Nosb Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2007 frontside dzieki Chociaz wiemy co to ... No to kurde jestem w szoku :| Czyli wychodziłoby skoro ta turbina i w hohenester autko tunowane ze mam pakiet V na 290 koni ?? :drool: Tak wygląda opis tego pakietu : Leistung: Leistungssteigerung auf ca. 290 PS) Beschreibung: Baustufe V (nur für Quattro) (Leistungssteigerung auf ca. 290 PS) Ansaugtrakt ändern bis Turbolader, Luftmassenmesser vergrößern, Einspritzventile, Auslaßventile, 4 Zündkerzen, spez. Turbolader KKK, Steuergerät anpassen, Ladeluftkühler und Luftleitungen vom Lader bis Drosselklappe, spez. Auspuffkrümmer mit geänderte Öl- und Wasserleitungen für Turbolader, Auspuffanlage kompl. ab Turbolader mit geändertem Kat, inkl. verstärkte Kupplung mit Getriebe- aus- und einbauen. Zauwaz ze w pakiece IV nie ma wymiany turbo ? :> Tutaj http://www.hohenester-sport.de/?Tuning_Produkte:Motormehrleistung wklep audi , a4 i 1,8 150 PS i zobacz jakie pakiety oferują... To co mam u mnie wygląda na piaty :|
Gość Murzyn Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 oj, no to ladnie by Ci sie trafilo zhamuj gdzies autko
Nosb Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Wez i shamuj Pusty jestem Jeszcze audi nie spłacone Ale i tak sie ciesze Tak czy siak mam te 200 A pewnie i wiecej Bo turbo jak widac mam inne ... Teraz to mnie zastanawia czy dobrze zrobiłem wpinając spowrotem n75... Skoro parametry w PDF od frontside'a mówą ze pompuje 1,1 bar a ja miałem dokładnie 1 max przed moimi kombinacjami ... teraz daje wiecej sporo... :dance: :dance: :dance: :dance:
Gość Murzyn Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 tu musisz porozmawiac z tunerem ktory ogarnia takie moce w 1.8TQ, a w polsce mamy ich jak na lekarstwo - pogadaj z Poziem, bo znalazl takiego pana moze w ramach dobroci serca cos Ci podpowie
Kunio Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 To masz takie turbo jak ja i rzeczywiscie przy 1.5 moze dawac te okolice 290KM. Do tego masz caly wydech, FMIC, i nie wiem co jeszcze Ja na 1.1 mialem bez wydechu 223KM. Tylko kurde u mnie wkreca sie od 3600 a u Ciebie troche predzej. Moze jak zaloze FMIC bedzie lepiej. Dziwne tylko ze masz katalizator. A sprawdz jakie masz wtryski, bo na seryjnych napewno tyle nie ma. Murzyn, a mozesz mnie oswiecic kogo on znalazl? bo jak V-tech to ja dziekuje... 1.8T w pl najlepiej ogarnia unitronic i VTG
Nosb Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Ja wydech mam od kolektora zmieniony ... Pisałem juz... Katalizatora nie mam :> Pisałem gdzies ze mam ? Wtryski mam takie : http://images25.fotosik.pl/60/577fa6ef2d73cb1a.jpg Ja na razie nie mam kasy na nic Nawet na benzynke krucho ;( Ale jak wstane na nózki (spłace audike) to juz z nia zatancze
Kunio Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 a sorry, wydawalo mi sie ze masz katalizator a to plecionka W takim razie pewnie te 250 masz spokojnie turbina nie sika ci nigdzie olejem? Bo moja po kilku wizytach w serwisie dalej wywala olej Doprowadz go do ładu i mozesz sie cieszyc I koniecznie do wawy przyjedz, bo musze zobaczyc jak to jezdzi
Gość Murzyn Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 na 99% unitronic z vtechem wyszly siakies takies - nie wypowiadam sie
Nosb Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Kunio ciesze sie ciesze jak diabli "Trafiło sie mi jak slepej kurze ziarno" A turbinka popuszcza Ale nieznacznie wiec nie będę płakał No wpadne do stolicy na bank tylko nie wiem jeszcze kiedy
Kunio Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 heh nieznacznie to u mnie teraz popuszcza a u ciebie to moze sie ten olej zapalic tyle tam tego Ale jak dmucha to jezdzij, bo jak zaczniesz sie dobierac to juz w tysiace idzie jak u mnie
Nosb Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Dramatyzujesz Będę miał chwilke to rozbiore poczyszcze i dokrece Moze przestanie PS : w linku do danych z porsche od frontside'a pisze ze turbina powinna pompowac 1,1 bar ... u mnie pompuje pod 1,5 bara ... Moze (powinno , ma) tak byc ?
