robert3384 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 dzięki [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2011, 01:05_________________________________________________Dziś kupiłem śruby według tego co napisał becio2004, w sklepie ze śrubami (koszt 8 śrub i podkładek żłobkowanych 7zł)
RS Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Na przyszlosc traktuj takie sruby pistoletem udarowym na powietrze. Ale zanim go przylozysz to popryskaj WD40 i zostaw na dobe. Najstarsze sruby tak odkrecalem. Zawsze szlo.
robert3384 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 tak kolego zgadza się, tylko że trzeba mieś ten klucz i kompresor a u mnie ani garażu ani kasy na dobry sprzęt. poza tym nie jestem zawodowym mechanikiem i sam naprawiam swoje auto. pozdrawiam
RS Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Ja tez tego nie mam, ale jak mam taka robote to jade na taki warsztat gdzie maja i gdzie moge sam to robic- mam to szczescie ze w okolicy mam taki- ale zdaje sobie sprawe ze nielatwo o takie cos- chcialem tylko podac dobry sposob.
burus2 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 ja uporałem sie z wykręceniem że wspawałem imbus w śrube po tym jak obrobiła sie na okrągło, i poszło a psikanie pukanie nie dawało efektu a dwa dni wcześniej zaczołem psikać
kuPolice Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Ja dzisiaj robiłem tył i mój sposób na odkręcenie to żabka do hydrauliki bo imbus zrobił się na okrągło, a potem jak już chciałem wkręcić z powrotem to przyspawałem nakrętkę 22 i też dało radę. Imbus też wspawałem 2 dni wcześniej w drugim kole ale co się okazało, że go przegrzałem i po delikatnym ruszeniu złamał się w pół.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się