goose Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Witam mam taki problem z moja A4 - z rana jak silnik zimny (temperatura okolo 15-17 C) cieżżżżko pali - grzanie tak conajmniej na 2 razy. Nadmienie ze z 1 miesiac temu zalozylem 6 nowych swiec Beru (ze starych zadna nie była dobra i tez cieżko opalał ). Wczoraj cos mnie tkneło i pomiezyłem swiece - sa ok (po okolo 1 ohm) ale na ciepłym silnku nie wystawiało mi 12V na swiece, myslałem jak ciepły to nie grzeje Dzisiaj z rana na zimnym silniku przekrecam stacyjke a swiatełko w kabinie nawet nie przygasło (kontrolka grzania zapaliła sie max na 1s) - wiec nie podał zasilania na swiece.......i znowu ciężko, ale odpiołem mu tem 4 stykowy czujnik temperatury przy vp44 i rezultat był natychmiastowy - swiatełko ostro przygasło i odpalenie na dotyk Nadmienie ze maxxx temperatura na zegarach to z 70-75 stopni I co wy na to ??? czujnik G62 ??? (termostat tez wymienie)
Wihajster Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 powyżej +5 i tak swiece nie grzeja wiec to normalka ze nic ci nie przygasa a jak wyjales czujnik to poprostu zapodal mu maxymalna dawke paliwa i dlatego zapalil.Sprawdz kąt wtrysku zrób logi
SebMis Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Nadmienie ze maxxx temperatura na zegarach to z 70-75 stopni termostat do wymiany na pewno!!! tak jak napisał piotr sprawdź kąt wtrysku, śwece nia maju tu żadnego wpływu chyba że by było z -20C
goose Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2007 wydawało mi sie ze zawsze grzeje swiece..... a kat wtrysku jaki "katologowo" powinien byc w AFB ??? aha i jaki login do AFB - 12233 tak jak do 4 gear ??? pozdro
SebMis Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 zrób log z 004 statyczny i basic setting i będzie wiadomo
goose Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2007 jak kobeta wroci z pracy zaraz podłączam vaga - i sie odezwe dzieki za wskazówki [br]Dopisany: 03 Sierpień 2007, 12:33 _________________________________________________witam wiec mam tak [select] [01- Engine] [04 - Basic Settings] pozycja 2 od 074 do 077 wiec ???[br]Dopisany: 03 Sierpień 2007, 17:41 _________________________________________________aha i jak ja w ogole ruszyc - ustawic ??? sposob taki jak w 1,9 odpada chyba ??
malcolm25 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 To i ja sie wtrace apropos temperatury. Otóz w trasie przy temperaturze zewnetrznej 13-14 stopni po przejechaniu ponad 150km z minimalna predkoscia 90km/h pokazywalo mi niecale 80 stopni na silnik. W miescie lub przy temperaturze w okolicach 20 stopni na zewnatrz pokazuje max 90, ale ponizej 85 nie schodzi(oczywiscie jak jest dobrze rozgrzany). I teraz pytanko czy tak byc powinno czy moze z moim termostatem tez jest cos nie tak???
goose Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Witam koledzy podajcie jakie parametry zapłonu powinny byc do afb ???? było 5,0-5,5 / 16,2-16,4 a ustawiłem tak jak ponizej (znajomy mechanior podał mi na ile ustawic) i jaki login jest w 01, 11 - login do afb - np do zmiany obrotow ???? Friday,03,August,2007,21:39:08 8D0 907 401 L ,, 2.5l/4VTEDC 0000SG D65 , ,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,,,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.35,033,074,000,017,100,215,092,134,145,071,,,,,,,,,, ,0.70,033,075,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,1.05,033,074,000,018,100,215,092,134,145,071,,,,,,,,,, ,1.40,033,073,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,1.75,033,073,000,018,100,215,092,134,145,071,,,,,,,,,, ,2.10,033,074,000,017,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,2.45,033,074,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,2.80,033,074,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,3.15,033,075,000,017,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,3.50,033,074,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,3.85,033,074,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,4.20,033,074,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,4.55,033,073,000,017,100,215,092,134,145,071,,,,,,,,,, ,4.91,033,075,000,017,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,5.26,033,075,000,017,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,5.61,033,075,000,017,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,5.96,033,075,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,6.31,033,075,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,6.66,033,074,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,7.01,033,073,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,7.36,033,074,000,018,099,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,7.71,033,075,000,018,099,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,8.06,033,073,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,8.41,033,075,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,8.76,033,073,000,018,100,215,092,134,145,074,,,,,,,,,, ,9.11,033,073,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,9.46,033,075,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,9.81,033,073,000,017,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,10.16,033,073,000,018,100,215,092,134,145,074,,,,,,,,,, ,10.51,033,076,000,017,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,10.86,033,075,000,017,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,11.21,033,074,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,11.57,033,076,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,11.92,033,076,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,12.27,033,074,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,12.62,033,075,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