poziek Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 UWAGA UWAGA MEGA MADAFAKA TUNERZY ZA DYCHE. KUNIO SIE JARASZ, ŻE CHŁOPAKOWI NAPIERDALA 1,5 BARA. A O AFR POMYŚLALEŚ? O EGT POMYŚLALEŚ?? ZWIęKSZYŁ DOŁADOWANIE ALE SKAD WIADOMO CZY PALIWA STARCZA?? NAWET LOGÓW NIE ZROBIŁ, SONDA MU PADA I PEWNIE AFR TEŻ DOBRZE NIE POKAŻE. TO CO ZROBILES Nosb TO NAJLEPSZA DROGA DO ZAJECHANIA TURBINY, TLOKÓW I CAŁEGO SILNIKA. Moje rady (przeczytałem cały wątek od początku): zrób tak jak było wcześniej, nazbieraj kasy troche i podjedź choćby do Rogala w wawie( w VTG nawet nie beda z toba gadać, moze unitronic sie toba zająć ). Niech zmierzy ci AFR, zvaguje auto, i dopiero potem podpinaj N75 i baw sie dalej. Bez kasy się nie objedzie jeżeli chcesz miec to zrobione tak żeby jeżdziło bez problemów. A dla wyjasnienia: to gowienko z dziurką przez ktore wylatywało powietrze to taki primitywny boost controler typu bleed
Nosb Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Poziek wybawca W sumie ja jestem niekumaty w tym temacie ale własnie jakos tak miałem mieszane uczucia czy teraz pozatym ze lepiej za***prza jest ok... Czyli jutro wracam do tego co miałem Trudno... Odkuje sie z kasą to będę działał dopiero ;(
poziek Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 I tak przy okazji to chcialem powiedzieć, że 1,5 bara to juz jest gorna granica tego co znoszą seryjne bebechy 1.8T
Nosb Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 A ja dodam ze ta turbinka szła seryjnie do silnika opla C20LET i ma potencjał cos koło 300 koni... To trzeba teraz zbierac kase na jakies ruchy Poziek mozna zrobic chyba odczyt logów na tą chwile i zobaczyc co z silnikiem ? Które są najwazniejsze ? [br]Dopisany: 17 Sierpień 2007, 04:02 _________________________________________________Ale narobiłem zamieszania Chłopaki bez nerwów ... Wiec ta "rurka" była wpieta wten sposób : http://images25.fotosik.pl/43/f4452bcbc4dbbe01.jpg wygląda ona dokładnie tak : http://images25.fotosik.pl/61/8b4e343fbe8f2248.jpg z jednej strony normalna grubosc i wywiercona dziurka (i to było na WG puszczone) http://images25.fotosik.pl/61/7219fddc10586ce1.jpg z drugiej dysza (i to było do turbo) http://images28.fotosik.pl/61/405b8e1e9ca0ca3b.jpg Moze to byc faktycznie strasznie prowizoryczy regulator doładowania ale pytanie : po cholere to ktos tam wstawił ? Przeciez to zrobił ktos kto miał raczej pojecie o rzeczy ? N75 jest ok . Reaguje na napiecie , po podaniu napiecia przepuszcza powietrze na dolot przed turbo a przed podaniem nie ma przepływu na tą rurke ... Nawet gdyby był nieszczelny to bym miał za małe cisnienie i spadek mocy a ewentualnie mam za duze ?? A reagowac reaguje na napiecie (otwiera i zamyka). Ja juz nic nie wiem
poziek Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 To jest prymitywny regulator cisnienia doladowania. Co przejdzie przez niego to daje do westgata. Co daje za duzo jest upuszczane do atmosfery. Nie wiem po jakiego bata ktoś to tam wstawił. Mozliwe, że wszystko bedzie ok gdy podepniesz N75 ale tylko wtedy gdy to sprawdzisz. Jako przedstawiciel forum A4-klubu nie mogę pisac w ten sposób co Kunio - zajemadafaka super, jebnij jeszcze sobie do 2 barów i zobacz jak bedzie zapitalał. Kunio bredzi dlatego jego wpis został usuniety. Od tak podnosząc sobie cisnienie na 1,5 bara to jest zabawne wręcz NOSB- jak mierzyłes to doładowanie?? Masz zegar?? Vagiem?? Muszisz zrobic koniecznie logi z lambdy, zadanego boost i aktualnego. Logi kanału: 3, 4, 20, 31, 34, 20
Nosb Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Poziek ale ja nic nie podnosiłem ! Zadnego cisnienia itp. Po prosty wstawiłem n75 zamiast tej rurki (według schematu podpiecia) i odgiąłem precik od wastegate'a co by nie obcierał o przewód płyny chłodniczego... N75 jest sprawny... Jechałm tak tylko z 2 km łącznie. Zostawie na wieczór ten n75 na miejscu bo mam do przejechania jakis 30 km wiec ocenie jak to pracuje... Doładowanie na zegarze... Postaram sie dołączyc w nocy dzisiaj filmik ze wskazaniami zegara podczas depnieca gazu. Ogólnie bede uwazał i nie bede jej gniótł. A logi mysle ze uda mi sie zrobic po niedzieli. Nie róbcie kłotni bo nie ma sensu to. Poziek po prostu wygląda na to ze moja audiczka przeszła tuning w hohenesterze na najwyzszą moc (czyli 290 koni)
Gość MorgothV8 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Ja też bym jednak nie jeździł na 1,5 bara doładowania bez porofesjonalnej diagnozy (kumatego) tunera Podniecanie się że mam TAAAAAAAAAKIE doładowanie i TYYYYYYYYYYLE kuni może się źle skończyć Zdiagnozuj dokładnie i wtedy dopiero ewentualnie jeździj Jazda na takim setupie w ciemno to moim zdaniem bardzo poważna lekkomyślność
Kunio Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 po raz kolejny powtarzam ze on sam nie wie ile mu dmucha. Moglo dmuchnac 1.5 na chwile i co z tego? Wazne jest ile trzyma boost do konca a nie w peaku
poziek Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 No to może w końcu sie dowiemy jaki byl boost wcześniej a jaki jest teraz po podpieciu N75 ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się