ROBERT Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Artur a może jednak? Choć kupimy sobie po AVF-ie . Polecam ten motorek [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:07_________________________________________________A jak nie to przecież w [b6] są też 2.5 TDI ( na dodatek 163 PS ) :gwizdanie: podobno "poprawione" ... wiem , wiem , że ostatnio trochę dudków wsadziłeś w niego
Arturoo Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 czekam co mi powiedzą po rozebraniu motorowni i dopiero wtedy będę myślał co dalej[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:11_________________________________________________Robert wsadzałem bo chciałem nim jeździć-wiesz jak to jest ,poczekam zobaczę co tam wyjdzie.
Pretor Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Fajny tylko ciężko znaleźć dobre, zadbane autko z tym silnikiem z nie dużym przebiegiem.
Arturoo Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 te V-ki z B6 to jeszcze nie to [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:13_________________________________________________avf z q to by mogło być Piotrek
Pretor Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Artur ale chyba BAU były w B6?[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:17_________________________________________________ te V-ki z B6 to jeszcze nie to [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:13_________________________________________________avf z q to by mogło być Piotrek Do tego program i już by śmigało .
ROBERT Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Fajny tylko ciężko znaleźć dobre, zadbane autko z tym silnikiem z nie dużym przebiegiem. Dokładnie , ja mojego szukałem 3-4 miesiące , na 12 czy 13 aut którym sprawdziłem historię serwisową dwa były z prawdziwym przebiegiem , jednego mi zwinęli z "przed nosa" , drugiego kupiłem bez zastanawiania ( ale trzeba było też dać za niego praktycznie 20-25% więcej ze średnich cen z allegro itp. )
H4mm3R Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 A niby takie dobre te 1.9TDI... silniki nie do zajechania... a głowice pękają tylko w 2.0TDI :gwizdanie: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657&postdays=0&postorder=asc&start=60 Tomek czytałeś ile rzeczy było spartolonych w trakcie roboty? Dalej uważam ,że nie silniki i ich konstruktorzy są winni za ich stan po naprawach :gwizdanie: :!: Akurat chodzi mi tu o te pęknięcia na głowicy między zaworem a PD a nie że ktoś odwalił manianę w warsztacie...
ROBERT Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 te V-ki z B6 to jeszcze nie to w [b6] 2.5 TDI były AKE 180 PS AKN 150 PS AYM 155 PS BAU 179 PS BCZ 163 PS BDG 163 PS BDH 179 PS BFC 163 PS
H4mm3R Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Fajny tylko ciężko znaleźć dobre, zadbane autko z tym silnikiem z nie dużym przebiegiem. Dokładnie , ja mojego szukałem 3-4 miesiące , na 12 czy 13 aut którym sprawdziłem historię serwisową dwa były z prawdziwym przebiegiem , jednego mi zwinęli z "przed nosa" , drugiego kupiłem bez zastanawiania ( ale trzeba było też dać za niego praktycznie 20-25% więcej ze średnich cen z allegro itp. ) O tym już wszyscy słyszeli :gwizdanie: :polew:[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:32_________________________________________________coś to za cudo kupił :polew:[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:32_________________________________________________ Artur ale chyba BAU były w B6? BAU nie jeździe, m3rvin Ci to powie
ROBERT Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 O tym już wszyscy słyszeli :gwizdanie: :polew:[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:32_________________________________________________coś to za cudo kupił :polew: Takie do którego nie trzeba tyle wkładać i jeździć ze świadomością a może głowica jebnie , a może pompa oleju ... jak np. [bLB]