,12.97,033,076,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,13.32,033,074,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,13.67,033,074,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,14.02,033,075,000,018,100,215,092,134,145,074,,,,,,,,,, ,14.37,033,073,000,017,100,215,092,134,145,075,,,,,,,,,, ,14.72,033,073,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,15.07,033,074,000,017,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,15.42,033,073,000,018,100,215,092,134,145,074,,,,,,,,,, ,15.77,033,073,000,017,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, ,16.12,033,073,000,018,100,215,092,134,145,071,,,,,,,,,, ,16.47,033,073,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,, ,16.82,033,073,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,, Friday,03,August,2007,21:40:28 8D0 907 401 L ,, 2.5l/4VTEDC 0000SG D65 , ,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Spec. start,Actual start,Cold start valve,,,,,,,,,, ,TIME,3800-4200 rpm,8-12 *BTDC,6-14 *BTDC,,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min,, °BTDC, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.39,835,Early,18.0,15.0,,,,,,,,,, ,0.78,835,Early,15.4,18.5,,,,,,,,,, ,1.18,835,Early,13.4,15.0,,,,,,,,,, ,1.57,835,Early,15.4,17.8,,,,,,,,,, ,1.96,835,Early,14.8,19.7,,,,,,,,,, ,2.35,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,, ,2.74,835,Early,14.4,20.1,,,,,,,,,, ,3.13,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,3.52,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,, ,3.91,835,Early,14.4,20.1,,,,,,,,,, ,4.30,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,, ,4.69,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,, ,5.08,835,Early,14.2,19.7,,,,,,,,,, ,5.48,835,Early,14.4,20.1,,,,,,,,,, ,5.87,835,Early,14.2,19.7,,,,,,,,,, ,6.26,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,, ,6.65,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,, ,7.04,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,7.43,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,, ,7.82,835,Early,14.2,20.1,,,,,,,,,, ,8.21,835,Early,14.4,20.1,,,,,,,,,, ,8.60,835,Early,14.6,19.7,,,,,,,,,, ,8.99,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,9.38,835,Early,14.6,19.3,,,,,,,,,, ,9.77,835,Late,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,10.16,835,Late,1.6,76.9,,,,,,,,,, ,10.55,835,Late,1.6,100.2,,,,,,,,,, ,10.94,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,11.33,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,11.72,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,12.12,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,12.51,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,12.90,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,, ,13.29,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,13.68,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,14.07,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,, ,14.46,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,14.85,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,15.24,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,15.63,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,16.02,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,16.41,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,16.80,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,17.19,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,17.58,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,17.97,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,, ,18.36,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,18.76,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,19.14,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,, ,19.53,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,19.93,835,Early,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,20.32,858,Early,9.6,2.0,,,,,,,,,, ,20.71,835,Early,18.0,15.8,,,,,,,,,, ,21.10,835,Early,15.2,17.8,,,,,,,,,, ,21.49,835,Early,15.0,18.9,,,,,,,,,, ,21.88,835,Early,14.6,19.7,,,,,,,,,, ,22.27,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,22.66,835,Early,14.6,19.7,,,,,,,,,, ,23.05,835,Early,14.2,19.7,,,,,,,,,, ,23.44,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,23.83,835,Early,14.6,19.7,,,,,,,,,, ,24.22,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,24.61,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,25.00,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,25.39,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,25.78,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,26.17,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,26.57,835,Early,14.6,19.3,,,,,,,,,, ,26.96,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,27.35,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,27.74,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,28.13,835,Early,14.4,20.1,,,,,,,,,, ,28.52,835,Early,14.6,19.7,,,,,,,,,, ,28.91,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,29.30,835,Early,14.6,19.3,,,,,,,,,, ,29.69,835,Early,14.2,19.3,,,,,,,,,, ,30.08,835,Late,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,30.47,835,Late,0.2,76.9,,,,,,,,,, ,30.86,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,31.25,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,31.64,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,32.03,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,, ,32.42,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,32.81,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,33.21,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,33.60,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,33.