Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] 1,8T 150 KM - wgrałem dziś program, mieszane odczucia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niby tak, ale jeżeli teraz ma np. 1-1.2 bara

z K03 ???? Mateusz-proszę Cię...

no co, na śląsku tyle ładuje :naughty:

Opublikowano

przed zmianą softu można sprawdzić jakie przy tej mocy kolega ma doładowanie :gwizdanie:

ja tam bym ciagle z pedalem w podlodze jezdzil i cieszyl sie ze mam tyle kucykow pod maska

niby tak, ale jeżeli teraz ma np. 1-1.2 bara to może być :decayed:

wtedy jeździć i butować i się cieszyć :>

nie za duzo troszke tych barow? :gwizdanie:

1 bar to normalność dla k03

a jak odrobinę przeładuje do 1.2 bara to też nic się nie stanie :decayed:

ja tam sie nie znam ale jak dla mnie to 0.9 to juz taki max wydajnosc/moc/bezpieczne uzytkowanie

1.2 to mialem jak WG odlaczylem

Opublikowano

1 bar to normalność dla k03

a jak odrobinę przeładuje do 1.2 bara to też nic się nie stanie

pokaż mi K03-które utrzyma 1 bar-jak utrzyma 0,9 będzie dobrze- nie liczymy peaku-chwilowo ,to 1,5 bara dmuchnie
Opublikowano

niby tak, ale jeżeli teraz ma np. 1-1.2 bara

z K03 ???? Mateusz-proszę Cię...

no co, na śląsku tyle ładuje :naughty:

teeraz juz wiemy skad u ciebie taka moc :gwizdanie:

Opublikowano

a ja wydałem jakieś 8000 tysi żeby mieć 230 km :wallbash: ku***a a tu samym programem tyle robią,

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

1 bar to normalność dla k03

a jak odrobinę przeładuje do 1.2 bara to też nic się nie stanie

pokaż mi K03-które utrzyma 1 bar-jak utrzyma 0,9 będzie dobrze- nie liczymy peaku-chwilowo ,to 1,5 bara dmuchnie

to się nie dogadaliśmy, ja miałem na myśli w Peaku :wink4:

normalnie teraz mi trzyma 0.7 bara :)

a przed programem było 0.4 bara

tak więc trochę zamieszałem :naughty:

Udy, mogłeś dołożyć jeszcze 7 tysi i mieć koło 300 kuca :kox: :gwizdanie:

Opublikowano

dobra-nieważne :wink4: co to za tuner?

Opublikowano

podeślij mi 7 tysi :kox: :kox: :kox: i chętnie zrobię: 50 1140 2004 0000 3402 5197 4809 :decayed: :decayed: :decayed: bo robi się małooooo :disgust: :disgust: :disgust:

Opublikowano

dobra-nieważne :wink4: co to za tuner?

ktory?

Opublikowano

dobra-nieważne :wink4: co to za tuner?

ktory?

no ten co tyle mocy dodaje samym programem-też pojade,a co...
Opublikowano

To może jakiś grupowy... :naughty:

Opublikowano

dobra-nieważne :wink4: co to za tuner?

ktory?

no ten co tyle mocy dodaje samym programem-też pojade,a co...

Był już na forum taki co zrobił 250 samym softem :polew:

Opublikowano

dobra-nieważne :wink4: co to za tuner?

ktory?

no ten co tyle mocy dodaje samym programem-też pojade,a co...

przeciez w pierwszym poscie jest

Opublikowano

dobra-koniec szydery z tunera,co robi cuda- Cornek-szkoda,że nie podpytałeś się wcześniej,gdzie lepiej i wiarygodniejsze rezultaty osiągnąć...teraz-to już tylko pozostało pojechać gdzieś na inną/wiarygodniejszą hamownię i stwierdzić ,co tak na prawdę wgrali do auta...potem można uderzyć to tego warsztatu i żądać zwrotu pieniędzy

Opublikowano

poczytałem trochę dział 1,8T 20V na innym forum i dowiedziałem się stamtąd, że mój silnik (AUM, montowany tylko w VW i Skodach, w audi a4 już nie) trochę się różnił od starych 1,8T:

turbina k03s zamiast k03

wtryski 320cc zamiast 280cc

większe otwory w kolektorze ssącym o 9mm

Przy mnie hamowali jeszcze 2 auta, seicento 1,1 które w serii ma 54 konie tu miało 60 i alhambre 1,9 tdi 110 koni która miała 120 koni. Idąc tym tropem ich hamownia trochę moim zdaniem podkręca wyniki, a skoro mam bebechy prawie jak w wariancie 180konnym (turbo, wtryski, kolektor) to można przyjąć że ma koło 205 KM i niecałe 300 Nm po programie

Ale żeby się tego dowiedzieć najelpiej znaleźć porządną hamownię i przede wszystkim zmierzyć ciśnienie doładowania. Na tym drugim się nie znam, w zwykłym serwisie sprawdzą mi to czy tylko firmy tuningowe mają sprzęt do tego?

Opublikowano

ja bym założył wskaźnik doładowania :)

a jak nie chcesz to poproś kogoś obeznanego w temacie żeby sprawdził Ci VAGiem ciśnienie doładowania :wink4:

Opublikowano

turbina k03s zamiast k03

wtryski 320cc zamiast 280cc

identycznie jak w BEXie 190 konnej A4-gdzie samym programem można 220+w zależności od kondycji auta,ale do tego potrzeba drugiego IC,bo jeden seryjny nie da rady tego schłodzić-szczególnie przy temperaturze,jaka masz na wykresie 22*-w dolocie spokojnie masz wtedy ponad 60*,gdzie powyżej 40 powietrze jest już tak ciężkie,że prawie tlenu tam nie ma-więc skąd ma się ta moc brać? z samego paliwa-tak się nie da :wink4:
Opublikowano

Jego prawo :) i widze ze jednak probuje sam siebie przekonac ze bedzie OK :) .

Opublikowano

poczytałem trochę dział 1,8T 20V na innym forum i dowiedziałem się stamtąd, że mój silnik (AUM, montowany tylko w VW i Skodach, w audi a4 już nie) trochę się różnił od starych 1,8T:

turbina k03s zamiast k03

wtryski 320cc zamiast 280cc

większe otwory w kolektorze ssącym o 9mm

Przy mnie hamowali jeszcze 2 auta, seicento 1,1 które w serii ma 54 konie tu miało 60 i alhambre 1,9 tdi 110 koni która miała 120 koni. Idąc tym tropem ich hamownia trochę moim zdaniem podkręca wyniki, a skoro mam bebechy prawie jak w wariancie 180konnym (turbo, wtryski, kolektor) to można przyjąć że ma koło 205 KM i niecałe 300 Nm po programie

Ale żeby się tego dowiedzieć najelpiej znaleźć porządną hamownię i przede wszystkim zmierzyć ciśnienie doładowania. Na tym drugim się nie znam, w zwykłym serwisie sprawdzą mi to czy tylko firmy tuningowe mają sprzęt do tego?

to jaki ty masz wreszcie silnik?? AUM z tego co kojarze jest poprzeczny, w profilu masz ANB

nie zmienia to nic bo na zadnym z nich nie jest mozliwe uzyskanie takiej mocy na seryjnych gratach ale okresl sie :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...