henryvii Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Witam wszystkich, Od pewnego czasu mam problem utraty mocy, nie występują objawy w postaci dymienia. Problem jest szczególnie odczuwalny na niskich obrotach (do 2,5 k). Logi dynamiczne Grupa 00 Grupa 01 Grupa 03 Grupa 04 Grupa 08 Grupa 10 Grupa 11 Basic Settings Grupa 00 Grupa 03 Grupa 04 Grupa 11 Logi Statyczne Grupa 00 Grupa 01 Grupa 03 Grupa 07 Grupa 13 Grupa 14 Grupa 18 Z góry dziękuję za wszystkie rady i wskazówki. BTW. To moje pierwsze logowanie, więc proszę o wyrozumiałość. EDIT. Umieściłem brakujące logi. Zauważyłem także, że na zimnym silniku jest wyraźniej mocniejszy niż na rozgrzanym, czy warto zrobić logi na nie rozgrzanym silniku?
kubson Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Z tego co ja widzę to turbo poźno wstaje, i egr zabrudzony. Ale niech mnie fachowcy poprawia
przemik Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Jest problem z osiagnieciem zadanego cisnienia doladowania. Stad auto jezdzi na polowie swojej nominalnej mocy. Do sprawdzenia: - przwody ukladu podcisnienia - szczelnosc ukladu dolotowego Uzupelnij brakujace logi zgodnie z wątkiem - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
tomasbw Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam u mnie jest ten sam problem że turbo wstaje dopiero po 2,5. Co jest nie tak??
kubson Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Przemik napisał na górze.... :gwizdanie: Jest problem z osiagnieciem zadanego cisnienia doladowania. Stad auto jezdzi na polowie swojej nominalnej mocy. Do sprawdzenia: - przwody ukladu podcisnienia - szczelnosc ukladu dolotowego Uzupelnij brakujace logi zgodnie z wątkiem - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Wstaw komplet logów to i Twoje oceni...
henryvii Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 Dzięki za wszystkie sugestie. Spróbowałem ocenić układ dolotowy (rozebrałem osłonę filtru powietrza) i zaniepokoiło mnie mocowanie prawego intercoolera. Na zdjęciach poniżej widać, że górne mocowania są wysunięte. Z góry nie widać uszkodzeń intercoolera, ale mam obawy, że wyskoczył z mocowań na skutek uderzenia. Czy można ocenić szczelność układu bez rozbierania dolnej osłony silnika? Odnośnie logów to zamieściłem logi dla procedór: G70, Turbina i EGR, jakie logi są jeszcze potrzebne? Pozdrowienia,
mjerzym Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Witam Ja miałem podobne kłopoty i niestety przyczyn było wiele. Pęknięty wąż doprowadzający powietrze do turbiny, pęknięty intercooler, nieszczelne połączenie EGR. A więc sprawdzenie szczelności kanałów dolotowych (szukać śladów oleju), przemycie przeplywki, ponowne logi. Wysokie korekcje na jednym wtrysku, można spróbować dolać środka do czyszczenia wtrysków, wyjeździć zbiornik i ponowne logi.
henryvii Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Witam ponownie, Zgodnie z waszymi sugestiami wyczyściłem EGR, kolektory i klapę gaszącą. Było naprawdę sporo syfu. Po złożeniu miałem kłopot z odpaleniem, dwukrotne odpowietrzanie i sporo kręcenia (najlepiej sprawdziło się lekkie popuszczenie przy wtryskiwaczach). Poniżej zamieszczam logi po czyszczeniu, niestety mam wrażenie, że nie jest lepiej. Zauważyłem, że są duuuże korekcje dawek - czy to może być efekt zapowietrzenia? Dynamiczne: Grupa 01 Grupa 03 Grupa 04 Grupa 08 Grupa 10 Grupa 11 Grupa 13 Grupa 14 Basic Settings: Grupa 03 Grupa 04 Grupa 11 Statyczne: Grupa 00 Grupa 01 Grupa 03 Grupa 04 Grupa 07 Grupa 13 Grupa 14 Grupa 18 Dzięki za ewentualne sugestie
tomasbw Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 wyczyść przepływomierz i ponownie log dynamiczny 003, turbo późno wstaje poluzuj śruby łączące turbo z katalizatorem i ponownie log dynamiczny 011
przemik Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Cały czas jest problem z osiagnieciem cisnienia doladowania napisze to co juz napisałem w tym watku. Do sprawdzenia: - przwody ukladu podcisnienia - przedmuchac sprezonym powietrzem/watpliwe wymienic - szczelnosc ukladu dolotowego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się