Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY w RYBNIKU - wiecej info w 1 poście


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Artur a może jednak? Choć kupimy sobie po AVF-ie :decayed: .

Polecam ten motorek :good:

[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:07_________________________________________________A jak nie to przecież w [b6] są też 2.5 TDI ( na dodatek 163 PS ) :gwizdanie: podobno "poprawione" :naughty: ... wiem , wiem , że ostatnio trochę dudków wsadziłeś w niego :kwasny:

  • Odpowiedzi 42.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • ROBERT

    6979

  • wiesiek3d

    5963

  • Arturoo

    4714

  • H4mm3R

    3240

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

czekam co mi powiedzą po rozebraniu motorowni i dopiero wtedy będę myślał co dalej[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:11_________________________________________________Robert wsadzałem bo chciałem nim jeździć-wiesz jak to jest ,poczekam zobaczę co tam wyjdzie.

Opublikowano

Fajny :good: tylko ciężko znaleźć dobre, zadbane autko z tym silnikiem z nie dużym przebiegiem.

Opublikowano

te V-ki z B6 to jeszcze nie to :no:[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:13_________________________________________________avf z q to by mogło być Piotrek :wink4:

Opublikowano

Artur ale chyba BAU były w B6?[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:17_________________________________________________

te V-ki z B6 to jeszcze nie to :no:[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:13_________________________________________________avf z q to by mogło być Piotrek :wink4:

Do tego program i już by śmigało :naughty: .

Opublikowano

zw

Opublikowano

Fajny :good: tylko ciężko znaleźć dobre, zadbane autko z tym silnikiem z nie dużym przebiegiem.

Dokładnie , ja mojego szukałem 3-4 miesiące , na 12 czy 13 aut którym sprawdziłem historię serwisową dwa były z prawdziwym przebiegiem , jednego mi zwinęli z "przed nosa" , drugiego kupiłem bez zastanawiania ( ale trzeba było też dać za niego praktycznie 20-25% więcej ze średnich cen z allegro itp. )

Opublikowano

A niby takie dobre te 1.9TDI... silniki nie do zajechania... a głowice pękają tylko w 2.0TDI :gwizdanie:

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657&postdays=0&postorder=asc&start=60

Tomek czytałeś ile rzeczy było spartolonych w trakcie roboty?

Dalej uważam ,że nie silniki i ich konstruktorzy są winni za ich stan po naprawach :gwizdanie: :!:

Akurat chodzi mi tu o te pęknięcia na głowicy między zaworem a PD :cool1: a nie że ktoś odwalił manianę w warsztacie...

Opublikowano

te V-ki z B6 to jeszcze nie to :no:

w [b6] 2.5 TDI były

AKE 180 PS

AKN 150 PS

AYM 155 PS

BAU 179 PS

BCZ 163 PS

BDG 163 PS

BDH 179 PS

BFC 163 PS

:wink4:

Opublikowano

Fajny :good: tylko ciężko znaleźć dobre, zadbane autko z tym silnikiem z nie dużym przebiegiem.

Dokładnie , ja mojego szukałem 3-4 miesiące , na 12 czy 13 aut którym sprawdziłem historię serwisową dwa były z prawdziwym przebiegiem , jednego mi zwinęli z "przed nosa" , drugiego kupiłem bez zastanawiania ( ale trzeba było też dać za niego praktycznie 20-25% więcej ze średnich cen z allegro itp. )

O tym już wszyscy słyszeli :gwizdanie: :polew: :polew:[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:32_________________________________________________coś to za cudo kupił :decayed::polew: :polew:[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:32_________________________________________________

Artur ale chyba BAU były w B6?

BAU nie jeździe, m3rvin Ci to powie :naughty:

Opublikowano

O tym już wszyscy słyszeli :gwizdanie: :polew: :polew:[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:32_________________________________________________coś to za cudo kupił :decayed::polew: :polew:

Takie do którego nie trzeba tyle wkładać i jeździć ze świadomością a może głowica jebnie , a może pompa oleju ... jak np. [bLB] :cool1:

Opublikowano

Artur ale chyba BAU były w B6?

