Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] AFB z rana cieżko pali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam taki problem z moja A4 - z rana jak silnik zimny (temperatura okolo 15-17 C) cieżżżżko pali - grzanie tak conajmniej na 2 razy.

Nadmienie ze z 1 miesiac temu zalozylem 6 nowych swiec Beru (ze starych zadna nie była dobra i tez cieżko opalał ).

Wczoraj cos mnie tkneło i pomiezyłem swiece - sa ok (po okolo 1 ohm) ale na ciepłym silnku nie wystawiało mi 12V na swiece, myslałem jak ciepły to nie grzeje :)

Dzisiaj z rana na zimnym silniku przekrecam stacyjke a swiatełko w kabinie nawet nie przygasło (kontrolka grzania zapaliła sie max na 1s) - wiec nie podał zasilania na swiece.......i znowu ciężko, ale odpiołem mu tem 4 stykowy czujnik temperatury przy vp44 i rezultat był natychmiastowy - swiatełko ostro przygasło i odpalenie na dotyk

Nadmienie ze maxxx temperatura na zegarach to z 70-75 stopni

I co wy na to ??? czujnik G62 ??? (termostat tez wymienie)

Opublikowano

powyżej +5 i tak swiece nie grzeja wiec to normalka ze nic ci nie przygasa a jak wyjales czujnik to poprostu zapodal mu maxymalna dawke paliwa i dlatego zapalil.Sprawdz kąt wtrysku zrób logi

Opublikowano
Nadmienie ze maxxx temperatura na zegarach to z 70-75 stopni

termostat do wymiany na pewno!!!

tak jak napisał piotr sprawdź kąt wtrysku, śwece nia maju tu żadnego wpływu chyba że by było z -20C

Opublikowano

wydawało mi sie ze zawsze grzeje swiece.....

a kat wtrysku jaki "katologowo" powinien byc w AFB ???

aha i jaki login do AFB - 12233 tak jak do 4 gear ???

pozdro

Opublikowano

zrób log z 004 statyczny i basic setting i będzie wiadomo

Opublikowano

jak kobeta wroci z pracy zaraz podłączam vaga - i sie odezwe

dzieki za wskazówki

[br]Dopisany: 03 Sierpień 2007, 12:33 _________________________________________________witam wiec mam tak

[select]

[01- Engine]

[04 - Basic Settings]

pozycja 2 od 074 do 077

wiec ???[br]Dopisany: 03 Sierpień 2007, 17:41 _________________________________________________aha i jak ja w ogole ruszyc - ustawic ???

sposob taki jak w 1,9 odpada chyba ??

Opublikowano

To i ja sie wtrace apropos temperatury. Otóz w trasie przy temperaturze zewnetrznej 13-14 stopni po przejechaniu ponad 150km z minimalna predkoscia 90km/h pokazywalo mi niecale 80 stopni na silnik. W miescie lub przy temperaturze w okolicach 20 stopni na zewnatrz pokazuje max 90, ale ponizej 85 nie schodzi(oczywiscie jak jest dobrze rozgrzany). I teraz pytanko czy tak byc powinno czy moze z moim termostatem tez jest cos nie tak???

Opublikowano

Witam

koledzy podajcie jakie parametry zapłonu powinny byc do afb ????

było 5,0-5,5 / 16,2-16,4

a ustawiłem tak jak ponizej (znajomy mechanior podał mi na ile ustawic)

i jaki login jest w 01, 11 - login do afb - np do zmiany obrotow ????

Friday,03,August,2007,21:39:08

8D0 907 401 L ,, 2.5l/4VTEDC 0000SG D65 ,

,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,TIME,,,,,,,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.35,033,074,000,017,100,215,092,134,145,071,,,,,,,,,,

,0.70,033,075,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,1.05,033,074,000,018,100,215,092,134,145,071,,,,,,,,,,

,1.40,033,073,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,1.75,033,073,000,018,100,215,092,134,145,071,,,,,,,,,,

,2.10,033,074,000,017,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,2.45,033,074,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,2.80,033,074,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,3.15,033,075,000,017,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,3.50,033,074,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,3.85,033,074,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,4.20,033,074,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,4.55,033,073,000,017,100,215,092,134,145,071,,,,,,,,,,

,4.91,033,075,000,017,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,5.26,033,075,000,017,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,5.61,033,075,000,017,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,5.96,033,075,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,6.31,033,075,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,6.66,033,074,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,7.01,033,073,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,7.36,033,074,000,018,099,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,7.71,033,075,000,018,099,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,8.06,033,073,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,8.41,033,075,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,8.76,033,073,000,018,100,215,092,134,145,074,,,,,,,,,,

