Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana tarcz zegarów A4 na tarcze od S4


domjenick

Rekomendowane odpowiedzi

a powiedz mi czemu nie wsadziłeś całego licznika od S4?? tylko same tarcze?? czy może dorwałeś same tarcze? i czy będzie jakiś problem z podmianką całego licznika??

wpadły mi same tarcze,(w pierwszym poście jest wszystko napisane :gwizdanie: ) a czy z podmianką będzie problem-nie wiem, trzeba by zapytać tych, co wkładali licznik :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedz mi czemu nie wsadziłeś całego licznika od S4?? tylko same tarcze?? czy może dorwałeś same tarcze? i czy będzie jakiś problem z podmianką całego licznika??

wpadły mi same tarcze, a czy z podmianką będzie problem-nie wiem, trzeba by zapytać tych, co wkładali licznik :wink4:

ok ok ... myślałem, że jakiś zonk może być i nie da rady... angol mechanik powiedział mi, że nie bo inne wartości na zegarach... ale pewnie polak potrafi...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

angol mechanik powiedział mi, że nie bo inne wartości na zegarach...

jak włożysz same tarcze- to tak prędkość zaniża trochę-opisane też jest ile :wink4:

a całe zegary-pewnie z immo trzeba by powalczyć :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktoś wie jak ten problem rozwiązać?

http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/licznik-s4-2003r-a4-2001r-255765/

---------- Post dopisany at 15:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ----------

A tarczę takie to w ogóle skąd dostać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest "EPC" i "1" między strzałkami od migacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EPC to z silnikiem związane jest...

Wiem, że zapalała mi się jak G28 mi padł i trudności z odpaleniem były.

Ponawiam, kto wie skąd tarcze od EU wytrzasnąć?

---------- Post dopisany at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:58 ----------

Wcięło mi posta :facepalm:

EPC to coś od silnika jest. Zapalało mi się gdy miałem problemy z odpaleniem samochodu jak ciepły był (G28).

WTF nie wcięło :grin::grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jakieś namiary na takie tarcze europejskie (nie UK) do A4 b7 2005r.

Jak coś proszę na priva z ofertą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja odkopie troszkę temat. Chciałbym zrobić te ringi na czarny połysk jak w RS4 B7 da rade je jakoś wyjać żeby polakierować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powie mi ktoś jak zmienić kolor wskazówek na czerwone w oryginalnych zegarach od S4, bo mam białe, a czerwone mi się lepiej podobają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powie mi ktoś jak zmienić kolor wskazówek na czerwone w oryginalnych zegarach od S4, bo mam białe, a czerwone mi się lepiej podobają :)

kolor jest uzależniony od wskazówki, bo diody są białe- pewnie można by podmienić całe wskazówki- będzie prościej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam banalne pytanie odnośnie wyciągnięcia licznika które jest opisane na początku tematu ale nie widać tam czy jest zdemontowana kierownica więc moje pytanie czy trzeba demontować kierownice czy nie? Próbowałem dzisiaj wyciągnąć licznik przy zamontowanej kierownicy i wydaje mi się że bedzie to nie mozliwe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanko czy zeby wyczyscic licznik i dobrac sie do szybki od srodka trzeba rozkrecac caly licznik? nie idzie jakos zdjac samej szybki?


witam rozkrecilem wkoncu licznik i wyczyscilem. mam pyt lekko ruszylem wskazowka od predkosci...czy nie ma to wplywu teraz na zle pokazywana predkosc? dodam ze wskazowek nie sciagalem :)


panowie gdzie dorwe srubke ta na torxa 25 bo jedna gdzies zgubilem...chodzi o ta co dokreca sie licznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja z kolei zastanawiam się nad inną kwestią. Mianowicie czy trzeba odpinać akusa przed wyjmowaniem licznika? Jak nie odepnę, to może coś się stać? Wolałbym tego póki co uniknąć, bo nie mam kodu do radia :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Mianowicie czy trzeba odpinać akusa przed wyjmowaniem licznika?
zasadniczo, to tak, ale jak wypniesz kostki- nic się nie powinno stać, za to przy podpinaniu z powrotem- może coś się przypalić w liczniku- ciężko powiedzieć- nie chcę brać odpowiedzialności za licznik- jak się z nim coś stanie :wink4:

lekko ruszylem wskazowka od predkosci...czy nie ma to wplywu teraz na zle pokazywana predkosc? dodam ze wskazowek nie sciagalem
jak zrobisz vagiem test- zobaczysz różnicę, o ile jest jakaś...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasadniczo, to tak, ale jak wypniesz kostki- nic się nie powinno stać, za to przy podpinaniu z powrotem- może coś się przypalić w liczniku- ciężko powiedzieć- nie chcę brać odpowiedzialności za licznik- jak się z nim coś stanie :wink4:

Dzięki za odpowiedź. Niby pierdoła i pewnie bym olał. Dobrze wiedzieć ;) No nic, trzeba będzie najpierw rozkodować gdzieś radyjko...

Edit:

Torxy w liczniku, to jednak 10, nie 15 ;) Radyjko ori samo rozkodowuje się po CAN-ie na szczęście ;)

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez SzczYpior_n1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie jak zdemontować wskaźniki paliwa i temperatury bo mi padł jeden i nie chce niczego pourywać podpowie ktoś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...