Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Dolna rozpórka


Labiel

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam dolna bez oslony bo lipa byla z zalozeniem, ale jak bede mial chwile to ja podetne i zaloze...

panowie rozpórka pasuje P&P w osłonę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginalną dolną rozpórkę montuje się w ogóle inaczej, lepiej kupić od angola używaną i wiadomo ze będzie spisywała swoją rolę odpowiednio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginalną dolną rozpórkę montuje się w ogóle inaczej, lepiej kupić od angola używaną i wiadomo ze będzie spisywała swoją rolę odpowiednio

to jak się montuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginalną dolną rozpórkę montuje się w ogóle inaczej, lepiej kupić od angola używaną i wiadomo ze będzie spisywała swoją rolę odpowiednio

Powodzenia w szukaniu. Po za tym podejrzewam że mówisz o innej rozpórce, bo były jeszcze takie montowane nie do sanek tylko do blach osłaniających tuleje tylnych sanek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginalną dolną rozpórkę montuje się w ogóle inaczej, lepiej kupić od angola używaną i wiadomo ze będzie spisywała swoją rolę odpowiednio

Powodzenia w szukaniu. Po za tym podejrzewam że mówisz o innej rozpórce, bo były jeszcze takie montowane nie do sanek tylko do blach osłaniających tuleje tylnych sanek.

nawet nie bardzo sobie to potrafię wyobrazić :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo :> nawet blacha jest inna, przystosowana specjalnie do rozpórki

dscf0446k.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Rozpórka przedniego zawieszenia DOLNA ( moim zdaniem tą rozpórką usztywnia się Ramę AUTA)

Sobie juz znalazłem :> czeka teraz na montaż koszt bardzo niski ( był zbiorowy zakup ) po montażu wkleję foto jak wygląda to pod spodem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oktawiusz5 ramę usztywni, ale sanki w dalszym ciągu będą latały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oktawiusz5 ramę usztywni, ale sanki w dalszym ciągu będą latały.

a zawiecha jest raczej do sanek montowana :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oktawiusz5 ramę usztywni, ale sanki w dalszym ciągu będą latały.

a zawiecha jest raczej do sanek montowana :przebiegly:

Si, latają sanki, lata i cała zawiecha. To tak oczywiście w skrócie można powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może dlatego trzeszczy rama ( plastiki ) bo masz zawieszenie? hehe dobry kit nie jest zły.

Zawias jest po to by nie przenosić sił podczas jazdy oddziaływających na przeciw siebie chyba to oczywiste.

np. ... a tak na marginesie to dlaczego montuje się Górną rozpórkę do kielichów ( RAMY ) a nie do zawieszenia w jakiś inny sposób

Do usztywnienia zawieszenia jest STABILIZATOR który jest w każdej B5

Nie mylcie usztywnienia zawieszenia z usztywnieniem RAMY

i pokażcie mi fabryczną inną niż pokazałem wyżej, dolną rozpórkę oraz gdzie i jak jest montowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pokażcie mi fabryczną inną niż pokazałem wyżej, dolną rozpórkę oraz gdzie i jak jest montowana.

proszę bardzo. Wycinek z ETKI.

rozprkawetka.jpg

Dodam że co niektóre osoby miały taką już ori, ale mało kto to ma.

Po za tym ja nie neguję sensu, sposobu i działania rozpórki montowanej do ramy na dole. Mówię jedynie że da ona mniej odczuwalny efekt niż ta montowana na saniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecierz górę jak spinasz kielichy to spinasz do śrub które mocują kolumnę w kielichu więc usztywnia jednoicześnie kielichy i zawieszenie. Bo kolumna wywiera nacisk na kielichy i te kielichy pracują czemu ma właśnie przeciwdziałać rozpórka.

rozpórki sa montowane choćby w sportowych wyścigowych samochodach w celu usztywnienia zawieszenia i poprawy trakcji a nie do tego by plastiki nie trzeszczały.

Zastanów sie chwile kolego oktawiusz5 nad tym. nie mówie że źle mówisz z tą dolna rozpórką jakoś dziwnie przez ciebie montowaną ale nie neguj też tego co Ci mowi kolega Labiel bo dobrze mówi :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak weźmiesz rozpórkę i wejdziesz pod auto to ona pasuje tylko w jedno miejsce koniec sanek, dziury w które oryginalnie jest przykręcona osłona skrzyni biegów, śruby twarde można rozumieć hartowane tylko po co zwykła wytrzyma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki juz wszystko jasne dogrzebałem się do takiej fotki zwracam honor koledze LABIEL

Są 2 rozpórki dolne

querlenkerstreben4.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

ps. ogólnie co do rozpórek kolego Pastaldo nie musisz mi tłumaczyć jaką rolę spełniają bo dokładnie wiem, chodzi mi tu o tą nieścisłość iż ktoś napisał że po zamontowaniu oferowanej rozpórki dolnej w postaci samej rurki przestało trzeszczeć z przodu ( plastiki )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki juz wszystko jasne dogrzebałem się do takiej fotki zwracam honor koledze LABIEL

Są 2 rozpórki dolne

querlenkerstreben4.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

ps. ogólnie co do rozpórek kolego Pastaldo nie musisz mi tłumaczyć jaką rolę spełniają bo dokładnie wiem, chodzi mi tu o tą nieścisłość iż ktoś napisał że po zamontowaniu oferowanej rozpórki dolnej w postaci samej rurki przestało trzeszczeć z przodu ( plastiki )

ok w porządku. skoro wszystko już jasne to niema problemu :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa górna rozpórka oryginalna 360 zł :gwizdanie:

dolna tą którą pokazywałem na foto wyżej składająca się z 3 elementów do usztywnienia ramy 200 zł NÓWKA oryginalna mozna przykombinować i kupić same blachy te boczne koszt 120zł a płaskownik dorobić z rurki wtedy taniej bedzie

Dolna składająca się z jednego elementu do usztywnienia samych sanek wygięta na boki koszt 96zł NOWA ORYGINALNA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie do których dziur w sankach mam tą rozpórkę zamontować i jakimi śrubami ?? bo nie bardzo jaże jakie to są te twarde :P

Poprosisz w sklepie klasę o 10.9 lub 12.9 i będzie ok :)

Nowa górna rozpórka oryginalna 360 zł :gwizdanie:

dolna tą którą pokazywałem na foto wyżej składająca się z 3 elementów do usztywnienia ramy 200 zł NÓWKA oryginalna mozna przykombinować i kupić same blachy te boczne koszt 120zł a płaskownik dorobić z rurki wtedy taniej bedzie

Dolna składająca się z jednego elementu do usztywnienia samych sanek wygięta na boki koszt 96zł NOWA ORYGINALNA

Dobrze znać ceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy mogę dać zwykłą podkładkę plus sprężynującą jeszcze i czy mogę dodatkowo skontrować nakrętkę :P te 2 sprawy mnie interesują :P

po co ci podkładka sprężynująca, dobre śruby, i dobre zwykłe podkładki Ci wystarczą. Co do kontry nie zaskodzi ale czy pomoże nie wiedza nawet najstarsi górale :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...