,9.11,033,073,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,9.46,033,075,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,9.81,033,073,000,017,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,10.16,033,073,000,018,100,215,092,134,145,074,,,,,,,,,,

,10.51,033,076,000,017,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,10.86,033,075,000,017,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,11.21,033,074,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,11.57,033,076,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,11.92,033,076,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,12.27,033,074,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,12.62,033,075,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,12.97,033,076,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,13.32,033,074,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,13.67,033,074,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,14.02,033,075,000,018,100,215,092,134,145,074,,,,,,,,,,

,14.37,033,073,000,017,100,215,092,134,145,075,,,,,,,,,,

,14.72,033,073,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,15.07,033,074,000,017,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,15.42,033,073,000,018,100,215,092,134,145,074,,,,,,,,,,

,15.77,033,073,000,017,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

,16.12,033,073,000,018,100,215,092,134,145,071,,,,,,,,,,

,16.47,033,073,000,018,100,215,092,134,145,072,,,,,,,,,,

,16.82,033,073,000,018,100,215,092,134,145,073,,,,,,,,,,

Friday,03,August,2007,21:40:28

8D0 907 401 L ,, 2.5l/4VTEDC 0000SG D65 ,

,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,Spec. start,Actual start,Cold start valve,,,,,,,,,,

,TIME,3800-4200 rpm,8-12 *BTDC,6-14 *BTDC,,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, /min,, °BTDC, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.39,835,Early,18.0,15.0,,,,,,,,,,

,0.78,835,Early,15.4,18.5,,,,,,,,,,

,1.18,835,Early,13.4,15.0,,,,,,,,,,

,1.57,835,Early,15.4,17.8,,,,,,,,,,

,1.96,835,Early,14.8,19.7,,,,,,,,,,

,2.35,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,,

,2.74,835,Early,14.4,20.1,,,,,,,,,,

,3.13,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,3.52,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,,

,3.91,835,Early,14.4,20.1,,,,,,,,,,

,4.30,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,,

,4.69,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,,

,5.08,835,Early,14.2,19.7,,,,,,,,,,

,5.48,835,Early,14.4,20.1,,,,,,,,,,

,5.87,835,Early,14.2,19.7,,,,,,,,,,

,6.26,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,,

,6.65,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,,

,7.04,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,7.43,835,Early,14.6,20.1,,,,,,,,,,

,7.82,835,Early,14.2,20.1,,,,,,,,,,

,8.21,835,Early,14.4,20.1,,,,,,,,,,

,8.60,835,Early,14.6,19.7,,,,,,,,,,

,8.99,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,9.38,835,Early,14.6,19.3,,,,,,,,,,

,9.77,835,Late,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,10.16,835,Late,1.6,76.9,,,,,,,,,,

,10.55,835,Late,1.6,100.2,,,,,,,,,,

,10.94,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,11.33,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,11.72,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,12.12,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,12.51,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,12.90,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,,

,13.29,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,13.68,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,14.07,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,,

,14.46,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,14.85,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,15.24,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,15.63,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,16.02,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,16.41,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,16.80,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,17.19,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,17.58,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,17.97,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,,

,18.36,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,18.76,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,19.14,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,,

,19.53,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,19.93,835,Early,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,20.32,858,Early,9.6,2.0,,,,,,,,,,

,20.71,835,Early,18.0,15.8,,,,,,,,,,

,21.10,835,Early,15.2,17.8,,,,,,,,,,

,21.49,835,Early,15.0,18.9,,,,,,,,,,

,21.88,835,Early,14.6,19.7,,,,,,,,,,

,22.27,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,22.66,835,Early,14.6,19.7,,,,,,,,,,

,23.05,835,Early,14.2,19.7,,,,,,,,,,

,23.44,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,23.83,835,Early,14.6,19.7,,,,,,,,,,

,24.22,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,24.61,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,25.00,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,25.39,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,25.78,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,26.17,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,26.57,835,Early,14.6,19.3,,,,,,,,,,

,26.96,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,27.35,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,27.74,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,28.13,835,Early,14.4,20.1,,,,,,,,,,

,28.52,835,Early,14.6,19.7,,,,,,,,,,

,28.91,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,29.30,835,Early,14.6,19.3,,,,,,,,,,

,29.69,835,Early,14.2,19.3,,,,,,,,,,

,30.08,835,Late,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,30.47,835,Late,0.2,76.9,,,,,,,,,,

,30.86,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,31.25,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,31.64,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,32.03,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,,

