Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Dolna rozpórka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

5.8 puszczą przy mocnym dokręcaniu więc 8.8 lub 10.8 by mieć temat z głowy. U mnie rozpórki (dolna i górna) wytłumiają jazdę po nierównościach. Np jadąc przez przejazd kolejowy jest gładko i mniej to odczuwam (całą pracę przejmują sprężyny i amo). Jazda po koleinach też jest bardziej komfortowa. Pozwala nam więc na szybszą, stabilniejszą i bezpieczną jazdę. Ps przed założeniem rozpórek miałem już zakładać nowe sprężyny i amortyzatory bo miałem dość pływania auta na koleinach itp. (oczywiście badania u diagnosty mówiły, że są jeszcze w bardzo dobrym stanie) po spięciu rozpórkami właściwości jezdne poprawiły się na tyle, że zmiana została przełożona na później.

Opublikowano

i ja chyba sobie strzele 1 szt.:jerk:

Opublikowano

i ją również sobie zrobiłem dolnia rozporke:) rurke z kwasu wykorzystałem akurat do tego bo się trafiła. Teraz się okaże jaką jest różnica.

Opublikowano

Polecam rozpórkę od kolegi, właśnie zamontowałem, przejechałem się po konkretnych dołach i nierównościach i różnica odczuwalna. Teraz żałuje jedynie tego że wcześniej nie kupiłem tego niby kawałka metalu :facepalm: Kolego dzięki serdeczne za zakup :decayed:

Opublikowano

witam,

czyli śruba 10 i twardość np. 8,8?

Opublikowano

Dzisiaj zamontowałem rozpórkę.

Na początku patrzę - zonk, gdzie ją założyć. Musiałem wywalić osłonę skrzyni biegów i spinki do których przykręcało się te niby wkręty.

Rozpórka idealnie pasowała w to miejsce, poskręcałem i wyjazd na miasto. Pierwsze spostrzeżenie (choć mogę się mylić) przestały skrzypieć plastiki z tyłu. Druga sprawa - ewidentnie czuć że coś jest na aucie.

Dotychczas miałem porównanie, jeżdżąc A6 C5 z rozpórką górną - auto lepiej wybiera przechyły, skręty itp.

Teraz widać to w A4, a ciekaw jestem jak to będzie wyglądało po założeniu rozpórki górnej.

A może tylko mi się wydaje ?? :)

Opublikowano

GENIALNE ! Założyłem do siebie i autko sztywne i znikło trzeszczenie !

Opublikowano
GENIALNE ! Założyłem do siebie i autko sztywne i znikło trzeszczenie !

Do tej rozpórki dwie śruby rozm. 10?

Opublikowano

13 chyba :)

Opublikowano

Słuchajcie kumpel zaczął pracę w firmie która wycina laserowo. Wstępnie gadałem z nim o zrobieniu takich mocowań jak przy ori górnej rozpórce. Musimy to jeszcze przeanalizować ale myślę że temat jest do ogarnięcia. Jest tu kilka wariantów bo z tego co z kumplem gadałem można by to zrobić dość solidnie (bo szczerze jak patrzę na ori rozpórkę to nie wygląda ona jakoś mega mocno). Można by to wykonać z grubszej blachy albo ze stali hartowanej tak aby było to maks sztywne. Kwestia oczywiście kosztów no i zainteresowania.

Opublikowano

rozstaw otworów 51,5cm, śruby M10 min. 8.8

Opublikowano

Myślę, że na górną chętnych by nie brakowało :) Osobiście byłbym zainteresowany.

Opublikowano

badaj koszta:wink:

Opublikowano

Miałem temat ogarnąć w tym tygodniu ale kumpel wstawił mi auto do roboty. Fordy to jednak lubią rdzę :P

Opublikowano

+1 na górną rozpórkę.

Jaki projekt przewidujecie, da się to pogodzić z osłoną podszybia?

Opublikowano
+1 na górną rozpórkę.

Jaki projekt przewidujecie, da się to pogodzić z osłoną podszybia?

Myślę właśnie nad wykonaniem czegoś takiego jak ori tylko z nieco gryubszych materiałów żeby to było maks sztywne.

Opublikowano

Ja w swoim AJM'ie mam aż 3 rozpórki dolne. Jedna za sankami przykręcona do podłogi prosta bez zadnych wykrzywień po środku troche pokrzywiona :P i z tyłu

Opublikowano

Z tyłu znaczy z tyłu auta czy wszystkie trzy są w przedniej części?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...