BAU nie jeździe, m3rvin Ci to powie :naughty:[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:40_________________________________________________

O tym już wszyscy słyszeli :gwizdanie: :polew: :polew:[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:32_________________________________________________coś to za cudo kupił :decayed::polew: :polew:

Takie do którego nie trzeba tyle wkładać i jeździć ze świadomością a może głowica jebnie , a może pompa oleju ... jak np. [bLB] :cool1:

Jak ktoś robi 20kkm rocznie to faktycznie niema takich problemów, nawet w BLB :cool1:

Opublikowano

Jak ktoś robi 20kkm rocznie to faktycznie niema takich problemów, nawet w BLB :cool1:

Akurat nie wiem w tym przypadku co ma piernik do wiatraka :cool1:

Opublikowano

Ale jak ktoś ma 300kkm na budziku to już ma prawo wszystko się zepsuć....[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:43_________________________________________________

Jak ktoś robi 20kkm rocznie to faktycznie niema takich problemów, nawet w BLB :cool1:

Akurat nie wiem w tym przypadku co ma piernik do wiatraka :cool1:

Taki piernik że w 1.9TDI też pękają głowice i wszystko inne co jest w 2.0TDI. A że w 2.0TDI zastosowali nowy napęd pompy oleju, który do pierwszych 150kkm poprawiał kulturę pracy silnika, to już jest krok na przód ale nie do końca udany :cool1:[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:46_________________________________________________Więc nie ważne jakie auto, z jakim silnikiem kupisz, prędzej czy później coś dupnie :gwizdanie:

Opublikowano

Ale jak ktoś ma 300kkm na budziku to już ma prawo wszystko się zepsuć....

Więc sam sobie uzasadniłeś moją odpowiedź co kupiłem i czemu tak długo szukałem :cool1:

Taki piernik że w 1.9TDI też pękają głowice i wszystko inne co jest w 2.0TDI.

Tylko , że w 1.9 TDI 1/1000 silników a , w 2.0 TDI 1/10 silników :cool1:

A że w 2.0TDI zastosowali nowy napęd pompy oleju, który do pierwszych 150kkm poprawiał kulturę pracy silnika, to już jest krok na przód ale nie do końca udany :cool1:

:polew: :polew: :polew: za***isty krok na przód :good:

Opublikowano

Ale jak ktoś ma 300kkm na budziku to już ma prawo wszystko się zepsuć....

Więc sam sobie uzasadniłeś moją odpowiedź co kupiłem i czemu tak długo szukałem :cool1:

A myślisz że moje miało te 300kkm? Połowa z tego ale jak się jeździ to się części zużywają...

Taki piernik że w 1.9TDI też pękają głowice i wszystko inne co jest w 2.0TDI.

Tylko , że w 1.9 TDI 1/1000 silników a , w 2.0 TDI 1/10 silników :cool1:

Bo teraz 90% tych 2.0TDI ma po 3latach ponad 200kkm i jest kręcone w PL na 140kkm i później dużo się ich psuje...

A że w 2.0TDI zastosowali nowy napęd pompy oleju, który do pierwszych 150kkm poprawiał kulturę pracy silnika, to już jest krok na przód ale nie do końca udany :cool1:

:polew: :polew: :polew: za***isty krok na przód :good:

To z takim tokiem rozumowania Audi już nie kupisz, zostaniesz przy poczciwym AVFie :cool1:

Opublikowano

Artur ale chyba BAU były w B6?

BAU nie jeździe, m3rvin Ci to powie :naughty:

on ma 2 tony auta :gwizdanie:

Opublikowano

Artur ale chyba BAU były w B6?

BAU nie jeździe, m3rvin Ci to powie :naughty:

on ma 2 tony auta :gwizdanie:

to FWD pojedzie :gwizdanie:

Opublikowano

Bo teraz 90% tych 2.0TDI ma po 3latach ponad 200kkm i jest kręcone w PL na 140kkm i później dużo się ich psuje...

:polew: :polew: :polew:

Tylko 2.0 TDI kręcą , 1.9 TDI już nie :polew: :polew: :polew: ... 1.9 TDI w większości przypadków jest więcej cofnięte niż 2.0 TDI

Opublikowano

Bo teraz 90% tych 2.0TDI ma po 3latach ponad 200kkm i jest kręcone w PL na 140kkm i później dużo się ich psuje...

:polew: :polew: :polew:

Tylko 2.0 TDI kręcą , 1.9 TDI już nie :polew: :polew: :polew: ... 1.9 TDI w większości przypadków jest więcej cofnięte niż 2.0 TDI

I sie w ogóle nie psują :gwizdanie: :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...