,32.42,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,32.81,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,33.21,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,33.60,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,33.99,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,34.38,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,34.77,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,35.16,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,35.55,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,35.94,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,36.33,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,36.72,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,37.11,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,,

,37.50,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,37.89,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,38.28,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,38.67,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,39.06,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,39.45,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,39.85,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,,

,40.24,835,Early,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,40.63,858,Early,10.0,2.8,,,,,,,,,,

,41.02,835,Early,18.0,16.2,,,,,,,,,,

,41.42,835,Early,15.4,18.1,,,,,,,,,,

,41.81,835,Early,14.8,18.9,,,,,,,,,,

,42.21,835,Early,14.4,18.9,,,,,,,,,,

,42.60,835,Early,14.6,19.3,,,,,,,,,,

,42.99,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,43.38,835,Early,14.4,20.1,,,,,,,,,,

,43.77,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,44.16,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,44.56,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,44.95,835,Early,14.2,19.3,,,,,,,,,,

,45.34,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,45.73,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,46.12,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,46.52,835,Early,14.6,19.7,,,,,,,,,,

,46.91,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,47.29,835,Early,14.2,19.3,,,,,,,,,,

,47.69,835,Early,14.6,19.3,,,,,,,,,,

,48.08,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,48.47,835,Early,14.6,19.3,,,,,,,,,,

,48.86,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,49.25,835,Early,14.2,19.3,,,,,,,,,,

,49.64,835,Early,14.4,19.3,,,,,,,,,,

,50.03,835,Early,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,50.42,835,Late,14.4,19.7,,,,,,,,,,

,50.81,835,Late,1.0,72.6,,,,,,,,,,

,51.20,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,51.59,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,51.98,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,52.37,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,52.76,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,53.15,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,53.54,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,53.93,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,54.33,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,54.72,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,55.11,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,,

,55.50,835,Late,2.0,100.2,,,,,,,,,,

,55.89,835,Late,2.2,100.2,,,,,,,,,,

,56.28,835,Late,2.4,100.2,,,,,,,,,,

Opublikowano

kurka wodna czy nie możecie tych logów zamieszczać w formie jakiejś bardziej czytelnej ???????

PS.

goose jeśli to na "Late 2.2" było na ATDC ti jest gitarka :)

Opublikowano

na poczatku było 5,0-5,5 ATDC

pozniej kumpel zadzwonił do kumpla mechaniora i kazal ustawic na 2,0-2,2 late, a 16,2-16,4 erly juz było

a login do afb moze znasz ???

pozdrawiam[br]Dopisany: 03 Sierpień 2007, 23:33 _________________________________________________Wiec dzisiaj z ranka moja :audi: odpaliła dosłownie na dotkniecie :) :) :)

dzieki za pomoc w tej sprawie :thumbup:

tylko nadal szukam login do silnika AFB - bo ten 12233 od 1,9 nie pasi

pozdro

Opublikowano

tylko nadal szukam login do silnika AFB - bo ten 12233 od 1,9 nie pasi

ale jaki masz bląd ?

Opublikowano

bledu zadnego nie mam....

kat wtrysku ustawiony na Late 2.2 ATDC... rano pali na dytk :th:

ale chciałbym dostac taki login-kod aby adaptować np obroty biegu jałowego, dawke paliwa ........ a do tego trzeba go znać :>

(od silnika na VP-37 jest 12233) a do VP-44 :mysli:???

:quattro:

Opublikowano

do AFB to chyba 11463

Opublikowano

bledu zadnego nie mam....

Ale mi chodzi co Ci Vag-Com wypisuje jak się logujesz (o ten błąd mi chodziło )

:decayed:

Opublikowano

jak wpisze zly login w grupie silnika to sie zawiesza.....

wiec zapłon OFF i po chwili ON i jest juz dobrze

a 11463 jak wpisze to sie nic nie dzieje - wraca na poprzedni ekran - dziwne , tak ma byc ???

pozdro :audi:

Opublikowano

na VAG-u odczytasz jaki jest

a ustawiasz recznie

pozdro

Problem w tym ze nie bardzo mam dostep do VAG-a bo jestem za granica a tutaj pewnie sporo sobie zazycza za taka usluge, bo jak znam zycie nigdzie indziej tego nie znajde jak tylko w ASO Audi.

Opublikowano

Witam

najlepsza opcja jest kupno własnego :)

koszt do 100 np na allegro

i juz nikomu nie musisz sie prosic...... zasiegasz info na tym forum i działasz.....

pozdrawiam :audi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...