Pucek Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 niby tak, ale jeżeli teraz ma np. 1-1.2 bara z K03 ???? Mateusz-proszę Cię... no co, na śląsku tyle ładuje
Buba Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 przed zmianą softu można sprawdzić jakie przy tej mocy kolega ma doładowanie :gwizdanie: ja tam bym ciagle z pedalem w podlodze jezdzil i cieszyl sie ze mam tyle kucykow pod maska niby tak, ale jeżeli teraz ma np. 1-1.2 bara to może być wtedy jeździć i butować i się cieszyć :> nie za duzo troszke tych barow? :gwizdanie: 1 bar to normalność dla k03 a jak odrobinę przeładuje do 1.2 bara to też nic się nie stanie ja tam sie nie znam ale jak dla mnie to 0.9 to juz taki max wydajnosc/moc/bezpieczne uzytkowanie 1.2 to mialem jak WG odlaczylem
domjenick Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 1 bar to normalność dla k03 a jak odrobinę przeładuje do 1.2 bara to też nic się nie stanie pokaż mi K03-które utrzyma 1 bar-jak utrzyma 0,9 będzie dobrze- nie liczymy peaku-chwilowo ,to 1,5 bara dmuchnie
Buba Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 niby tak, ale jeżeli teraz ma np. 1-1.2 bara z K03 ???? Mateusz-proszę Cię... no co, na śląsku tyle ładuje teeraz juz wiemy skad u ciebie taka moc :gwizdanie:
udy Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 a ja wydałem jakieś 8000 tysi żeby mieć 230 km ku***a a tu samym programem tyle robią, :polew: :polew: :polew: :polew:
Pucek Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 1 bar to normalność dla k03 a jak odrobinę przeładuje do 1.2 bara to też nic się nie stanie pokaż mi K03-które utrzyma 1 bar-jak utrzyma 0,9 będzie dobrze- nie liczymy peaku-chwilowo ,to 1,5 bara dmuchnie to się nie dogadaliśmy, ja miałem na myśli w Peaku normalnie teraz mi trzyma 0.7 bara a przed programem było 0.4 bara tak więc trochę zamieszałem Udy, mogłeś dołożyć jeszcze 7 tysi i mieć koło 300 kuca :gwizdanie:
udy Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 podeślij mi 7 tysi :kox: i chętnie zrobię: 50 1140 2004 0000 3402 5197 4809 :decayed: bo robi się małooooo :disgust:
domjenick Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 dobra-nieważne co to za tuner? ktory? no ten co tyle mocy dodaje samym programem-też pojade,a co...
Guregoru Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 dobra-nieważne co to za tuner? ktory? no ten co tyle mocy dodaje samym programem-też pojade,a co... Był już na forum taki co zrobił 250 samym softem
Buba Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 dobra-nieważne co to za tuner? ktory? no ten co tyle mocy dodaje samym programem-też pojade,a co... przeciez w pierwszym poscie jest
domjenick Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 dobra-koniec szydery z tunera,co robi cuda- Cornek-szkoda,że nie podpytałeś się wcześniej,gdzie lepiej i wiarygodniejsze rezultaty osiągnąć...teraz-to już tylko pozostało pojechać gdzieś na inną/wiarygodniejszą hamownię i stwierdzić ,co tak na prawdę wgrali do auta...potem można uderzyć to tego warsztatu i żądać zwrotu pieniędzy
CORNEK Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 poczytałem trochę dział 1,8T 20V na innym forum i dowiedziałem się stamtąd, że mój silnik (AUM, montowany tylko w VW i Skodach, w audi a4 już nie) trochę się różnił od starych 1,8T: turbina k03s zamiast k03 wtryski 320cc zamiast 280cc większe otwory w kolektorze ssącym o 9mm Przy mnie hamowali jeszcze 2 auta, seicento 1,1 które w serii ma 54 konie tu miało 60 i alhambre 1,9 tdi 110 koni która miała 120 koni. Idąc tym tropem ich hamownia trochę moim zdaniem podkręca wyniki, a skoro mam bebechy prawie jak w wariancie 180konnym (turbo, wtryski, kolektor) to można przyjąć że ma koło 205 KM i niecałe 300 Nm po programie Ale żeby się tego dowiedzieć najelpiej znaleźć porządną hamownię i przede wszystkim zmierzyć ciśnienie doładowania. Na tym drugim się nie znam, w zwykłym serwisie sprawdzą mi to czy tylko firmy tuningowe mają sprzęt do tego?
Pucek Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 ja bym założył wskaźnik doładowania a jak nie chcesz to poproś kogoś obeznanego w temacie żeby sprawdził Ci VAGiem ciśnienie doładowania
Buba Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 kolega nam nie wierzy? http://www.racingforum.pl/18T-150-KM-wrzlciem-program-mieszane-uczucia-t78894.html
domjenick Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 turbina k03s zamiast k03 wtryski 320cc zamiast 280cc identycznie jak w BEXie 190 konnej A4-gdzie samym programem można 220+w zależności od kondycji auta,ale do tego potrzeba drugiego IC,bo jeden seryjny nie da rady tego schłodzić-szczególnie przy temperaturze,jaka masz na wykresie 22*-w dolocie spokojnie masz wtedy ponad 60*,gdzie powyżej 40 powietrze jest już tak ciężkie,że prawie tlenu tam nie ma-więc skąd ma się ta moc brać? z samego paliwa-tak się nie da
Ogi Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Jego prawo i widze ze jednak probuje sam siebie przekonac ze bedzie OK .
Buba Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 poczytałem trochę dział 1,8T 20V na innym forum i dowiedziałem się stamtąd, że mój silnik (AUM, montowany tylko w VW i Skodach, w audi a4 już nie) trochę się różnił od starych 1,8T: turbina k03s zamiast k03 wtryski 320cc zamiast 280cc większe otwory w kolektorze ssącym o 9mm Przy mnie hamowali jeszcze 2 auta, seicento 1,1 które w serii ma 54 konie tu miało 60 i alhambre 1,9 tdi 110 koni która miała 120 koni. Idąc tym tropem ich hamownia trochę moim zdaniem podkręca wyniki, a skoro mam bebechy prawie jak w wariancie 180konnym (turbo, wtryski, kolektor) to można przyjąć że ma koło 205 KM i niecałe 300 Nm po programie Ale żeby się tego dowiedzieć najelpiej znaleźć porządną hamownię i przede wszystkim zmierzyć ciśnienie doładowania. Na tym drugim się nie znam, w zwykłym serwisie sprawdzą mi to czy tylko firmy tuningowe mają sprzęt do tego? to jaki ty masz wreszcie silnik?? AUM z tego co kojarze jest poprzeczny, w profilu masz ANB nie zmienia to nic bo na zadnym z nich nie jest mozliwe uzyskanie takiej mocy na seryjnych gratach ale okresl sie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się