domjenick Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 Mały modzik,ale cieszy,więc po kolei:co potrzeba:Torx 25,Torx 15(ale nie pamiętam,bo pomieszane były :gwizdanie:),śrubokręt płaski-mały "precyzyjny" i zwykły i trochę cierpliwości...tarcza od S4 wersja UK (w moim przypadku)Odpinamy Aku i zdejmujemy plastik,przykrywający śrubki od licznika,opuszczenie kierownicy w dół i odsunięcie jej do siebie-pomaga w dużym stopniupo bokach mamy dwie śrubki TRX 25,potem można zdjąć pokrywę bezpieczników i wypchnąć licznik,ale podczas demontarzu,okazało się,że lepiej jest zdjąć półkę pod kierownicą-o wiele więcej miejsca do manewru-tam trzy śruby 8mm i odpięcie złącza OBDteraz jest lepszy dostęp do kostek-są dwie po bokach licznika -wypychamy delikatnie licznik... odsuwamy zaczepy i kostka nam pięknie sama wychodzi-z jedną miałem problem i do tego właśnie użyłem "precyzyjnego" śrubokręta...po wyjęciu licznika...Teraz już w domu,na biurkuz tyłu licznika są 4 śrubki na torxa(chyba 15)...potem plastikowe zaczepy-4 sztuki po bokachodpinamy kostki od płytki-umożliwia to "wywinięcie" płytki i dostęp do wskazówek i tarczy"wywijamy" kable od pozostałych dwóch kostek za takie dwa plastiki, bez obaw można teraz odwrócić płytkę licznikaswobodny dostęp do wskazówek i tarczyzdjęcie wskazówek-do tego potrzebny jest śrubokręt i kawałek papieru ,żeby podłożyć pod śrubokręt i nie zniszczyć starej tarczy(może się jeszcze kiedyś przyda) i zamiana tarcz-wskazówki schodzą ciężko,ale nie ma tragedii teraz składamy wszystko w odwrotnej kolejności,ale nie skręcamy śrubami po to,żeby po podpięciu do auta sprawdzić,czy wskazówki ustawione są poprawnie-do tego potrzebny będzie vag i test w sterowniku licznika-najlepiej zrobić to przed całą operacją i sprawdzić w jakim położeniu są wskazówki w dolnym położeniu -jeśli lekko "odstaja"-wyjmujemy licznik i poprawiamy-ja robiłem to dwa razy,gdyż licznik od S4 ma trochę inną skalę Km/mil- dobrą stroną tego może być zaniżona prędkość o jakieś 5 mil-więc obaw nie ma na radarach ..test vagiem...i trzeba się kawałek przejechac,bo kontrolka ESP się świeci,ale po chwili jazdy-znika ...jeśli wszystko pasuje-skręcamy -jedynym mankamentem całej operacji jest jedna kontrolka,a właściwie jej brak...u mnie była kontrolka immo w tym miejscu-teraz mam w tym miejscu "ciśnienie w oponach" :gwizdanie: i na koniec porównanie dwóch tarcz od serii i S4 ...a tu,jak to wygląda w aucie... 1
Flyer Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Ten mod ma 1 minus... wskaznik paliwa i temp. zostal Ci stary :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 Ten mod ma 1 minus... wskaznik paliwa i temp. zostal Ci stary :gwizdanie: skubaniec musiał wygadać... niestety z ESy tylko to już pozostało w środku
Thom4s Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Jak z podświetlaniem "red line"? Poprzednio miałeś do 6500rpm, a teram masz do 7k daj jakąś fotę po ciemku z podświetleniem licznika. Sam myślę nad takim modem, bo chcę zmienić tarcze na europejskie. 1
wrclaguna Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 jakby ktos potrzebowal wskaznikow temp. i paliwa ( ew. tarcz ) to posiadam od RS4 B7 :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 jakby ktos potrzebowal wskaznikow temp. i paliwa ( ew. tarcz ) to posiadam od RS4 B7 :gwizdanie: Tyle, że one mają red line 8k rpm i są od amerykańca. Ja szukam ori europejskich i to nie taka prosta sprawa. Ile takie mogą kosztować w ASO?
