mk14_80 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 witam ... mam autko zagazowane Prinsem , ostatnio podczas jazdy auto samo przełącza się z gazu na benzynę i nie chce z powrotem na gaz ;(. dopiero po przejechaniu kilku km i wielokrotnych próbach przełączania ręcznie zaskakuje z powrotem na LPG . czy ktoś już się spotkał z takim czymś w tego typu instalacjach ? lub wie o co biega ? z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek34 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 To może być wiele powodów - ciśnienie na reduktorze, czujnik temp. reduktora lub gazu. Musisz podłączyć się do kompa i zobaczyć jak pracuje instalacja. Bez tego nikt Ci nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 ja miałem podobne objawy gdy się zapchały i zabrudziły filtry LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk14_80 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 póki co zmieniłem filtry od gazu , gazownik podłączył pod kompa i jak na razie na pierwszym zbiorniku nic się nie dzieje ... :gwizdanie: mk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Napisz jaki masz parownik LPG, jezeli masz Scorpiona to czesto awarii ulegały cewki parownika i po rozgrzaniu nie otwierały sie do końca lub sie blokowały co powodowało spadek cisnienia i przejscie na PB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk14_80 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 To może być wiele powodów - ciśnienie na reduktorze, czujnik temp. reduktora lub gazu. Musisz podłączyć się do kompa i zobaczyć jak pracuje instalacja. Bez tego nikt Ci nie pomoże. odgrzewam kotleta ... po podłączeniu do kompa wyskakują 2 błędy -310 i -321 . wszystko wyregulowane i mam nadzieję że to nie będzie jednak czujnik do wymiany . mk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoor Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Witam, mam tą samą instalację i taki sam problem, wciąż wszystko OK po wymianie filtrów? Wlasnie wybieram się na ich wymianę i tak z ciekawości pytam czy faktycznie pomogło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk14_80 Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Witam, mam tą samą instalację i taki sam problem, wciąż wszystko OK po wymianie filtrów? Wlasnie wybieram się na ich wymianę i tak z ciekawości pytam czy faktycznie pomogło? nic nie dało ... średnio raz na zbiornik wystepuje powyższy problem. Dodatkowo zimną ( latem nie ma tego problemu ) doszedł nowy problem przy pierwszym przełączaniu na gaz (gdy silnik zimny) w trakcie jazdy wystepuje mocne szarpniecie , na postoju silnik przestaje chodzić . mój magik od gazu mówi że już spotkał sie z takim przypadkiem i była to uszkodzona membrana w reduktorze która zalewała reduktor. Żadne regulacje parametrów, temperatury przełączania na gaz nie pomogły. We wrześniu planuje zrobić wymianę membran w reduktorze. Ori zestaw naprawczy Prinsa kosztuje około 150 zł no i plus robocizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoor Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 to mnie nie pocieszyłes, no nic lece na tą wymiane filtrów i zobacze co i jak. A z tym szarpaniem i gasnieciem w zime... moze jak by zwiekszyl temp. przełączania na gaz (tylko na okres zimy) moze to by cos pomogło? No nic wymienie filtry i jak cos zaobserwuje to dam znac, zapytam sie tez goscia od gazu, wybieram się do EGP na ostrobramskiej w wwie, moze powie cos wiecej na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk14_80 Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 to mnie nie pocieszyłes, no nic lece na tą wymiane filtrów i zobacze co i jak. A z tym szarpaniem i gasnieciem w zime... moze jak by zwiekszyl temp. przełączania na gaz (tylko na okres zimy) moze to by cos pomogło? No nic wymienie filtry i jak cos zaobserwuje to dam znac, zapytam sie tez goscia od gazu, wybieram się do EGP na