Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ile stopni powinno wylatywać z nawiewów jak jest na low [klimatyzacjia]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy wczoraj z kolegą zrobiłem mały teścik klimatyzaji i jestem zdołowany on ma starego passata z 99 roku u niego klima na takim specjalnym termometrze pokazywała 1,4 stopnia na low a umnie jak dałem na low to najmniej było 8.8 i za cholere jego mac niechcialo spasc nizej

Kolega wczesniej dobił klime i wymienił jakis czujnik rozprezania ktory znajduje sie po lewej stronie u góry pod maską - ja klime dobijałem w tym roku czysciłem i sprawdzałem ale czemu tak fatalnie chlodzi ?

Opublikowano

z tego co pamiętam, jak mi mówił Iceman, to w VAGowskich autach to zakres 2 do 8 stopni

Opublikowano

No ale wynik 8,8 to dużo dosyć, mi wyszło na mojej ok 3,5 stopnia

Opublikowano

W jakich warunkach przeprowadzaliście test ? :drunk: Chodzi mi o temperaturę zewnętrzną i czy pomiar był wykonany na obiegu zamkniętym wentylacji . :mysli: Jak długo klima ma pracować by uzyskać najnjższą temperaturę. :naughty:

Opublikowano

W jakich warunkach przeprowadzaliście test ? :drunk: Chodzi mi o temperaturę zewnętrzną i czy pomiar był wykonany na obiegu zamkniętym wentylacji . :mysli: Jak długo klima ma pracować by uzyskać najnjższą temperaturę. :naughty:

ad 1 Warunki na zewnątrz koło 19 stopni

ad 2 pomiar był wykonany na obiegu Otwartym

a odnoście do tego ostatniego to nie wiem czy to jest pytanie dla mnie ? czy jak

Opublikowano

Chodzi mi o czas pracy klimy po którym osiągnie najniższą temperaturę mierzoną na wlotach nawiewu - gdy czas jest za długi lub temperatura za wysoka to znaczy że potrzebna jest interwencja speców od klimy. ;( Te dane w celu porównania. :thumbup:

Opublikowano

no auto chodziło koło 10 minut i temp tylko 8,8 a u niego w tym pasacie to temp w ciągu 2 minut spadła do 1,5 stopnia

Opublikowano

Wysoka temp. może wskazywać na wiele rzeczy

-zabrudzona chłodnica od klimy

-mała ilość czynnika chłodzącego

-uszkodzony wentylator od klimy (raczej bardziej zauważalne efekty)

i inne pewnie też

Ale z tego co wiem, w BMW prawidłowa temp. to 7st. więc to 8,8 nie jest jakąś wyjątkowo dużą wartością...

Opublikowano

Ale z tego co wiem, w BMW prawidłowa temp. to 7st. więc to 8,8 nie jest jakąś wyjątkowo dużą wartością...

co ma do tego BMW ? A ja słyszałem, że w amerykańcach jest poniżej 0st....

:gwizdanie:

Opublikowano

wiesz co podobno rekord pobija ford mondeo tam tez wali 0 stopni [br]Dopisany: 04 Sierpień 2007, 17:54 _________________________________________________a u was jaka jeste temperatura mogl by mi ktos napisać ??

Opublikowano

u mnie 8 i mówią, że jest bardzo dobrze....

Opublikowano

u mnie ok. 8 i tez spec od klimy powiedział, że dobrze. Mimo to zdecydowałem się na podłączenie do jakiejś maszyny, która wessała ;) czynnik i określiła jego ilość - wyszło 650mg - spec dodał jeszcze jakiegoś oleju i maszyna oddała czynnik z powrotem :) potem drugi pomiar i wyszło 8 stopni po około 2 minutach - pomiar na obiegu otwartym - temperatura zewn ok. 23stopni.

Opublikowano

Ale z tego co wiem, w BMW prawidłowa temp. to 7st. więc to 8,8 nie jest jakąś wyjątkowo dużą wartością...

co ma do tego BMW ? A ja słyszałem, że w amerykańcach jest poniżej 0st....

:gwizdanie:

Nie sluchaj plotek. 0 st to zdecydowanie nie jest ok. Przeciez na chlodnicy wytraca sie wilgoc. Co by bylo gdyby ta wilgoc zamarzla na parowniku?? Reszte dopowiezcie sobie sami. 8 stopni to jest idealna temperatura. Auto to nie komora chlodnicza i w dodatku nie "szokowka" (znana ze szpecow od chlodnictwa). Wg mnie i zapewne nie tylko, powinien przejmowac sie ten gosc od passata u ktorego wieje 1,5 st.

Opublikowano

no kumam ale wiesz kolo sie buja ze ma 1,5 stopnia w pasacie a ja w 2003 rok mam 8,8 i nie wiem czy sie cos zjebało czy jak

Opublikowano

Rozumiem cie :D Snieszne troche to chwalenie sie komu ile zbija. Ja jak kupoilem zrobilem serwis sam sobie u nas w firmie. Przed wialo mi z kratek okolo 10 po okolo 8, i nawet przez chwilke nie pomyslalem ze jest cos nie tak.

Mozesz ewantualnie sprobowac jeszcze ustawic temp. na low, went. tylko kilka kresek (bo im szybciej wieje to slabiej sie ochlodzi) no i obieg wewnetrzy moze zejdzie nizej ;)

I jeszcze jedno ustaw recznie zeby tylko dmuchalo na kratki srodkowe a boczne zamknij.

A test robiliscie na auto????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...