Timo777 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage. Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km. Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić.
letallec Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Sprzedaj S-ke i kup sobie inne auto. Nie szkoda Eski na takie mody?
MARCIN607 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Sprzedaj S-ke i kup sobie inne auto. Nie szkoda Eski na takie mody? jestem za
Thom4s Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Jak masz górę pieniędzy to dlaczego nie.
Flyer Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage. Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km. Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić. Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac. Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio...
Thom4s Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Najpierw zobacz ile kosztują turbo kit'y do VR6. :gwizdanie: Samochód masz już po gwarancji?
Timo777 Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 Silnik w moim aucie troche jest zakatowany. Mam drugie auto jest to Ibiza z 2003 roku 1,9PD 130Km po modach na 200km i duzo lepiej jeździ od Esy. Ostatnio byłem na hamowni i wyszło niecałe 290KM dlatego mysle żeby srobić SWAPa. Na modyfikacje nie chce wydać więcej jak 20-25 patyków. Ale interesuje mnie czy to w ogóle jest do ogrnięcia???
Piotrek98igo Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 3latek i silnik zakatowany o co kaman?
poziek Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 3latek i silnik zakatowany o co kaman? To norma Panowie...dziwi mnie, że nie wiecie takich rzeczy Zakatowany to złe słowo - zwalony syfem już lepiej. Jak każdy FSI.
poziek Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 A faktiko BBK nie jest. A to tym gorzej bo tamte jeszcze gorzej miały z trzymaniem serii :kox:
Timo777 Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage. Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km. Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić. Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac. Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio... Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp..
letallec Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage. Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km. Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić. Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac. Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio... Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp.. Czy VR pasuje do wzdluznego umieszczenia silnika? Co z 4x4 i skrzynia? Duzo watpliwosci i pytan.
Tomson Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Twój silnik da się odratować niskim kosztem, poczytaj na racingforum
Thom4s Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Sprzedaj S4 i kup coś z turbo, wyjdzie taniej, najlepiej 335i. S4 V8 to jedna wielka kupa, audi wyciągnęło chyba wnioski robiąc S4 B8. Dobrze zmodzone 1.8T objeżdża S4 V8.
poziek Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Sprzedaj S4 i kup coś z turbo, wyjdzie taniej, najlepiej 335i. S4 V8 to jedna wielka kupa, audi wyciągnęło chyba wnioski robiąc S4 B8. Dobrze zmodzone 1.8T objeżdża S4 V8. Dobrze zmodzone 1.8T to i RS4 B7 opierdziela
Thom4s Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Dobrze zmodzone 1.8T to i RS4 B7 opierdziela Poziek, tylko trzeba by sprawdzić ile tak naprawde to zaszlamione RS4 ma kuni.
Flyer Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage. Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km. Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić. Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac. Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio... Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp.. Rogal namawial mnie na VR'a, ale tam jest duzo wiecej roboty. Chcialem silnik, ktory wejdzie P&P do mnie.
turdzi Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp.. wszadz sobie 2.7 T bedzie latwiej i szlak przetarty
soolek Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp.. wszadz sobie 2.7 T bedzie latwiej i szlak przetarty Też bym to zaproponował. Stary, sprawdzony silnik. Skoro ma wejść do B6 to czemy miałby nie wejść do B7.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się