A-rek Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 [br]Dopisany: 19 Lipiec 2011, 20:28_________________________________________________dzisiaj sobie kupiłem
diman Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 [br]Dopisany: 19 Lipiec 2011, 20:28_________________________________________________dzisiaj sobie kupiłem ile cię szarpła i czy nie było audi
A-rek Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 Diman niestety Audi nie było a dałem 19,95 euro
diman Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Diman niestety Audi nie było a dałem 19,95 euro szkoda ze nie audi ale ta też gustowna [br]Dopisany: 19 Lipiec 2011, 21:02_________________________________________________ W grupie vag został :gwizdanie: co racja to racja
blant88 Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Jaaa pewnie dlatego że wleje Motul to mu bedzie lepiej chodzil Przede wszystkim przez to , że wleje taki olej jakim ma być zalany ten silnik czyli 5W40 ... a to , że Motul nieco wycisza pracę silnika słyszałem już nie od jednego ... nie mówię , że już więcej dobrych olei nie ma ale jest jednym z lepszych na naszym rynku Ja tam przy 250tys nie wlal bym pelnego syntetyka bo napewno cos gdzies pusci.. tego sie wlasnie obawiam ale jak mowicie ze bedzie git to zaleje go motulem
A-rek Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 W grupie vag został :gwizdanie: Garbus to moje marzenie więc namiastka już jest :gwizdanie:
ROBERT Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Ja tam przy 250tys nie wlal bym pelnego syntetyka bo napewno cos gdzies pusci.. Nasłuchałeś się starych pseudo mechaników którzy znają się ( a nawet nie wszyscy ) tak naprawdę tylko na technologi silników m.in. Fiata 125 , 126 ... Poldka ... jak puści zimmering to wymienisz , co za problem ( jedynie jak auto dłuższy czas jeździło na 10W ew. 15W i powstały nagary , uszczelnienia stały się b. twarde , po drugie uszczelnienia i tak za niedługo zaczęły by puszczać na takich ujowych oliwach ) ... za to motorownia i suszarka na pewno się odwdzięczy [br]Dopisany: 19 Lipiec 2011, 21:34_________________________________________________ tego sie wlasnie obawiam ale jak mowicie ze bedzie git to zaleje go motulem Nie obawiaj sie tylko wymieniaj , jak go odpalisz to usłyszysz jak motorownia inaczej gada [br]Dopisany: 19 Lipiec 2011, 21:36_________________________________________________ dzisiaj sobie kupiłem Fajne szkoda , że nie A4 :gwizdanie: :tongue4: [br]Dopisany: 19 Lipiec 2011, 21:37_________________________________________________ W grupie vag został :gwizdanie: [br]Dopisany: 19 Lipiec 2011, 21:38_________________________________________________ Garbus to moje marzenie więc namiastka już jest :gwizdanie: Taki oczojebny zielony z oczojebnymi zielonymi felami
A-rek Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 Taki oczojebny zielony z oczojebnymi zielonymi felami najlepiej coś w stylu hot rod, jeszcze kiedyś dorobie się takiego..... :gwizdanie:
danielom Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 jak puści zimmering to wymienisz , co za problem ( jedynie jak auto dłuższy czas jeździło na 10W ew. 15W i powstały nagary , uszczelnienia stały się b. twarde , po drugie uszczelnienia i tak za niedługo zaczęły by puszczać na takich ujowych oliwac Oczywiscie od poczatku mowie o sytuacji cofania sie w gestosci oleju a nie o laniu od poczatku pelnego syntetyka.
ROBERT Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 najlepiej coś w stylu hot rod, jeszcze kiedyś dorobie się takiego..... :gwizdanie: Mi to LUPO się podoba :slina: ... dodatkowo potraktowane kosmetykami DJ [br]Dopisany: 19 Lipiec 2011, 22:03_________________________________________________ Oczywiscie od poczatku mowie o sytuacji cofania sie w gestosci oleju a nie o laniu od poczatku pelnego syntetyka. Ale silnik naprawdę długo musiał by jeździć na 10W a nawet raczej na 15W , żeby do czegoś takiego doszło ( inna sytuacja to taka , że ktoś bardzo rzadko zmieniał olej )
danielom Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 [br]Dopisany: 19 Lipiec 2011, 22:03_________________________________________________ Oczywiscie od poczatku mowie o sytuacji cofania sie w gestosci oleju a nie o laniu od poczatku pelnego syntetyka. Ale silnik naprawdę długo musiał by jeździć na 10W a nawet raczej na 15W , żeby do czegoś takiego doszło ( inna sytuacja to taka , że ktoś bardzo rzadko zmieniał olej ) Powiem Ci ze przywozac auto z niemcowni ciezko okreslic ile ktos lał dany olej nie majac ksiazki i majac przebieg taki jak u mnie (254 tys) dlatego leje polsyntetyk i jestem po srodku bez ryzyka
ROBERT Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Powiem Ci ze przywozac auto z niemcowni ciezko okreslic ile ktos lał dany olej nie majac ksiazki i majac przebieg taki jak u mnie (254 tys) dlatego leje polsyntetyk i jestem po srodku bez ryzyka Ty jesteś "bez ryzyka" ( a nawet bym powiedział tylko masz taką nadzieję ) ale nie silnik Twojego samochodu, z fabryki wyjechał zalany fullsyntetykiem i na takim oleju ma jeździć do jego "śmierci" , zmiana oleju na niby gęstszy nic nie daje , wręcz wobec powszechnej wiedzy ( bardzo mylnej ) większości ludzi działa to przeciwnie/szkodliwie dla jednostki napędowej ... a tak na chłopski rozum , olej np. 15W40 jest złudnie gęstszy w temp. otoczenia ( powiedzmy +20oC ) , natomiast w temp. roboczej ~ 90oC i więcej staję się rzadki jak woda gdzie fullsyntetyk ma dalej prawie taką samą "gęstość" czy jest to temp. 0oC czy 90oC ( i wyżej ) ... którego silnik więcej "wypije" ew. który ma większe szanse na wydostanie się przez jakieś "słabe" już uszczelnienie które jest zniszczone stosowaniem nieodpowiedniej specyfikacji olejem
ROBERT Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Pojemnik z olejem 10W czy jeszcze lepiej 15W podgrzej go konkretnie i sprawdź jak ten olej jest gęsty
ROBERT Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Ja nie twierdze że nie masz racji Idę spać Nara
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się