ostrobramskiej w wwie, moze powie cos wiecej na ten temat. temperatura już była zwiększana i nic sie nie zmianiło, bodajże do 45 stopni. jak zmienia menbrany w reduktorze to napisze czy cos to dało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoor Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 siemano, zmieniłem membrane w reduktorze przed weekendem i zauwazylem dużą poprawę, nie przęskakuje już na benzynę i nie mam też problemu przy odpalaniu, prawdopodobnie mam ustawione odpalanie "z gazu" gdy jest rozgrzany silnik - dotychczas gdy wyłączyłem rozgrzany silnik i chcialem ponownie go uruchomić musiałem pokręcić chwilę dłużej. Po wymianie membrany uruchamia się od razu po przekręceniu kluczyka. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk14_80 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 witam ... mam autko zagazowane Prinsem , ostatnio podczas jazdy auto samo przełącza się z gazu na benzynę i nie chce z powrotem na gaz ;(. dopiero po przejechaniu kilku km i wielokrotnych próbach przełączania ręcznie zaskakuje z powrotem na LPG . czy ktoś już się spotkał z takim czymś w tego typu instalacjach ? lub wie o co biega ? z góry dzięki za pomoc witam problem rozwiązany - zestaw naprawczy + reduktor + gazownik = po problemie . zawalony syfem reduktor, pęknięta membrana + zacinający się jakiś zaworek w reduktorze , wszystko wymienione i po temacie . nic nie dało ... średnio raz na zbiornik wystepuje powyższy problem. Dodatkowo zimną ( latem nie ma tego problemu ) doszedł nowy problem przy pierwszym przełączaniu na gaz (gdy silnik zimny) w trakcie jazdy wystepuje mocne szarpniecie , na postoju silnik przestaje chodzić . mój magik od gazu mówi że już spotkał sie z takim przypadkiem i była to uszkodzona membrana w reduktorze która zalewała reduktor. Żadne regulacje parametrów, temperatury przełączania na gaz nie pomogły. We wrześniu planuje zrobić wymianę membran w reduktorze. Ori zestaw naprawczy Prinsa kosztuje około 150 zł no i plus robocizna. na 99% zawalone syfem wtryski , jakaś firma ze śląska czyści ultradźwiękami, u mnie na szybko przeczyścili wtryski preparatem bez acetonu ... jutro na rano będzie próba ,o jej wynikach poinformuje mk ---------- Post dopisany 23-06-2012 at 14:23 ---------- Poprzedni post napisany 21-10-2011 at 17:49 ---------- witam ... mam autko zagazowane Prinsem , ostatnio podczas jazdy auto samo przełącza się z gazu na benzynę i nie chce z powrotem na gaz ;(. dopiero po przejechaniu kilku km i wielokrotnych próbach przełączania ręcznie zaskakuje z powrotem na LPG . czy ktoś już się spotkał z takim czymś w tego typu instalacjach ? lub wie o co biega ? z góry dzięki za pomoc witam problem rozwiązany - zestaw naprawczy + reduktor + gazownik = po problemie . zawalony syfem reduktor, pęknięta membrana + zacinający się jakiś zaworek w reduktorze , wszystko wymienione i po temacie . nic nie dało ... średnio raz na zbiornik wystepuje powyższy problem. Dodatkowo zimną ( latem nie ma tego problemu ) doszedł nowy problem przy pierwszym przełączaniu na gaz (gdy silnik zimny) w trakcie jazdy wystepuje mocne szarpniecie , na postoju silnik przestaje chodzić . mój magik od gazu mówi że już spotkał sie z takim przypadkiem i była to uszkodzona membrana w reduktorze która zalewała reduktor. Żadne regulacje parametrów, temperatury przełączania na gaz nie pomogły. We wrześniu planuje zrobić wymianę membran w reduktorze. Ori zestaw naprawczy Prinsa kosztuje około 150 zł no i plus robocizna. na 99% zawalone syfem wtryski , jakaś firma ze śląska czyści ultradźwiękami, u mnie na szybko przeczyścili wtryski preparatem bez acetonu ... jutro na rano będzie próba ,o jej wynikach poinformuje mk czyszczeniem acetonem nic nie pomogło , problem dopiero zanikł po wyczyszczeniu wtrysków ultradźwiękami . teraz śmigam aż miło ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się