Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Bardzo proszę o analizę logów(wymieniony 4-ty pompowtryskiwacz)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 1.9 AJM 2000r. 240tys.

Silnik na wolnych obrotach przerywa(tak jakby nie"palił"na jeden cylinder).

Przy lekkim dodaniu gazu stabilizuje się.

W zakresie do 2000 obr. lekko szarpie.

Przy jednostajnej prędkości(4-bieg,2000 obr.)szarpie.

Przy ostrzejszej jezdzie(mocniejsze wciskanie pedału gazu),mocnym przyspieszaniu "idzie jak rakieta"

Pytanie:

Czy to pompowtryskiwacze?

Czy koło dwumasowe?

Dołączam logi.Z góry przepraszam jeśli jest z nimi coś nie tak,robiłem to po raz pierwszy.

http://vaglog.rtnet.pl/rowoj78_18077.html

http://vaglog.rtnet.pl/rowoj78_18076.html

http://vaglog.rtnet.pl/rowoj78_18074.html

http://vaglog.rtnet.pl/rowoj78_18078.html

http://vaglog.rtnet.pl/rowoj78_18073.html

http://vaglog.rtnet.pl/rowoj78_18075.html

POZDRAWIAM.

Opublikowano

Wygląda że coś niedobrego dzieje się z silnikiem bardzo duże korekcje w cylindrach luknij na blok 13.

Niech się inni wypowiedzą

Opublikowano

grupa 3 - przepływomierz do wyczyszczenia/wymiany

grupa 10 - odczyty rozjechane

grupa 13 - korekcje na 2,3,4 tragedia (PD nr 4 już nie żyje)

grupa 23 - bipy każdy w inna stronę

Musi się tym tragicznie jeździć :thumbdown:

Opublikowano

Dziękuje za ocenę.

Myślę że zacznę od wymiany czwartego pompowtryskiwacza i wyczyszczenia przepływomierza.

Czy korekcje na 2,3, też świadczą o końcu tych wtrysków?.

Bipy -każdy w inną stronę-co to oznacza?

Czy wymienić wszystkie "pompki"?.

Nie dodałem,że silnik nie ma żadnych błędów.

POZDRAWIAM.[br]Dopisany: 21 Lipiec 2010, 07:07_________________________________________________Witam.

Wymieniłem czwarty pompowtrysk (był 038 130 073 F na 045 130 073 T)

Wymyłem przepływomierz (wizualnie był czysty,w środku lekka mgła olejowa na ściankach rury).

Proszę o analizę logów i wskazówki czy coś jeszcze ustawić lub wymienić.

dynamiczny-(001,001,001) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18347.html

dynamiczny-(003,003) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18348.html

dynamiczny-(004) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18349.html

statyczny-(007,013,023) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18351.html

dynamiczny-(008) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18353.html

dynamiczny-(010) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18352.html

dynamiczny-(011) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18346.html

statyczny-(001,003,004) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18354.html

statyczny-(018) - http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_18350.html

POZDRAWIAM.

Opublikowano

Jest duuuzo lepiej.

Praktycznie dobrze.

Jak teraz praca na wolnych ?

Poprosze jescze 003 Basic Setting i 011 Basic Settings.

Opublikowano

Na wolnych obrotach-zimny jest ok.

-ciepły 80c* delikatnie "telepie"-tj.siedząc w aucie są drgania,wydech patrząc z tylu "chodzi"góra-dół.

Po przejechaniu paru kilometrów wolne obr.w miarę dobrze.

Czasami(raz dziennie)przy mocniejszym przyspieszeniu traci moc(błąd 17965)ale wyłączenie zapłony i włączenie leczy temat.

Co do pomiaru 003BS 011BS- program który posiadam nie pozwala na wykonanie tych pomiarów(podobnie gr.000).

Jak znajdę program który pozwoli to jak najszybciej wkleję te pomiary.

Pozdrawiam.

Opublikowano

grupa statyczna 003 nadal kiepska. Podmień przepływomierz, ewent. sam wkład i zrób logi 003.

Opublikowano

grupa statyczna 003 nadal kiepska.

kiepska bo ?????

Podmień przepływomierz, ewent. sam wkład i zrób logi 003.

sugerujesz podmiane przeplywomierza - poprosze o uzasadnienie :)

Opublikowano

grupa statyczna 003 nadal kiepska.

kiepska bo ?????

Podmień przepływomierz, ewent. sam wkład i zrób logi 003.

sugerujesz podmiane przeplywomierza - poprosze o uzasadnienie :)

Wartości poz. 2 i 3 powinny być tożsame. Więc najlepiej sprawdzić podmieniając. Ja od tego bym zaczął. Jest też opcja kończącego się EGRa.

Opublikowano

Egr- wężyk z ciągnięty- wężyk zaślepiony

- otwory po bokach zaślepione (były wycieki)

- Egr -wyczyszczony

- "klapa" gasząca działa.

Co do przepływomierza nie ma na nim na jego szerokiej powierzchni "takiego drucika z opornikiem" ale czytałem ,że tak może być.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Arkadius wie ze dzwonią, ale nie wie w ktorym kosciele :)

@rowoj

Czekam na grupy ktore napisalem wyzej

Pozdrawiam

Opublikowano

Arkadius wie ze dzwonią, ale nie wie w ktorym kosciele :)

@rowoj

Czekam na grupy ktore napisalem wyzej

Pozdrawiam

heheh, skąd ten odczyt w grupie003

Opublikowano

EGR - nieczynny lub szwankuje sterowanie nim.

Uklad podcisnien przy okazji do sprawdzenia.

heheh, skąd ten odczyt w grupie003

No wlasnie skad ?

Opublikowano

Wartości poz. 2 i 3 powinny być tożsame. Więc najlepiej sprawdzić podmieniając. Ja od tego bym zaczął. Jest też opcja kończącego się EGRa.

Nie muszą być sobie równe. Wystarczy spojrzeć na dawkę paliwa dobieraną przez MAF (trzecia kolumna (wśród dawek) w grupie 008) - nie jest znacznie mniejsza od tej pierwszej więc przepływka jest sprawna.

Pozdr.

Opublikowano

Co do Egr

opisałem że jest odłączony (ściągnięty wężyk-wężyk podciśnienia zaślepiony) :hi:

Opublikowano

Co do Egr

opisałem że jest odłączony (ściągnięty wężyk-wężyk podciśnienia zaślepiony) :hi:

Ale boczne otworki co sa na nim nie moga byc zaslepione "tak wczesniej napisałes".

Jak bedzieszz je miał zaslepione to auto traci troche na mocy, ja tak przynajmniej miałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...