domjenick Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2012 a powiedz mi czemu nie wsadziłeś całego licznika od S4?? tylko same tarcze?? czy może dorwałeś same tarcze? i czy będzie jakiś problem z podmianką całego licznika?? wpadły mi same tarcze,(w pierwszym poście jest wszystko napisane :gwizdanie: ) a czy z podmianką będzie problem-nie wiem, trzeba by zapytać tych, co wkładali licznik
barrowiec1 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 a powiedz mi czemu nie wsadziłeś całego licznika od S4?? tylko same tarcze?? czy może dorwałeś same tarcze? i czy będzie jakiś problem z podmianką całego licznika?? wpadły mi same tarcze, a czy z podmianką będzie problem-nie wiem, trzeba by zapytać tych, co wkładali licznik ok ok ... myślałem, że jakiś zonk może być i nie da rady... angol mechanik powiedział mi, że nie bo inne wartości na zegarach... ale pewnie polak potrafi... pzdr
domjenick Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2012 angol mechanik powiedział mi, że nie bo inne wartości na zegarach... jak włożysz same tarcze- to tak prędkość zaniża trochę-opisane też jest ile a całe zegary-pewnie z immo trzeba by powalczyć
Fr0styyy. Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 A ktoś wie jak ten problem rozwiązać? http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/licznik-s4-2003r-a4-2001r-255765/ ---------- Post dopisany at 15:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- A tarczę takie to w ogóle skąd dostać?
pocas Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Co to jest "EPC" i "1" między strzałkami od migacza?
Fr0styyy. Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 EPC to z silnikiem związane jest... Wiem, że zapalała mi się jak G28 mi padł i trudności z odpaleniem były. Ponawiam, kto wie skąd tarcze od EU wytrzasnąć? ---------- Post dopisany at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:58 ---------- Wcięło mi posta EPC to coś od silnika jest. Zapalało mi się gdy miałem problemy z odpaleniem samochodu jak ciepły był (G28). WTF nie wcięło :grin:
gados82 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Ma ktoś jakieś namiary na takie tarcze europejskie (nie UK) do A4 b7 2005r. Jak coś proszę na priva z ofertą
kris_91 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 To może ja odkopie troszkę temat. Chciałbym zrobić te ringi na czarny połysk jak w RS4 B7 da rade je jakoś wyjać żeby polakierować?
dynamiquedci Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 A powie mi ktoś jak zmienić kolor wskazówek na czerwone w oryginalnych zegarach od S4, bo mam białe, a czerwone mi się lepiej podobają
domjenick Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2014 A powie mi ktoś jak zmienić kolor wskazówek na czerwone w oryginalnych zegarach od S4, bo mam białe, a czerwone mi się lepiej podobają kolor jest uzależniony od wskazówki, bo diody są białe- pewnie można by podmienić całe wskazówki- będzie prościej
gregor2208 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Koledzy mam banalne pytanie odnośnie wyciągnięcia licznika które jest opisane na początku tematu ale nie widać tam czy jest zdemontowana kierownica więc moje pytanie czy trzeba demontować kierownice czy nie? Próbowałem dzisiaj wyciągnąć licznik przy zamontowanej kierownicy i wydaje mi się że bedzie to nie mozliwe...
domjenick Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2015 nie trzeba- wystarczy odsunąć i pociągnąć w dół
hidden22 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 witam mam pytanko czy zeby wyczyscic licznik i dobrac sie do szybki od srodka trzeba rozkrecac caly licznik? nie idzie jakos zdjac samej szybki? witam rozkrecilem wkoncu licznik i wyczyscilem. mam pyt lekko ruszylem wskazowka od predkosci...czy nie ma to wplywu teraz na zle pokazywana predkosc? dodam ze wskazowek nie sciagalem panowie gdzie dorwe srubke ta na torxa 25 bo jedna gdzies zgubilem...chodzi o ta co dokreca sie licznik
SzczYpior_n1 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Witam. Ja z kolei zastanawiam się nad inną kwestią. Mianowicie czy trzeba odpinać akusa przed wyjmowaniem licznika? Jak nie odepnę, to może coś się stać? Wolałbym tego póki co uniknąć, bo nie mam kodu do radia
domjenick Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 Mianowicie czy trzeba odpinać akusa przed wyjmowaniem licznika? zasadniczo, to tak, ale jak wypniesz kostki- nic się nie powinno stać, za to przy podpinaniu z powrotem- może coś się przypalić w liczniku- ciężko powiedzieć- nie chcę brać odpowiedzialności za licznik- jak się z nim coś stanie lekko ruszylem wskazowka od predkosci...czy nie ma to wplywu teraz na zle pokazywana predkosc? dodam ze wskazowek nie sciagalem jak zrobisz vagiem test- zobaczysz różnicę, o ile jest jakaś...
SzczYpior_n1 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) zasadniczo, to tak, ale jak wypniesz kostki- nic się nie powinno stać, za to przy podpinaniu z powrotem- może coś się przypalić w liczniku- ciężko powiedzieć- nie chcę brać odpowiedzialności za licznik- jak się z nim coś stanie Dzięki za odpowiedź. Niby pierdoła i pewnie bym olał. Dobrze wiedzieć No nic, trzeba będzie najpierw rozkodować gdzieś radyjko...Edit: Torxy w liczniku, to jednak 10, nie 15 Radyjko ori samo rozkodowuje się po CAN-ie na szczęście Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Lutego 2016 przez SzczYpior_n1
fronek22 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Witam Mam pytanie jak zdemontować wskaźniki paliwa i temperatury bo mi padł jeden i nie chce niczego pourywać podpowie ktoś??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się