje. A jak jeszcze dasz na wieszch Autoglym HD Wax to bedzie BTW: Oczywiscie rysy najlepiej usuwac Dzisiaj caly dzien poleruje i jedno zdjecie zasluguje na publikacje
variocustoms Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Makki ile klaru zniknęło po tej polerce ?
lukaszr Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 jeżeli chcesz najprostszą drogą zakryć ryski ( czego tutaj nie zalecamy !!! ) Chociaż tutaj zgadzamy się w 100%
ROBERT Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 jeżeli chcesz najprostszą drogą zakryć ryski ( czego tutaj nie zalecamy !!! ) Chociaż tutaj zgadzamy się w 100% No tak
Pucek Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Makki, mógłbyś napisać czego użyłeś na jakim padzie?
_Makki_ Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Makki ile klaru zniknęło po tej polerce ? Nie wiem dokladnie bo nie mierzylem po robocie. Mierzylem przed i spokojnie bylo na czym pracowac. A polerka wcale nie byla hardcorowa. Auto bylo lakierowane prawie 2 miesiace temu ale ze sie nie dogadalem z lakiernikiem odpowiednio to teraz takie cuda musze wyprowadzac po nim [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 01:07_________________________________________________ Makki, mógłbyś napisać czego użyłeś na jakim padzie? Na szybko: Maszyna Flex PE 14-2 150, najpierw pasta Scholl Concepts S3 Gold Edt 4 male kropki na pomaranczowy pad Scholla. Szybkie rozprowadzenie na 1 biegu, pozniej odrazu na 4-5 bieg okolo 1500-1800 obrotow. 2-3 przejechania ze srednim dociskiem i zejscie do 2 biegu na kilka przejechan bez specjalnego dociskania maszyny. Wytarcie reszty produktu, IPA i inspekcja pod swiatlo i z latarka LED. Pozniej wykanczanie na maszynie DAS 6 Pro z pasta Scholl Concepts S30+ na nowym pomaraczowym padzie. Na koniec pasta S40 z nowym pomaranczowym padem. Do ogarniecia rotacji Flexa jeszcze mi duuuuzo zostalo ale po tym projekcie pt Lexus wiem ze wole sie trzymac lakierow VAG.. [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 01:32_________________________________________________Jeszcze 2 ciekawe zdjecia maski:
bajk Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Możesz opisać czym robiłeś korektę lamp?
variocustoms Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Makki, racja, rotacji trzeba się spokojnie nauczyć, efekt twojej roboty jest
GRazny Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Makki, racja, rotacji trzeba się spokojnie nauczyć, efekt twojej roboty jest ostatnie zdjęcie miazga
_Makki_ Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Możesz opisać czym robiłeś korektę lamp? Papier wodny 500->800->1500->3000 Pozniej pasta Scholl S30+ na malym pomaranczowym padzie Scholla.[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 13:49_________________________________________________ Makki, racja, rotacji trzeba się spokojnie nauczyć, efekt twojej roboty jest Dzieki Z rotacja jest TROCHE inaczej niz z maszyna DA.. Jak ze wszystkim - trening czyni mistrza
lukaszr Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 Reflektorów Audi (przynajmniej B6, B7) nie radzę robić papierem. Reflektory te pokryte są powłoką, którą papier ściągnie i niestety nie ma możliwości wypolerowania tego potem jakąkolwiek pastą polerską. Na zawsze zostanie już delikatnie zamglona powierzchnia reflektora. Przetestowałem to na kilku lampach, różnymi sposobami i zawsze było tak samo.
malik Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Reflektorów Audi (przynajmniej B6, B7) nie radzę robić papierem. Reflektory te pokryte są powłoką, którą papier ściągnie i niestety nie ma możliwości wypolerowania tego potem jakąkolwiek pastą polerską. Na zawsze zostanie już delikatnie zamglona powierzchnia reflektora. Przetestowałem to na kilku lampach, różnymi sposobami i zawsze było tak samo. Jesteś pewnien, że problem ten dotyczy równiez B7? W moim S4 B7 robiłem pełne odnowienie kloszy (łącznie z rozklejaniem i polerowaniem od środka) i wyszło rewelacyjnie.
adamooo Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 ja u siebie robiłem w b6 i też pięknie wyszło...
Flyer Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Lukasz, w razie czego moge dac Ci lampe do testow
adamooo Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 a masz jakieś lampy nadprogramowe ? bo potrzebuje tą gumę co się nakłada w około lampy..
lukaszr Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 Jesteś pewnien, że problem ten dotyczy równiez B7? W moim S4 B7 robiłem pełne odnowienie kloszy (łącznie z rozklejaniem i polerowaniem od środka) i wyszło rewelacyjnie. Tak, jestem pewien chyba, że w późniejszych wersjach zmienili przednią część klosza i nie była z tą "powłoką". Poza tym na zdjęciu z daleka zawsze wyjdzie ładnie. ja u siebie robiłem w b6 i też pięknie wyszło... Dostałem kiedyś od Ciebie stare bixenony od B6 - może dla Ciebie fajnie wyszło, bo nie zwróciłeś uwagi na pewne rzeczy. Gdzieś mam fotkę, która to obrazuje, ale musiałbym poszukać. Poza tym chyba sam mi nawet mówiłeś kiedyś, że klosze są pokryte taką powłoką.
Bieniek Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 a masz jakieś lampy nadprogramowe ? bo potrzebuje tą gumę co się nakłada w około lampy.. Hej.Ja mam.Podaj namiary to podesle
Rekomendowane odpowiedzi