jaras231 Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Witam! Wydaje mi się ze spaliny wydobywające się z wydechu są za gorące, aż parzy po ręce. Niezależnie czy była ostra jazda czy lekka. Czym może to być spowodowane? Szukałem na forum, ale same benzyniaki i nie wiem czy w dieslu to samo będzie. Program jest troszkę zmieniony i turbo troszkę niedomaga (jak wcisnę pełen but to troszkę dymi na czarno) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12b6a517cf287a66.html - 000dyn http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18bb05ccdb87b1c8.html - 001dyn http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35c5f89ac215aa76.html - 003dyn http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/55feb71b75b43dac.html - 004dyn http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c5ea2715eafe7e24.html - 008dyn http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/790596fbe265491c.html - 010dyn http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5197f1f023b84769.html - 011dyn http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf6204f2002796c3.html -000bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81114acf3bf3d8d8.html -003bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec8a7a954e210d57.html -004bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3297f155274158b2.html -011bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6e9f498efee005e.html -000stat http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bba3cc9fac68ec54.html -001stat http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/083a83258ae779f2.html -003stat http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/382d9494d6fd4ead.html -004stat http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d997aad2b805fd86.html -007stat http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/759e62d50bab10df.html -013stat http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c100f33a360033cd.html -023stat
AudiB4 Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Spaliny same w sobie mają być gorące,opuszczając cylinder mają ok 950 C,a co do kopcenia, log statyczne dynamiczne pełen komplet,bo przyczyn może być wiele,a jak sam zauważyłeś gdybaniem jeszcze nikt niczego nie naprawił.
RS Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 ....tez tak mialem... Teraz autko postoi ze 3 miesiace az nazbieram na turbo...
jaras231 Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Opublikowano 2 Lipca 2010 no właśnie wracam z garażu, patrzyłem na turbo, ma lekki luz jak wsunę palce do środka i poruszam, ale nie ociera o ścianki. Gdzieś czytałem ze niby powinien być lekki luz, a co wy o tym sadzicie? Za jakieś dwa tygodnie szykuje się na wymianę kata :gwizdanie: dziś przy okazji przeczyściłem przepływomierz, odkręciłem też kata zaraz za turbinką i odpaliłem autko. Ładnie gwiazda i nie pluje olejem, no przynajmniej nie widziałem Logi mam zamiar zrobić tylko czekam na innego lapka bo mój to trzyma 20min max ;( Postaram się zrobić jak najszybciej. Dodam jeszcze że jak gaszę autko to mi tłumik strzela, dziek stygnącego metalu.
AudiB4 Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Jak tłumik sobie tak strzela,to normalne bo stygnie,ten sam dzwięk słyszę u siebie,ale Ty lepiej daj te logi,fachowe oko sprawdzi czy ten soft jest ok,bo źle napisany może się faktycznie skończyć uwaleniem turbiny.
jaras231 Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Opublikowano 3 Lipca 2010 logi najszybciej będę mógł zrobić jutro puki co wrzucę film z pracą turbiny, nie zatrzymuje się za szybko?
SotoM Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 turbo po zgaszeniu zapłonu się parę sekund kręci... ale z tego co widzę to wirnik już nie najlepiej wygląda... nie powinno być widać 2go rzędu łopatek wirnika patrząc centralnie na ośkę- tu może być problem niedomagań. chyba ze "tuner"czy co to tam zrobiło- dosypane jest koksu po mapach a mapy doładowania nie ruszył... układ dolotowy w 100%tach szczelny??
jaras231 Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Opublikowano 4 Lipca 2010 Zdjęcie mojego wirnika www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/831f12142274c3e1.html a tu zdjęcie zapożyczone z aukcji internetowej www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2778fac7557dc5de.html wirniki wyglądają tak samo. Czy aby na pewno to już jego koniec?? A modyfikacje map robiła (podobno) firma ABT w Niemczech, była też ich plomba na obudowie CPU. Mam wgrane trzy różne mapy w sterownik, cały czas miałem seryjną, a niedawno się dowiedziałem jak zmienić kodowanie i przełączyłem na inną mapę na której autko troszkę lepiej idzie. A co do dolotu to parę dni temu poprawiałem wszystkie łączenia, posprawdzałem gumy, teraz wszędzie sucho, tylko jak na postoju przeciągnę to przy schodzeniu z obrotów słychać krótki pisk, ale tylko w tym momencie.[br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 15:43_________________________________________________Dorzuciłem logi dynamiczne w pieszym poście, za chwile będzie reszta
vauxhall95 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Zaluzje w turbo sie zacinaja,na tych logach nie widac niedoladowania.Przeplywka u gory tnie
jaras231 Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Opublikowano 4 Lipca 2010 Są już wszystkie logi jakie zrobiłem. A czy zacinające się żaluzje mogą powodować dymienie? Jak mocno deptam w gaz to przez cały czas lekko dymi[br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 20:01_________________________________________________A jaką przepływie polecacie, są jakieś dobre zamienniki czy tylko ori??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się