Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] 1,8T 150 KM - wgrałem dziś program, mieszane odczucia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

poczytałem trochę dział 1,8T 20V na innym forum i dowiedziałem się stamtąd, że mój silnik (AUM, montowany tylko w VW i Skodach, w audi a4 już nie) trochę się różnił od starych 1,8T:

turbina k03s zamiast k03

wtryski 320cc zamiast 280cc

większe otwory w kolektorze ssącym o 9mm

Przy mnie hamowali jeszcze 2 auta, seicento 1,1 które w serii ma 54 konie tu miało 60 i alhambre 1,9 tdi 110 koni która miała 120 koni. Idąc tym tropem ich hamownia trochę moim zdaniem podkręca wyniki, a skoro mam bebechy prawie jak w wariancie 180konnym (turbo, wtryski, kolektor) to można przyjąć że ma koło 205 KM i niecałe 300 Nm po programie

Ale żeby się tego dowiedzieć najelpiej znaleźć porządną hamownię i przede wszystkim zmierzyć ciśnienie doładowania. Na tym drugim się nie znam, w zwykłym serwisie sprawdzą mi to czy tylko firmy tuningowe mają sprzęt do tego?

to jaki ty masz wreszcie silnik?? AUM z tego co kojarze jest poprzeczny, w profilu masz ANB

nie zmienia to nic bo na zadnym z nich nie jest mozliwe uzyskanie takiej mocy na seryjnych gratach ale okresl sie :wink4:

na forum nie ma możliwości wybrania silnika AUM ponieważ........... go nie ma na liście, wybrałem więc inne 1,8T do avatara. Posiadam natomiast AUM w octavii

Buba - szukam informacji gdzie się da, zawsze to więcej spostrzeżeń.

Wskaźnik doładowania byłby rzeczywiście niezłym pomysłem. Zwykły VAG pokarze doładowanie?

Opublikowano
uciołeś mój cytat ;) pełna wypowiedź brzmi: "AUM, montowany tylko w VW i Skodach, w audi a4 już nie"

a to jest forum audi a4. Wiem że on był montowany w A3kach :) ale nie róbmy OT

Opublikowano

kolega nie ma A4 Rysiu :wink4:

chcialem sie upewnic :wink4:

Opublikowano

dobra-sprostujmy-nie było go w żadnym wzdłużnym silniku,a takie występują w a4 :wink4:

Opublikowano

co nie zmienia faktu ze AUM ma 150KM wg danych z audi i nie da sie uzyskac takich mocy, gdybys mial 180KM to wtedy bylaby szansa

Opublikowano

Buba - szukam informacji gdzie się da, zawsze to więcej spostrzeżeń.

Myślę wiec ze na tym forum,jak sam zresztą zauważyłeś nie dowiesz się niczego.

Znawcy potrafią wypowiadać się na temat Twojego programu nie mając pojęcia jaki silnik masz jaka turbina itp nie wspomnę już ze nie widzieli AFR czy EGT po programie.

Jak masz tam rzeczywiście k03s to przy optymistycznej hamowni masz około 210km.

LPG - power

:thumbdown: :thumbdown:

Opublikowano

Buba - szukam informacji gdzie się da, zawsze to więcej spostrzeżeń.

Myślę wiec ze na tym forum,jak sam zresztą zauważyłeś nie dowiesz się niczego.

Znawcy potrafią wypowiadać się na temat Twojego programu nie mając pojęcia jaki silnik masz jaka turbina itp nie wspomnę już ze nie widzieli AFR czy EGT po programie.

to po co tu siedzisz jak wiecznie ci cos nie pasuje?

nie sluchaj go bo on jest z tych co wierza ze masz tyle koni co na wykresie

Opublikowano

tak,czy inaczej-oszukali Cię-taka moc i niuty,jest nieosiągalna ,na seryjnym osprzęcie :wink4:

co nie zmienia faktu ze AUM ma 150KM wg danych z audi i nie da sie uzyskac takich mocy, gdybys mial 180KM to wtedy bylaby szansa

nie byłoby szansy,bo silnik ma tą samą turbinę, wtryskiwacze i jeden seryjny cooler-zmienione są softy-dla porównania podam silniki A4 w B6 AVJ-150KM,BFB-163KM,AMB-180KM-wszystkie mają ten sam osprzęt i max,co mozna z tego "wydusic" -to 200KM samym softem-więcej po prostu nie da rady...
Opublikowano

tak,czy inaczej-oszukali Cię-taka moc i niuty,jest nieosiągalna ,na seryjnym osprzęcie :wink4:

co nie zmienia faktu ze AUM ma 150KM wg danych z audi i nie da sie uzyskac takich mocy, gdybys mial 180KM to wtedy bylaby szansa

nie byłoby szansy,bo silnik ma tą samą turbinę, wtryskiwacze i jeden seryjny cooler-zmienione są softy-dla porównania podam silniki A4 w B6 AVJ-150KM,BFB-163KM,AMB-180KM-wszystkie mają ten sam osprzęt i max,co mozna z tego "wydusic" -to 200KM samym softem-więcej po prostu nie da rady...

dokładnie tak jest, tak samo jest w B5, wersje 150 / 180 konne różnią się tylko programem

Opublikowano

nie wspomnę już ze nie widzieli AFR czy EGT po programie.

obawiam się,że tuner tego też nie widział :cool1:
Opublikowano

nie wspomnę już ze nie widzieli AFR czy EGT po programie.

obawiam się,że tuner tego też nie widział :cool1:

ale on wie a my tylko zwyklymi szarymi prostymi ludzmi jestesmy i nie powinno nas to interesowac

Opublikowano

obawiam się,że tuner tego też nie widział :cool1

Widocznie zrobił tyle tych programów ze nie musi widzieć.

Opublikowano

obawiam się,że tuner tego też nie widział :cool1

Widocznie zrobił tyle tych programów ze nie musi widzieć.

cos czuje ze to twoj kolega a ty sam ten wykres malowales :gwizdanie:

Opublikowano

obawiam się,że tuner tego też nie widział :cool1

Widocznie zrobił tyle tych programów ze nie musi widzieć.

to co z niego za tuner,kiedy nawet nie sprawdza ile turbo jest w stanie napompować i do tego dostroić mapę paliwa? Od tego zaczyna się strojenie benzyny... "nie musi wiedzieć"- jak to nie musi wiedzieć? żeby zestroić auto-musi wiedzieć
Opublikowano
Widocznie zrobił tyle tych programów ze nie musi widzieć.

No to teraz pojechales po bandzie..........

Opublikowano

Moze ma gotowe programy które dają rade w innych autach,strojonych na rolkach.

Oczywiście to moje domniemania,bo skoro ktoś wysyła gotowca a jest przy tym odpowiedzialny...

Opublikowano

Nikt wysylajacy gotowca idacego w maksymalna ilosc PS/NM nie jest odpowiedzialny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...