Muskel1 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Prosze o sprawdzienie logow. Po wymianie pompy VP44 (na nowa) wydaje mi sie, ze auto nie rozwija mocy jak powinno. Logi dynamiczne: Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011) Statyczne: Log (0 - 000) Log (1 - 004) Log (2 - 003) Log (3 - 018) Log (4 - 007) Log (5 - 013) Log (6 - 001) Log (7 - 014) i BSy: Log (0 - 011) Log (1 - 004) Log (2 - 000) Log (3 - 003)
Brysio Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 najdziwniejsze jest ze wsztykie logi(nawet te dynamiczne) mamy prawie identyczne a auto Muskela rozpedza sie do tych samych obrotow na 4 tym biegu prawie 5 sekund dluzej moze to ktos wyjasnic??? http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_25_tdi_bdg_prosba_o_sprawdzenie_logow-t136288.0.html ale duzo odpowiedzi ho ho )
Muskel1 Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie?
Brysio Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie? ja wiem --- ale nie powiem [mod]podobna wypowiedź będzie nagrodzona kropkiem ! [/mod]
przemik Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie? ja wiem --- ale nie powiem Masz jeszcze cos do dodania ? Czy to tyle poki co ?
Brysio Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie? ja wiem --- ale nie powiem Masz jeszcze cos do dodania ? Czy to tyle poki co ? przemik gdybym mial wiecej doswiadczenia w temacie pewnie bym cos jeszcze dodal ale czekam az wypowiedza sie specjalisci w tej dziedzinie ale chyba wszyscy na urlopie albo nikt nie chce pomoc ;(
Bugatti Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie? EGR zepsuty. Przy zwiększaniu obciążenia ("butowaniu") powienień się zamykać - lecz w/w. przypadku jest cały czas otwarty. Pozdr.
Brysio Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie? EGR zepsuty. Przy zwiększaniu obciążenia ("butowaniu") powienień się zamykać - lecz w/w. przypadku jest cały czas otwarty. Pozdr. nie wiem skad to kolego wynalazles skoro w logu 003 widac wyraznie egr 0 i egr 100% i zmienne wartosci dawki paliwa wiec gdzie to uszkodzenie???
Bugatti Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Przy próbie dynamicznej w 003 przy przyspieszaniu EGR jest otwarty 88.4 % (a powienień być poniżej 5%) - http://vaglog.rtnet.pl/muskel1_16607.html
Brysio Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Przy próbie dynamicznej w 003 przy przyspieszaniu EGR jest otwarty 88.4 % (a powienień być poniżej 5%) - http://vaglog.rtnet.pl/muskel1_16607.html hmmm no nie wiem czy masz racje poniewaz w moim aucie tez by byl zepsuty nie wydaje sie to dziwne ze w dwoch identycznych samochodach po wymieanie pompy padly obydwa egr??? moje auto przyspiesza normlanie i jak sprawdzisz moje logi masz identyczne wartosci jak muskela ale jego auto przyspiesza 5 sekund wolniej niz moje??? jak to mozliwe
Bugatti Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Ok faktycznie pomyliłem się. Myślałem że to 1.9 TDI w którym ECU zmniejsza wartość otwarcia EGR gdy zawór jest domykany przy butowaniu - zaś w 2.5 TDI jest zwiększana % przy zwiększaniu obciążenia ;-) Pozdr.
Brysio Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Ok faktycznie pomyliłem się. Myślałem że to 1.9 TDI w którym ECU zmniejsza wartość otwarcia EGR gdy zawór jest domykany przy butowaniu - zaś w 2.5 TDI jest zwiększana % przy zwiększaniu obciążenia ;-) Pozdr. no wlasnie to jest 2,5 - dziwna maszyna dziala odwrotnie jak wszystkie inne )
Brysio Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 ja bym poprawił kąt na 65-70 kat jest 2.2 -2.4 stopnie po at wiec jak najbardziej prawidlowy nie ma co szukac to nie wina kata
marbol Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 no to pochwal się i uświadom nas bo ja poza małym przeładowaniem w granicach 2200 obr nic nie widze
Brysio Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 no to pochwal się i uświadom nas bo ja poza małym przeładowaniem w granicach 2200 obr nic nie widze kolego marbol gdybym wiedzial o co biega nie pytal bym sie madrych glow na tym forum ale niestety jak sam widzisz nie ma nic szczegolnego w tych logach a wrecz sa prawie identyczne z moimi a mimo to jego auto wolniej sie rozpedza jak to wyjasnic?
Bugatti Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 wydaje mi sie, ze auto nie rozwija mocy jak powinno. Co rozumiesz poprzez to stwierdzenie ? Może po prostu wolno wkręca się na obroty ? (zacierają się w. rozrządu ) Pozdr.
Muskel1 Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Opublikowano 11 Lipca 2010 Nie zbiera sie tak jak przed wymiana pompy (przed wymiana bardziej wciskalo w siedzenie) Problem walkow nie dotyczy silnikow BDG, tutaj zostaly one poprawione
proton2 Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Skoro tylko pompa była wymieniona i nic innego, no to problemów upatrywałbym właśnie w niej. Masz pewność, że to nówka sztuka ? Obroty biegu jałowego odstają od zwyczajowych 742 rpm
Brysio Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Skoro tylko pompa była wymieniona i nic innego, no to problemów upatrywałbym właśnie w niej. Masz pewność, że to nówka sztuka ? Obroty biegu jałowego odstają od zwyczajowych 742 rpm kolego proton niestety to definitywnie nie pompa pompa muskela jest ori kupiona w aso za gruba mamone zreszta u mnie te same oznaki po regeneracji pompy i jak bylo wczesniej juz wspominane wina moze lezec we wtryskwaczach ale definitywnie nie w pompie obroty tez sie zgadazaja w moich logach sa identyczne i moge wyslac jeszcze 10 innych logow gdzie obroty sa dokladnie na 719 ustawione ale nie u kazdego bujaja z 719/696 a u mnie i muskela bujaja i w obydwu przypadkach po padace pompy mysle ze podczas padania pompy dostaja inne czesci jak przekazniki czy wtryski ostro po pupie bo przesterowuja na maxa i dlatego sie moze cos podziac z ustawieniami ecu! od kilku dni czekamy na jakiegos specjaliste ktory z tych logow ktore sa zamieszczone wyczyta jakies ukryte infomracje ktore dla laika sa nie do wylapania a tutaj link do innego silnika -- http://www.vagcomforum.de/index.php?showtopic=6431
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się