rowoj Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam. 1.9 AJM 2000r. 240tys. Silnik na wolnych obrotach przerywa(tak jakby nie"palił"na jeden cylinder). Przy lekkim dodaniu gazu stabilizuje się. W zakresie do 2000 obr. lekko szarpie. Przy jednostajnej prędkości(4-bieg,2000 obr.)szarpie. Przy ostrzejszej jezdzie(mocniejsze wciskanie pedału gazu),mocnym przyspieszaniu "idzie jak rakieta" Pytanie: Czy to pompowtryskiwacze? Czy koło dwumasowe? Dołączam logi.Z góry przepraszam jeśli jest z nimi coś nie tak,robiłem to po raz pierwszy. http://vaglog.rtnet.pl/rowoj78_18077.html http://vaglog.rtnet.pl/rowoj78_18076.html http://vaglog.rtnet.pl/rowoj78_18074.html http://vaglog.rtnet.pl/rowoj78_18078.html http://vaglog.rtnet.pl/rowoj78_18073.html http://vaglog.rtnet.pl/rowoj78_18075.html POZDRAWIAM.
galica01 Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Wygląda że coś niedobrego dzieje się z silnikiem bardzo duże korekcje w cylindrach luknij na blok 13. Niech się inni wypowiedzą
ArkadiuS Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 grupa 3 - przepływomierz do wyczyszczenia/wymiany grupa 10 - odczyty rozjechane grupa 13 - korekcje na 2,3,4 tragedia (PD nr 4 już nie żyje) grupa 23 - bipy każdy w inna stronę Musi się tym tragicznie jeździć
rowoj Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 Dziękuje za ocenę. Myślę że zacznę od wymiany czwartego pompowtryskiwacza i wyczyszczenia przepływomierza. Czy korekcje na 2,3, też świadczą o końcu tych wtrysków?. Bipy -każdy w inną stronę-co to oznacza? Czy wymienić wszystkie "pompki"?. Nie dodałem,że silnik nie ma żadnych błędów. POZDRAWIAM.[br]Dopisany: 21 Lipiec 2010, 07:07_________________________________________________Witam. Wymieniłem czwarty pompowtrysk (był 038 130 073 F na 045 130 073 T) Wymyłem przepływomierz (wizualnie był czysty,w środku lekka mgła olejowa na ściankach rury). Proszę o analizę logów i wskazówki czy coś jeszcze ustawić lub wymienić. dynamiczny-(001,001,001) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18347.html dynamiczny-(003,003) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18348.html dynamiczny-(004) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18349.html statyczny-(007,013,023) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18351.html dynamiczny-(008) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18353.html dynamiczny-(010) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18352.html dynamiczny-(011) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18346.html statyczny-(001,003,004) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18354.html statyczny-(018) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18350.html POZDRAWIAM.
przemik Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Jest duuuzo lepiej. Praktycznie dobrze. Jak teraz praca na wolnych ? Poprosze jescze 003 Basic Setting i 011 Basic Settings.
rowoj Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 Na wolnych obrotach-zimny jest ok. -ciepły 80c* delikatnie "telepie"-tj.siedząc w aucie są drgania,wydech patrząc z tylu "chodzi"góra-dół. Po przejechaniu paru kilometrów wolne obr.w miarę dobrze. Czasami(raz dziennie)przy mocniejszym przyspieszeniu traci moc(błąd 17965)ale wyłączenie zapłony i włączenie leczy temat. Co do pomiaru 003BS 011BS- program który posiadam nie pozwala na wykonanie tych pomiarów(podobnie gr.000). Jak znajdę program który pozwoli to jak najszybciej wkleję te pomiary. Pozdrawiam.
ArkadiuS Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 grupa statyczna 003 nadal kiepska. Podmień przepływomierz, ewent. sam wkład i zrób logi 003.
przemik Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 grupa statyczna 003 nadal kiepska. kiepska bo ????? Podmień przepływomierz, ewent. sam wkład i zrób logi 003. sugerujesz podmiane przeplywomierza - poprosze o uzasadnienie
ArkadiuS Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 grupa statyczna 003 nadal kiepska. kiepska bo ????? Podmień przepływomierz, ewent. sam wkład i zrób logi 003. sugerujesz podmiane przeplywomierza - poprosze o uzasadnienie Wartości poz. 2 i 3 powinny być tożsame. Więc najlepiej sprawdzić podmieniając. Ja od tego bym zaczął. Jest też opcja kończącego się EGRa.
rowoj Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 Egr- wężyk z ciągnięty- wężyk zaślepiony - otwory po bokach zaślepione (były wycieki) - Egr -wyczyszczony - "klapa" gasząca działa. Co do przepływomierza nie ma na nim na jego szerokiej powierzchni "takiego drucika z opornikiem" ale czytałem ,że tak może być. Pozdrawiam.
Piotrek98igo Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Arkadius glupoty pleciesz przeplywka ok
przemik Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Arkadius wie ze dzwonią, ale nie wie w ktorym kosciele @rowoj Czekam na grupy ktore napisalem wyzej Pozdrawiam
rowoj Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam. Log 011 B.S.- http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18443.html Log 003 B.S - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18444.html POZDRAWIAM.
ArkadiuS Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Arkadius wie ze dzwonią, ale nie wie w ktorym kosciele @rowoj Czekam na grupy ktore napisalem wyzej Pozdrawiam heheh, skąd ten odczyt w grupie003
przemik Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 EGR - nieczynny lub szwankuje sterowanie nim. Uklad podcisnien przy okazji do sprawdzenia. heheh, skąd ten odczyt w grupie003 No wlasnie skad ?
Bugatti Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Wartości poz. 2 i 3 powinny być tożsame. Więc najlepiej sprawdzić podmieniając. Ja od tego bym zaczął. Jest też opcja kończącego się EGRa. Nie muszą być sobie równe. Wystarczy spojrzeć na dawkę paliwa dobieraną przez MAF (trzecia kolumna (wśród dawek) w grupie 008) - nie jest znacznie mniejsza od tej pierwszej więc przepływka jest sprawna. Pozdr.
rowoj Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Co do Egr opisałem że jest odłączony (ściągnięty wężyk-wężyk podciśnienia zaślepiony)
ic3ek Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Co do Egr opisałem że jest odłączony (ściągnięty wężyk-wężyk podciśnienia zaślepiony) Ale boczne otworki co sa na nim nie moga byc zaslepione "tak wczesniej napisałes". Jak bedzieszz je miał zaslepione to auto traci troche na mocy, ja tak przynajmniej miałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się