banshee Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Opublikowano 22 Lipca 2010 vauxhall95, no jak 14 letnie pompki taką korekcje mają to szacunek ja ostatnio się przyglądam moim 13 letnim pompką bo za każdym razem jak robię loga wartości korekcji są inne, czasem zera, a czasem +/-0,5 i w cyklicznie co 20s wszystkie zmieniają się o 0,15 jak by coś było z centrowane Miałem kiedyś przypadek z A3, że korekcje szalały. Sekcja tłoczącą zużyta. Wymiana pompy pomogła. Wracając do tematu, mam jeszcze pół zbiornika ropy, a czasu na podpinanie butelki wcale... Będę pisał, gdy zaleje z innego źródła. Póki co dzięki!!!
marewel Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Zalej bioestra a korekcje bedziesz mial idealne.
gar.bik Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Mam dokładnie tak samo. na trzech cylindrach korekcje w normie a na czwartym jak u Ciebie. bipy w grupie 23 w normie. zalewałem juz ze 3 razy stp nie pomaga, lepsza ropa nie pomaga. Też się szykuje na podmianę. Sprawdzałem już wałek rozrządu ale wygląda jak nowy..została jeszcze kompresja no i pompka..Daj znać jakbyś coś wymyślił w temacie: pozdrawiam
zbojna Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam, Mam podobne korekcje, co lepsze wraz z rozgrzewaniem silnika rosna: http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_18217.html http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_18218.html Te logi akurat zrobilem podczas jazdy...
banshee Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Opublikowano 23 Lipca 2010 Mam podobne korekcje, co lepsze wraz z rozgrzewaniem silnika rosna Tak samo u mnie. Moim zdaniem wpływ na ostatni cylinder ma jego temperatura. Silnik umieszczony wzdłużnie, a ostatni cylinder nie jest chłodzony dodatkowo powietrzem, jak te pierwsze... Może jestem w błędzie, ale dużo znam takich samych przypadków, że 4 cylinder ma sporą korekcję na +, tylko że mnie akurat to drażni... Czy u ciebie występują jakieś wibracje, czy jakieś drgania po włączeniu klimy na tych korekcjach tak jak u mnie?
zbojna Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Nigdy jeszcze diesla nie miałem, zawsze benzyniaki, ten mam od niecałego miesiąca, wiec o dieslach nie dużo mogę powiedzieć, jeżeli chodzi o drgania, czasami na wolnych obrotach jak stoję w korku zauważam wibracje, które czuc czasami na kierownicy, ale nie zawsze, nie wiem od czego jest to uwarunkowane...
gar.bik Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 no i jak kolego udało ci się coś ruszyć w temacie?
banshee Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Wiec tak. Wypaliłem starą ropę praktycznie do dna - komp pokazywał, że zostało jakieś 30km do zatrzymania, jak zalałem ON tym razem na SHELU. Przejechałem jakieś 100km i prezentuje wyniki: Ocena - nic się nie zmieniło. Myślę, że w pierwszej kolejności zdejmę pokrywę i wyreguluje czujnikiem zegarowym pompki. Jak to nie pomoże to zamienie miejscami 2 z 4. Korekcja na + mówi, że wtrysk za mało podaje paliwa, tak? Czyli 4 pompka jest zapchana lub zbyt duży luz wstępny? Myślicie, że obrałem dobry trop? 023 shell http://img801.imageshack.us/i/023paliwoshell.jpg/ 013 shell http://img704.imageshack.us/f/013paliwoshell.jpg/
przemik Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Korekcja in plus mowi nam ze na tym wtryskiwaczy ECU dolewa paliwa...
banshee Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Korekcja in plus mowi nam ze na tym wtryskiwaczy ECU dolewa paliwa... Właśnie to miałem na myśli. Gdyby miał podawać na 0 to byłoby za mało, więc dolewa jak napisałeś. Z braku doświadczenia w regulacji PD musze zapytać speców, czy np. za duży luz wstępny może coś takiego spowodować? Poprzedni właściciel mówił, że pompki były wymieniane i po 023 nie widać że są lipne, więc może zła regulacja...[br]Dopisany: 02 Sierpień 2010, 12:38_________________________________________________Dziś miałem trochę czasu zaplanowane na moje PD i co się okazało... Mam ciut ciut bardziej uśmiechniętą minę!!! Sprawdziłem ustawienie pompek oraz regulację tą centralną śrubą. Odległości były na szczęście ok, więc nie ruszałem pompek w gniazdach. Wcześniej wydrukowałem sobie kątomierz na dużym okręgu 360%, który się bardzo przydał. Śruby były wykręcone niedokładnie, co skorygowałem. Ustawione idealnie na 225 st. Myślę jeszcze żeby skorygować te ustawienia wg tego co mówi 013... Co wy na to? Wiadomo, że widać z loga, że cokolwiek bym nie zrobił 4 wtrysk podaje w nominalu zbyt mało paliwa, ale zobaczę co będzie jak te z "-" skoryguje o np.20 stopni. http://img824.imageshack.us/i/poregulacjipd.jpg/
gar.bik Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 A te ostatnie logi robiłeś z włączona klimą czy bez ? bo wygląda całkiem dobrze w porównaniu z pierwszymi.
zbojna Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Ten zabieg dużo ci pomógł, co widać po korekcjach...sam bym to samo zrobił w swoim (gdybym wiedział mniej więcej jak to zrobiłeś). Gdybyś jeszcze coś przy nich "grzebał" prośba jak możesz abyś zrobił jakieś foty i z krótkim opisem co i jak wrzucił w ten watek. Przydało by się również dla potomnych. Pozdro
banshee Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 A te ostatnie logi robiłeś z włączona klimą czy bez ? bo wygląda całkiem dobrze w porównaniu z pierwszymi. Robiłem je bez klimy. Rozgrzałem auto przejażdżką i zrobiłem logi. NA włączonej klimie podksakuje ostatni do 1,4 co też jest znacznie lepszym wynikiem. W dodatku nic już nie drży przy włączonej klimie, jak również bez silnik jakby ładniej pracował. Postaram się zrobić fotki.
brrunon Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Odgrzewam kotleta .. ;P I jak korekcje po 3 miesiącach, po tym jak się poprawiły tak zostało ? Jak z tymi zdjęciami. Pozdro
banshee Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Korekcje zostały na razie na zadowalającym poziomie. Jeśli chodzi o zdjęcia pokazujące regulację - nie mam. W trakcie tego czasu wymieniałem popychacze hydrauliczne i wałek rozrządu, bo to również wada PD (podobnie jak słynne z tego 2,5 tdi) i jest na forum kilka zdjęć z tej operacji... Poniżej kilka fotek, które wykonałem podczas montażu. http://img258.imageshack.us/f/sdc14869.jpg/ http://img686.imageshack.us/f/sdc14874.jpg/ http://img441.imageshack.us/f/sdc14876.jpg/ http://img816.imageshack.us/f/sdc14879.jpg/ http://img823.imageshack.us/f/sdc14882n.jpg/ http://img222.imageshack.us/f/sdc14885.jpg/ http://img88.imageshack.us/f/sdc14888.jpg/ http://img220.imageshack.us/f/sdc14890.jpg/ - tutaj widać śruby regulacyjne PD http://img266.imageshack.us/f/sdc14895u.jpg/ http://img818.imageshack.us/f/sdc14896.jpg/ http://img837.imageshack.us/f/sdc14897.jpg/ http://img203.imageshack.us/f/sdc14898r.jpg/ A tutaj opisany mój problem na forum passata: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=91701&highlight=wa%B3ek+rozrz%B1du
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się