Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Logi do sprawdzenia po wymianie VP44


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o sprawdzienie logow.

Po wymianie pompy VP44 (na nowa) wydaje mi sie, ze auto nie rozwija mocy jak powinno.

Logi dynamiczne:

Log (0 - 000)

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 008)

Log (0 - 010)

Log (0 - 011)

Statyczne:

Log (0 - 000)

Log (1 - 004)

Log (2 - 003)

Log (3 - 018)

Log (4 - 007)

Log (5 - 013)

Log (6 - 001)

Log (7 - 014)

i BSy:

Log (0 - 011)

Log (1 - 004)

Log (2 - 000)

Log (3 - 003)

Opublikowano

najdziwniejsze jest ze wsztykie logi(nawet te dynamiczne) mamy prawie identyczne a auto Muskela rozpedza sie do tych samych obrotow na 4 tym biegu prawie 5 sekund dluzej moze to ktos wyjasnic???

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_25_tdi_bdg_prosba_o_sprawdzenie_logow-t136288.0.html

ale duzo odpowiedzi ho ho :)) :naughty:

Opublikowano

To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie?

Opublikowano

To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie?

ja wiem --- ale nie powiem :kox::naughty::polew::decayed:

[mod]podobna wypowiedź będzie nagrodzona kropkiem ! [/mod]

Opublikowano

To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie?

ja wiem --- ale nie powiem :kox::naughty::polew::decayed:

Masz jeszcze cos do dodania ? Czy to tyle poki co ?

Opublikowano

To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie?

ja wiem --- ale nie powiem :kox::naughty::polew::decayed:

Masz jeszcze cos do dodania ? Czy to tyle poki co ?

przemik

gdybym mial wiecej doswiadczenia w temacie pewnie bym cos jeszcze dodal ale czekam az wypowiedza sie specjalisci w tej dziedzinie ale chyba wszyscy na urlopie albo nikt nie chce pomoc ;(

Opublikowano

To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie?

EGR zepsuty. Przy zwiększaniu obciążenia ("butowaniu") powienień się zamykać - lecz w/w. przypadku jest cały czas otwarty.

Pozdr.

Opublikowano

To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie?

EGR zepsuty. Przy zwiększaniu obciążenia ("butowaniu") powienień się zamykać - lecz w/w. przypadku jest cały czas otwarty.

Pozdr.

nie wiem skad to kolego wynalazles skoro w logu 003 widac wyraznie egr 0 i egr 100% i zmienne wartosci dawki paliwa wiec gdzie to uszkodzenie???

Opublikowano

Przy próbie dynamicznej w 003 przy przyspieszaniu EGR jest otwarty 88.4 % (a powienień być poniżej 5%) -

http://vaglog.rtnet.pl/muskel1_16607.html

hmmm no nie wiem czy masz racje poniewaz w moim aucie tez by byl zepsuty nie wydaje sie to dziwne ze w dwoch identycznych samochodach po wymieanie pompy padly obydwa egr???

moje auto przyspiesza normlanie i jak sprawdzisz moje logi masz identyczne wartosci jak muskela ale jego auto przyspiesza 5 sekund wolniej niz moje??? jak to mozliwe

Opublikowano

Ok faktycznie pomyliłem się. Myślałem że to 1.9 TDI w którym ECU zmniejsza wartość otwarcia EGR gdy zawór jest domykany przy butowaniu - zaś w 2.5 TDI jest zwiększana % przy zwiększaniu obciążenia ;-)

Pozdr.

Opublikowano

Ok faktycznie pomyliłem się. Myślałem że to 1.9 TDI w którym ECU zmniejsza wartość otwarcia EGR gdy zawór jest domykany przy butowaniu - zaś w 2.5 TDI jest zwiększana % przy zwiększaniu obciążenia ;-)

Pozdr.

no wlasnie to jest 2,5 - dziwna maszyna dziala odwrotnie jak wszystkie inne :))

Opublikowano

ja bym poprawił kąt na 65-70

kat jest 2.2 -2.4 stopnie po at wiec jak najbardziej prawidlowy nie ma co szukac to nie wina kata

Opublikowano

no to pochwal się i uświadom nas bo ja poza małym przeładowaniem w granicach 2200 obr nic nie widze

kolego marbol gdybym wiedzial o co biega nie pytal bym sie madrych glow na tym forum ale niestety jak sam widzisz nie ma nic szczegolnego w tych logach a wrecz sa prawie identyczne z moimi a mimo to jego auto wolniej sie rozpedza jak to wyjasnic? :confused4:

Opublikowano

wydaje mi sie, ze auto nie rozwija mocy jak powinno.

Co rozumiesz poprzez to stwierdzenie ?

Może po prostu wolno wkręca się na obroty ? (zacierają się w. rozrządu )

Pozdr.

Opublikowano

Nie zbiera sie tak jak przed wymiana pompy (przed wymiana bardziej wciskalo w siedzenie)

Problem walkow nie dotyczy silnikow BDG, tutaj zostaly one poprawione :wink4:

Opublikowano

Skoro tylko pompa była wymieniona i nic innego, no to problemów upatrywałbym właśnie w niej. Masz pewność, że to nówka sztuka ?

Obroty biegu jałowego odstają od zwyczajowych 742 rpm :mysli:

Opublikowano

Skoro tylko pompa była wymieniona i nic innego, no to problemów upatrywałbym właśnie w niej. Masz pewność, że to nówka sztuka ?

Obroty biegu jałowego odstają od zwyczajowych 742 rpm :mysli:

kolego proton

niestety to definitywnie nie pompa pompa muskela jest ori kupiona w aso za gruba mamone zreszta u mnie te same oznaki po regeneracji pompy i jak bylo wczesniej juz wspominane wina moze lezec we wtryskwaczach

ale definitywnie nie w pompie

obroty tez sie zgadazaja w moich logach sa identyczne i moge wyslac jeszcze 10 innych logow gdzie obroty sa dokladnie na 719 ustawione ale nie u kazdego bujaja z 719/696 a u mnie i muskela bujaja i w obydwu przypadkach po padace pompy

mysle ze podczas padania pompy dostaja inne czesci jak przekazniki czy wtryski ostro po pupie bo przesterowuja na maxa i dlatego sie moze cos podziac z ustawieniami ecu!

od kilku dni czekamy na jakiegos specjaliste ktory z tych logow ktore sa zamieszczone wyczyta jakies ukryte infomracje ktore dla laika sa nie do wylapania

a tutaj link do innego silnika -- http://www.vagcomforum.de/index.php?showtopic=6431

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...