domjenick Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Opublikowano 21 Lipca 2010 Jak z podświetlaniem "red line"? Poprzednio miałeś do 6500rpm, a teram masz do 7k a kto Ci powiedział,że podświetlenie jest do 6,5 tys? u mnie jest w całym zakresie -teraz do 8 tysjeśli tak jest u Ciebie-to znaczy,że jakas dioda Ci się spaliła i nie świeci-normalnie musi świecić cały zegar
Flyer Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 domjenick, rozumiem, ze da sie bez problemu vagiem ustawic zegary zeby wskazywaly prawdziwa predkosc? bo w S4 160mph jest "wyzej" niz w serii Pytam, bo tez mam zegary S4, ale nie wiem, czy uda sie je podpiac w moim aucie... wiec w ostatecznosci kupie zwykle benzynowe i przeloze tarcze...
wrclaguna Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 jakby ktos potrzebowal wskaznikow temp. i paliwa ( ew. tarcz ) to posiadam od RS4 B7 :gwizdanie: Tyle, że one mają red line 8k rpm i są od amerykańca. Ja szukam ori europejskich i to nie taka prosta sprawa. Ile takie mogą kosztować w ASO? w ASO kupisz tylko caly licznik jest jaks roznica miedzy eu a usa
adamooo Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 że prędkość ma tarczę dodatkowo w milach..
domjenick Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 domjenick, rozumiem, ze da sie bez problemu vagiem ustawic zegary zeby wskazywaly prawdziwa predkosc? bo w S4 160mph jest "wyzej" niz w serii Pytam, bo tez mam zegary S4, ale nie wiem, czy uda sie je podpiac w moim aucie... wiec w ostatecznosci kupie zwykle benzynowe i przeloze tarcze... nie da sie tego Vagiem-chyba,że jest gdzieś w liczniku opcja w adaptacjach-ustawienie maksymalnej wartości takiej,jaka pokazuje tarcza i wtedy licznik będzie pokazywał odczyt rzeczywisty będę wiedział na ile przekłamuje,jak się przejade z GPSem [br]Dopisany: 24 Lipiec 2010, 00:26_________________________________________________dzisiaj był test z GPSem- 30 mil(około 50km/h)-różnica jest minimalna,ale im szybciej,tym różnica jest większa...przy 60 milach jest 8mil różnicy,a przy 70-już 10-na budziku mam 70,a navi pokazuje 60-biorąc pod uwagę,że liczniki i tak zawyżają-katastrofy nie ma
Flyer Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Jakis czas temu gdzies na forum widzialem zwykly seryjny licznik B6/B7 ze skala do 280km/h (bylaby to dobra baza do zmiany tarcz na S4 w razie niepowodzenia z podpieciem zegarow), Wydaje mi sie, ze B7 DTM mialo wlasnie tak...
domjenick Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 jak znajdę dłuższą chwilę,to podeję z lapkiem do auta i sprawdzę ,czy coś da rady w adaptacjach pogmerać
juri-gtd Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 ja mam do 280 u siebie w 3.2 fsi i 2.0 tfsi tez ma do 280km/h
VPLD Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 czemu masz wersje auta Europa a zegary od USA?
michail55 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 a musiales odrecac kiere zeby wyjac licznik??
domjenick Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 a musiales odrecac kiere zeby wyjac licznik?? opis i zdjęcia są w pierwszym poście :gwizdanie:
michail55 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 wiem ale nie jestem pewny tam czy odkrecales czy nie bo na jednym zdjeciu jest kiera a na innym nie widac
domjenick Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 nie ma potrzeby zdjęcia kiery-gdyby zachodziła taka potrzeba- nie omieszkałbym o tym napisać.... ... masz regulację kierownicy i przysuwasz ja do siebie-jest opisane przy drugiej fotce
barrowiec1 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 a powiedz mi czemu nie wsadziłeś całego licznika od S4?? tylko same tarcze?? czy może dorwałeś same tarcze? i czy będzie jakiś problem z podmianką całego licznika??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się