mateuszd90 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Audi a4 1.6 ADP. Dzisiaj zauważyłem, że bardzo głośno coś stuka pod maską. To jest normalne czy mam szykować już kase na wymiane tego czegoś. No właśnie co to jest? Z góry dzięki za odpowiedź.
lukaszk Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 stuka? to masz fuksa... śpij spokojnie...
Bogumił Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Tak jak kolega audimilan pisze śpij spokojnie - to tylko zaworek od filtra z węglem - a jak jesteś bardziej ciekawy tego "zjawiska" tam na tym zaworku jest wtyczka jak ją odłączysz to przestanie cykać. Ale jeździj z wtyczką podłączoną do zaworka.
andrzej_1970 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 To ma lekko cykać a nie walić jak młotkiem,mi osobiście by przeszkadzało.
mateuszd90 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 No właśnie też mi się wydaje, że to ma cykać, bo to aktualnie strasznie głośno stuka. Do czego jest ten zawór?
Bogumił Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Zawór elektromagnetyczny zbiornika z węglem aktywnym - odpowietrza zbiornik paliwa tzn opary z benzyny przechodzą przez filtr z węglem i następnie są "kierowane" do spalania (żeby przypadkiem nie zanieczyścić środowiska oparami benzyny-ekologia połączona z ekonomią).
mateuszd90 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 Czy to http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_problem_ze_zgaszeniem_auta-t138052.0.html jest jakoś powiązane ze sobą?
deszczyk Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Zawór elektromagnetyczny zbiornika z węglem aktywnym - odpowietrza zbiornik paliwa tzn opary z benzyny przechodzą przez filtr z węglem i następnie są "kierowane" do spalania (żeby przypadkiem nie zanieczyścić środowiska oparami benzyny-ekologia połączona z ekonomią). Dziś zauważyłem, że zawór ten mam odłączony (od zakupu samochodu). Wpięłem go jak być powinien, ale z wpiętym zaworem silnik co kilka minut gaśnie. Po chwili można go spowrotem odpalić ale po kolejnych kilku minutach znów gaśnie. Dwa razy zgasł mi dziś w ten sposób w centrum miasta, to odpięłem go z powrotem. Czy prócz gorszego wpływu na środowisko, ma to wpływ np na spalanie? Czy jazda z odpiętym zaworkiem wogóle jest bezpieczna dla auta?
MatueszA4 1.8 Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Ja mam ten sam problem i nie wiem co robić stukanie jest takie samo jak na tym filmiku i nie moge zlokalizować tego filtra. Mam silnik 1.8. Co robić wymienić cały filtr z zaworem..?
tgkone Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Ja mam ten sam problem i nie wiem co robić stukanie jest takie samo jak na tym filmiku i nie moge zlokalizować tego filtra. Mam silnik 1.8. Co robić wymienić cały filtr z zaworem..? pewnie masz go umocowanego z tylnej strony obudowy filtra, u mnie też w 1.8t słychac dosc głosne stukanie ale dopiero wtedy gdy temp wody ok 90C. i samochod chodzi chwile na wolnych... nie szukajcie dziury w całym
MatueszA4 1.8 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 no nie za bardzo bo mam filtr stożkowy i całej obudowy normalnego filtra nie mam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się