Timo777 0 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage. Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km. Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Sprzedaj S-ke i kup sobie inne auto. Nie szkoda Eski na takie mody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Sprzedaj S-ke i kup sobie inne auto. Nie szkoda Eski na takie mody? jestem za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Jak masz górę pieniędzy to dlaczego nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage. Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km. Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić. Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac. Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Najpierw zobacz ile kosztują turbo kit'y do VR6. :gwizdanie: Samochód masz już po gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timo777 0 Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Silnik w moim aucie troche jest zakatowany. Mam drugie auto jest to Ibiza z 2003 roku 1,9PD 130Km po modach na 200km i duzo lepiej jeździ od Esy. Ostatnio byłem na hamowni i wyszło niecałe 290KM dlatego mysle żeby srobić SWAPa. Na modyfikacje nie chce wydać więcej jak 20-25 patyków. Ale interesuje mnie czy to w ogóle jest do ogrnięcia??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 3latek i silnik zakatowany o co kaman? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 3latek i silnik zakatowany o co kaman? To norma Panowie...dziwi mnie, że nie wiecie takich rzeczy Zakatowany to złe słowo - zwalony syfem już lepiej. Jak każdy FSI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Ale BBK 4.2 344PS to nie jest FSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 A faktiko BBK nie jest. A to tym gorzej bo tamte jeszcze gorzej miały z trzymaniem serii :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timo777 0 Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage. Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km. Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić. Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac. Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio... Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage. Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km. Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić. Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac. Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio... Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp.. Czy VR pasuje do wzdluznego umieszczenia silnika? Co z 4x4 i skrzynia? Duzo watpliwosci i pytan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomson 0 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Twój silnik da się odratować niskim kosztem, poczytaj na racingforum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Sprzedaj S4 i kup coś z turbo, wyjdzie taniej, najlepiej 335i. S4 V8 to jedna wielka kupa, audi wyciągnęło chyba wnioski robiąc S4 B8. Dobrze zmodzone 1.8T objeżdża S4 V8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Sprzedaj S4 i kup coś z turbo, wyjdzie taniej, najlepiej 335i. S4 V8 to jedna wielka kupa, audi wyciągnęło chyba wnioski robiąc S4 B8. Dobrze zmodzone 1.8T objeżdża S4 V8. Dobrze zmodzone 1.8T to i RS4 B7 opierdziela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Dobrze zmodzone 1.8T to i RS4 B7 opierdziela Poziek, tylko trzeba by sprawdzić ile tak naprawde to zaszlamione RS4 ma kuni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage. Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km. Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić. Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac. Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio... Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp.. Rogal namawial mnie na VR'a, ale tam jest duzo wiecej roboty. Chcialem silnik, ktory wejdzie P&P do mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp.. wszadz sobie 2.7 T bedzie latwiej i szlak przetarty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp.. wszadz sobie 2.7 T bedzie latwiej i szlak przetarty Też bym to zaproponował. Stary, sprawdzony silnik. Skoro ma wejść do B6 to czemy miałby nie wejść do B7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się