oZz Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Witam, Panowie czy jest możliwość kupienia tylko samej końcówki spryskiwacza reflektora(tam gdzie są dwie dysze), jedna z nich mi pękła(chyba gdzieś ją wywiało jak spryskiwacze zaczeły działać) i zbiera się tam płyn, przez co jest za małe ciśnienie i w ogóle nie wychodzą spryskiwacze i druga sprawa płyn kapie mi pod samochód. W serwisie powiedzieli że spryskiwacz 325zł, wiem że w do BMW można kupić same dysze, po co mi spryskiwacz skoro chodzi o samą dyszę, zraszacz. A jeżeli trzeba kupować cały spryskiwacz, to może wiecie jak wyłączyć spryskiwanie lamp? żeby płyn się tam nie pchał, później kapie i tylko problemy robi. PS Jeżeli nie ten dział to przepraszam i proszę o przesunięcie. Pozdrawiam
bob232 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 mam to samo pytanie tyle, że do b5 fl. Czy można gdzieś dostać samą kulkę, dyszę sprysków lamp bo zauważyłem że mam tylko jedną
arris_88 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Kolego wydaję mi się że wystarczy wziąć spryska od jakiegoś Vaga o podobnej budowie i podmienić tą "kulkę" .Jutro będę miał połamanego spryska od A3 8P i spróbuję coś pokombinować. Właściwie to dziś ...
hormon Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Kolego chodzi ci o ten element ze spryska 8E0 955 101 (102)C?
scyzor8811 Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 Kolego chodzi ci o ten element ze spryska 8E0 955 101 (102)C? Dołączam się do pytania... Tak dokładnie o sam ten zraszacz chodzi.. nie wiem czemu ale jeden mi nie działa, i nic nie dało czyszczenie go.. Podmieniałem już na obie strony i nic.. dysza ładnie wychodzi lecz nie daje wody... Ma ktoś może taką pierdółkę na zbyciu, lub wie gdzie mogę dostać samą tą końcówkę bez dyszy..???
Asmax Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Ja tez tego szukam. moze da ktos jakis namiar gdzie mozna to dostac
jihaad Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Kolego chodzi ci o ten element ze spryska 8E0 955 101 (102)C?http://images39.fotosik.pl/1233/aebc779983a52dcbm.jpg A ten element sie wykreca, wyciąga, wyrywa z cylindra?
Fido Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Cała głowica jest na zawleczce a dysze są wciskane. Przerobiłem to kilka dni temu u siebie. Przez nieuwagę pośliznąłem się gdy trzymałem w górze głowicę i ułamałem całość. Musiałem zamówić komplet. Z wysyłką wyszło 184 zł w plecy. W drugim nie miałem jednej dyszy (pod ciśnieniem wypchnęło ją) i włożyłem z ułamanej starej głowicy. W zapasie jedna dysza zostaje w razie gdyby co. Jeśli spryski się podnoszą a nie pryskają wodą to będą 2 przyczyny. 1. W głowicy jest taki zaworek by płyn darmo nie wypływał z układu.Trzeba ściągnąć przewód zasilający i dmuchnąć sprężarką.Ale ostrożnie z ciśnieniem,delikatnie.Może ten zaworek po prostu z suchości się przylepił i nie chce puścić.Powietrze go rozrusza. 2.Jeśli spryski się podnoszą a nie spruskują to zapewne też może być wina pompki podającej. Daje za słabe ciśnienie i zaworek w głowicy się nie otwiera. Mogę spróbować wyjąc go ze starej głowicy ( i cyknąć fotę) ale nie wiem czy się to uda.
jihaad Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 U mnie ciśnienie OK, bo oba sie podnoszą, ale jeden tylko nie pryska. Nie ma tylko pogody, żeby wziąć się za zwalanie zderzaka. Jedyne co mógłbym zrobić, to sprawdzić głowicę, ale nie wiem czy da się ją ściągnąć na zamontowanym sprysku w zderzaku.
Fido Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Ja wymieniłem cały prawy sprysk bez ściągania zderzaka,wyjąłem tylko lampę. Miejsca mało ale dałem radę. Głowicę po prostu podciągasz do góry i przytrzymujesz tłoczysko kombinerkami.
jihaad Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Ja wymieniłem cały prawy sprysk bez ściągania zderzaka,wyjąłem tylko lampę.Miejsca mało ale dałem radę. Głowicę po prostu podciągasz do góry i przytrzymujesz tłoczysko kombinerkami. http://s17.postimage.org/ksaapsqln/bez_tytu_u2.jpg http://s17.postimage.org/94g8v91gr/bez_tytu_u.jpg To u mnie w B5 przedlift jest zdaje sie inna konstrukcja, ale przyjrzę się jeszcze dokładnie.
Fido Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 No na pewno inna. Tu mowa o spryskach z B6. U ciebie będzie inna konstrukcja ale zasada działania podobna.Popatrz na aledrogo zdjęcia. Tu zrzut z serwisówki od B5
jihaad Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Okazało się, że w B5 przedlift głowica w cylindrze jest na wcisk.
Kazik123 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 ja miałem podobny problem w b6 i do wymiany przydała sie druga osoba do włączenia sprysków w moim przypadku spryski sie wysuwały to był plus po włączeniu trzeba go złapać ja swoje dopadłem na allegro i to na raty posypały sie przez poprzednią właścicielke, lała jakieś badziewie zamiast płynu i zaszły kamieniem jeśli ciekną to może wąż puścił, tam jest wąż jak do powietrza o sr. 15mm w nowszych modelach są cieńkie węże wysokociśnieniowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się