99,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,34.38,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,34.77,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,35.16,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,35.55,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,35.94,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,36.33,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,36.72,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,37.11,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,, ,37.50,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,37.89,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,38.28,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,38.67,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,39.06,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,39.45,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,39.85,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,, ,40.24,835,Early,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,40.63,858,Early,10.0,2.8,,,,,,,,,, ,41.02,835,Early,18.0,16.2,,,,,,,,,, ,41.42,835,Early,15.4,18.1,,,,,,,,,, ,41.81,835,Early,14.8,18.9,,,,,,,,,, ,42.21,835,Early,14.4,18.9,,,,,,,,,, ,42.60,835,Early,14.6,19.3,,,,,,,,,, ,42.99,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,43.38,835,Early,14.4,20.1,,,,,,,,,, ,43.77,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,44.16,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,44.56,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,44.95,835,Early,14.2,19.3,,,,,,,,,, ,45.34,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,45.73,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,46.12,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,46.52,835,Early,14.6,19.7,,,,,,,,,, ,46.91,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,47.29,835,Early,14.2,19.3,,,,,,,,,, ,47.69,835,Early,14.6,19.3,,,,,,,,,, ,48.08,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,48.47,835,Early,14.6,19.3,,,,,,,,,, ,48.86,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,49.25,835,Early,14.2,19.3,,,,,,,,,, ,49.64,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,, ,50.03,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,50.42,835,Late,14.4,19.7,,,,,,,,,, ,50.81,835,Late,1.0,72.6,,,,,,,,,, ,51.20,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,51.59,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,51.98,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,52.37,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,52.76,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,53.15,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,53.54,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,53.93,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,54.33,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,54.72,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,55.11,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,, ,55.50,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,, ,55.89,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,, ,56.28,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,,
SebMis Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 kurka wodna czy nie możecie tych logów zamieszczać w formie jakiejś bardziej czytelnej ??????? PS. goose jeśli to na "Late 2.2" było na ATDC ti jest gitarka
goose Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2007 na poczatku było 5,0-5,5 ATDC pozniej kumpel zadzwonił do kumpla mechaniora i kazal ustawic na 2,0-2,2 late, a 16,2-16,4 erly juz było a login do afb moze znasz ??? pozdrawiam[br]Dopisany: 03 Sierpień 2007, 23:33 _________________________________________________Wiec dzisiaj z ranka moja odpaliła dosłownie na dotkniecie :) dzieki za pomoc w tej sprawie tylko nadal szukam login do silnika AFB - bo ten 12233 od 1,9 nie pasi pozdro
pre_pl Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 tylko nadal szukam login do silnika AFB - bo ten 12233 od 1,9 nie pasi ale jaki masz bląd ?
goose Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2007 bledu zadnego nie mam.... kat wtrysku ustawiony na Late 2.2 ATDC... rano pali na dytk :th: ale chciałbym dostac taki login-kod aby adaptować np obroty biegu jałowego, dawke paliwa ........ a do tego trzeba go znać :> (od silnika na VP-37 jest 12233) a do VP-44 ???
pre_pl Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 bledu zadnego nie mam.... Ale mi chodzi co Ci Vag-Com wypisuje jak się logujesz (o ten błąd mi chodziło )
goose Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2007 jak wpisze zly login w grupie silnika to sie zawiesza..... wiec zapłon OFF i po chwili ON i jest juz dobrze a 11463 jak wpisze to sie nic nie dzieje - wraca na poprzedni ekran - dziwne , tak ma byc ??? pozdro
malcolm25 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 kat wtrysku ustawiony na Late 2.2 ATDC... rano pali na dytk Ten kat wtrysku to tylko na VAG-u mozna ustawic???
goose Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2007 na VAG-u odczytasz jaki jest a ustawiasz recznie pozdro
malcolm25 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 na VAG-u odczytasz jaki jest a ustawiasz recznie pozdro Problem w tym ze nie bardzo mam dostep do VAG-a bo jestem za granica a tutaj pewnie sporo sobie zazycza za taka usluge, bo jak znam zycie nigdzie indziej tego nie znajde jak tylko w ASO Audi.
goose Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Witam najlepsza opcja jest kupno własnego koszt do 100 np na allegro i juz nikomu nie musisz sie prosic...... zasiegasz info na tym forum i działasz..... pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się