Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] SWAP 4,2 V8 na 3,2 VR6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage.

Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km.

Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić.

Opublikowano

Sprzedaj S-ke i kup sobie inne auto. Nie szkoda Eski na takie mody?

Opublikowano

Sprzedaj S-ke i kup sobie inne auto. Nie szkoda Eski na takie mody?

jestem za

Opublikowano

Jak masz górę pieniędzy to dlaczego nie.

Opublikowano

Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage.

Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km.

Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić.

Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac.

Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio...

Opublikowano

Najpierw zobacz ile kosztują turbo kit'y do VR6. :gwizdanie: Samochód masz już po gwarancji?

Opublikowano

Silnik w moim aucie troche jest zakatowany. Mam drugie auto jest to Ibiza z 2003 roku 1,9PD 130Km po modach na 200km i duzo lepiej jeździ od Esy. Ostatnio byłem na hamowni i wyszło niecałe 290KM dlatego mysle żeby srobić SWAPa. Na modyfikacje nie chce wydać więcej jak 20-25 patyków.

Ale interesuje mnie czy to w ogóle jest do ogrnięcia???

Opublikowano

3latek i silnik zakatowany o co kaman? :confused4:

To norma Panowie...dziwi mnie, że nie wiecie takich rzeczy :blink:

Zakatowany to złe słowo - zwalony syfem już lepiej. Jak każdy FSI.

Opublikowano

Ale BBK 4.2 344PS to nie jest FSI :mysli:

Opublikowano

A faktiko BBK nie jest. A to tym gorzej bo tamte jeszcze gorzej miały z trzymaniem serii :kox: :kox:

Opublikowano

Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage.

Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km.

Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić.

Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac.

Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio...

Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp..

Opublikowano

Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage.

Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km.

Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić.

Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac.

Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio...

Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp..

Czy VR pasuje do wzdluznego umieszczenia silnika? Co z 4x4 i skrzynia? Duzo watpliwosci i pytan.

Opublikowano

Twój silnik da się odratować niskim kosztem, poczytaj na racingforum

Opublikowano

Sprzedaj S4 i kup coś z turbo, wyjdzie taniej, najlepiej 335i. S4 V8 to jedna wielka kupa, audi wyciągnęło chyba wnioski robiąc S4 B8. Dobrze zmodzone 1.8T objeżdża S4 V8.

Opublikowano

Sprzedaj S4 i kup coś z turbo, wyjdzie taniej, najlepiej 335i. S4 V8 to jedna wielka kupa, audi wyciągnęło chyba wnioski robiąc S4 B8. Dobrze zmodzone 1.8T objeżdża S4 V8.

Dobrze zmodzone 1.8T to i RS4 B7 opierdziela :naughty::decayed:

Opublikowano

Dobrze zmodzone 1.8T to i RS4 B7 opierdziela :naughty::decayed:

Poziek, tylko trzeba by sprawdzić ile tak naprawde to zaszlamione RS4 ma kuni.:decayed:

Opublikowano

Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage.

Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km.

Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić.

Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac.

Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio...

Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp..

Rogal namawial mnie na VR'a, ale tam jest duzo wiecej roboty. Chcialem silnik, ktory wejdzie P&P do mnie.

Opublikowano
Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp..

wszadz sobie 2.7 T bedzie latwiej i szlak przetarty :wink4:

Opublikowano
Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp..

wszadz sobie 2.7 T bedzie latwiej i szlak przetarty :wink4:

Też bym to zaproponował.

Stary, sprawdzony silnik. Skoro ma wejść do B6 to czemy miałby nie wejść do B7.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...