H4mm3R Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Artur ale chyba BAU były w B6? BAU nie jeździe, m3rvin Ci to powie [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:40_________________________________________________ O tym już wszyscy słyszeli :gwizdanie: :polew:[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:32_________________________________________________coś to za cudo kupił :polew: Takie do którego nie trzeba tyle wkładać i jeździć ze świadomością a może głowica jebnie , a może pompa oleju ... jak np. [bLB] Jak ktoś robi 20kkm rocznie to faktycznie niema takich problemów, nawet w BLB
ROBERT Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Jak ktoś robi 20kkm rocznie to faktycznie niema takich problemów, nawet w BLB Akurat nie wiem w tym przypadku co ma piernik do wiatraka
H4mm3R Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Ale jak ktoś ma 300kkm na budziku to już ma prawo wszystko się zepsuć....[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:43_________________________________________________ Jak ktoś robi 20kkm rocznie to faktycznie niema takich problemów, nawet w BLB Akurat nie wiem w tym przypadku co ma piernik do wiatraka Taki piernik że w 1.9TDI też pękają głowice i wszystko inne co jest w 2.0TDI. A że w 2.0TDI zastosowali nowy napęd pompy oleju, który do pierwszych 150kkm poprawiał kulturę pracy silnika, to już jest krok na przód ale nie do końca udany [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 20:46_________________________________________________Więc nie ważne jakie auto, z jakim silnikiem kupisz, prędzej czy później coś dupnie :gwizdanie:
ROBERT Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Ale jak ktoś ma 300kkm na budziku to już ma prawo wszystko się zepsuć.... Więc sam sobie uzasadniłeś moją odpowiedź co kupiłem i czemu tak długo szukałem Taki piernik że w 1.9TDI też pękają głowice i wszystko inne co jest w 2.0TDI. Tylko , że w 1.9 TDI 1/1000 silników a , w 2.0 TDI 1/10 silników A że w 2.0TDI zastosowali nowy napęd pompy oleju, który do pierwszych 150kkm poprawiał kulturę pracy silnika, to już jest krok na przód ale nie do końca udany :polew: za***isty krok na przód
H4mm3R Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Ale jak ktoś ma 300kkm na budziku to już ma prawo wszystko się zepsuć.... Więc sam sobie uzasadniłeś moją odpowiedź co kupiłem i czemu tak długo szukałem A myślisz że moje miało te 300kkm? Połowa z tego ale jak się jeździ to się części zużywają... Taki piernik że w 1.9TDI też pękają głowice i wszystko inne co jest w 2.0TDI. Tylko , że w 1.9 TDI 1/1000 silników a , w 2.0 TDI 1/10 silników Bo teraz 90% tych 2.0TDI ma po 3latach ponad 200kkm i jest kręcone w PL na 140kkm i później dużo się ich psuje... A że w 2.0TDI zastosowali nowy napęd pompy oleju, który do pierwszych 150kkm poprawiał kulturę pracy silnika, to już jest krok na przód ale nie do końca udany :polew: za***isty krok na przód To z takim tokiem rozumowania Audi już nie kupisz, zostaniesz przy poczciwym AVFie
Arturoo Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Artur ale chyba BAU były w B6? BAU nie jeździe, m3rvin Ci to powie on ma 2 tony auta :gwizdanie:
H4mm3R Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Artur ale chyba BAU były w B6? BAU nie jeździe, m3rvin Ci to powie on ma 2 tony auta :gwizdanie: to FWD pojedzie :gwizdanie:
ROBERT Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Bo teraz 90% tych 2.0TDI ma po 3latach ponad 200kkm i jest kręcone w PL na 140kkm i później dużo się ich psuje... :polew: Tylko 2.0 TDI kręcą , 1.9 TDI już nie :polew: ... 1.9 TDI w większości przypadków jest więcej cofnięte niż 2.0 TDI
H4mm3R Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Bo teraz 90% tych 2.0TDI ma po 3latach ponad 200kkm i jest kręcone w PL na 140kkm i później dużo się ich psuje... :polew: Tylko 2.0 TDI kręcą , 1.9 TDI już nie :polew: ... 1.9 TDI w większości przypadków jest więcej cofnięte niż 2.0 TDI I sie w ogóle nie psują :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się