Nosb Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Ktos sie podnieca ? Owszem ciesze sie ze moze sie okazac ze autko jest w setupie na 290 koni... Ale przeciez nie jaram sie tym jak głupek... Pozatym jak mówi kunio : sam dobrze nie wiem ile to dmucha... Dzisiaj przejade troszke kilometrów i zobacze jak to wygląda... Jak bedzie zle (za wysoka temperatura oleju czy płynu w stosunku tego co było , faktycznie za duze stałe doładowanie itp) to na pewno wróce jutro do rurki ... Pewnie i tak wróce jutro do rurki ale dzisiaj chce sie upewnic jak to bedzie jezdziło z n75. Przeciez pisałem ze wczesniej było sztywno 1 bar po wcisnieciu gazu. Teraz skacze pod 1,5... Nie zdązyłem dobrze zaobserwowac czy to stałe czy na chwile... Dzisiaj zobacze dokładnie... Jak bedzie 1,5 po wcisnieciu gazu nonstop to powolutku będe wracał do domku
Kunio Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 wczesniej mial 1 bar i nic dziwnego jak mial taka rzezbe. teraz ma 1.5 i to przez moment bo sie przestraszyl i odpuscil gaz. A podlaczone wszystko ma tak jak potrzeba wiec albo jest problem w N75 albo to 1.5 bylo w peaku i spadloby mu do np 1.3 stary odpusc sobie ta rurke! Jezdzij jak jest i poprostu go nie paluj. Po to masz wskaznik zeby nie przesadzac. Rurke to se mozesz w tylek wsadzic
Gość MorgothV8 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Generalnie polecam po prostu wizyte u Chiptunera i diagnozę Wszystko będzie jasne jak słońce PS: nie chcę się wtrącać w jakieś osobiste wycieczki więc powstrzymam się od dalszych komentarzy
Nosb Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Dokładnie 1,5 bara na zegarze zrobiło na mnie dosc mocne wrazenie [br]Dopisany: 17 Sierpień 2007, 15:07 _________________________________________________ Spokojnie chłopcy :bicz3: Własnie dobrze ze poznałem rózne zdania i dziekuje za nie. Ale nie ma sensu sie dochodzic... Dzisiaj zlukam jak to sie spisuje faktycznie ...
poziek Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Przeciez pisałem ze wczesniej było sztywno 1 bar po wcisnieciu gazu. Teraz skacze pod 1,5... Nie zdązyłem dobrze zaobserwowac czy to stałe czy na chwile... Dzisiaj zobacze dokładnie... Jak bedzie 1,5 po wcisnieciu gazu nonstop to powolutku będe wracał do domku :polew: To sie usmiałem ja swoje powiedziałem, tylko nie pisz później (znaczy jak już bedziesz składał nowy silnik), że nie ostrzegalismy Oczywiście poza Kuniem, który właśnie myśli jakby tu zamienic silnik w swojej A4 z 1.8T na 2,6 V6 bo juz ma dosyć rzeźbienia a to przez to, że własnie robił swoje auto tak jak ty NOSB - znaczy przyrezał, na hamownie nie pojechał, do kogos ogarniętego nie pojechał tylko dalej sam rezał - bo taniej - taka sama widze wizja u ciebie - wiec juz mozesz podpytywac Kunia jak tam sie ten swap na 2,6 albo i co tam 2,8 sobie zapodajcie chłopaki
Kunio Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 nie wiem co do mnie piszesz kolego. Jakos auto jezdzi i baty dostales wiec w czym problem? Ja problemow z nim nie mam oprocz zjebanego turbo ktore puszcza olej wiec jakies brednie gadasz. I co przerezalem? Chyba auta pomyliłes
Nosb Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Poziek JA NIC NIE REZAŁEM!! NIC A NIC!! Nie podkrecalem zadnego cisnienia (bo nawet nie wiem jak) ani nic z tych rzeczy... Powiedziałem ze dzisiaj zobacze jak to jest faktycznie a jutro wstawiam spowrotem rurke do czasu wizyty u kogos z głową w temacie.
poziek Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Ile twoje auto ma koni?? Jaki masz afr?? EGT?? [br]Dopisany: 17 Sierpień 2007, 15:22 _________________________________________________ Poziek JA NIC NIE REZAŁEM!! NIC A NIC!! Nie podkrecalem zadnego cisnienia (bo nawet nie wiem jak) ani nic z tych rzeczy... Powiedziałem ze dzisiaj zobacze jak to jest faktycznie a jutro wstawiam spowrotem rurke do czasu wizyty u kogos z głową w temacie. Jeżeli cisnienie przed twoim rezaniem było stałe 1,0 Bara a teraz po wyjeciu tego boost controllera skoczyo ci na 1,5 to w moim skromnym mniemaniu jest to REZANIE
Kunio Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Ile twoje auto ma koni?? Jaki masz afr?? EGT?? A twoje ile ma? Skoro ma pakiet konkretnej firmy tuningowej to po co takie glupie gadanie? W moim aucie jakos nigdy nie sprawdzalem egt, afr itp a auto jezdzi juz tak ponad 5 lat wiec w czym problem ? jasne ze 1.5 bara to troche duzo i lepiej nie przesadzac ale skoro ma podpiete wszystko tak jak byc powinno to niech teraz jedzie na diagnoze, hamownie itp i bedzie wszystko jasne
Nosb Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Podpiąłem fabryczny zaworek sterujący cisnieniem... Notabene który powinien upuszczac przy ilu ? 1 bar przy seryjnym sofcie ? Chyba nawet sporo mniej... Ogólnie atmosfera robi sie niezdrowa... Coscie sie tak pospinali? Make love not war
Kunio Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Jeżeli cisnienie przed twoim rezaniem było stałe 1,0 Bara a teraz po wyjeciu tego boost controllera skoczyo ci na 1,5 to w moim skromnym mniemaniu jest to REZANIE Chlopie przeczytaj dokladnie od poczatku ten temat. Jaki boost controler on wyjal??? Chodzi ci o ta rurke??? Rzezbe mial do tego czasu. W tej chwili ma podlaczone prawidlowo N75 i wszystkie inne przewody wiec chyba tak jak byc powinno nie uwazasz? pozatym jakby te 1.5 bylo za duzo to by mu komputer odcial zaplon tak jak bylo u mnie
poziek Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 to niech teraz jedzie na diagnoze, hamownie itp i bedzie wszystko jasne i to są właśnie słowa na które liczyłem z twoje strony - widać jednak troche zacząłes kumać - do czasu diagnozy i logów sugeruje powrócic do rurki z dziurką Kunio moje auto ma w porywach do 200KM na AFR przy 6000rpm na poziomie 10,6:1 wiecej info na streetracing.pl[br]Dopisany: 17 Sierpień 2007, 15:29 _________________________________________________ Ogólnie atmosfera robi sie niezdrowa... Coscie sie tak pospinali? u mnie pełen luz :> mam nadzieje, ze podobny bedzie u ciebie jak obejrzysz swoje tłoki z zewnątrz
Nosb Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Chyba po to mam wskazniki temperatury oleju i wody zeby patrzec co sie dzieje... Poztaym chyba sobie wyobrazasz ze ja zaraz wypadne i pełen opór na kazdym biegu i tak przez 30 km ? Dzisiaj sie przejade z tym n75 na miejscu i ocenie sytuacje na troche dłuzszym odcinku niz 2 km ... jak bedzie sie cokolwiek działo niezdrowego to nie gniote gazu ... Proste nie ? Jutro tak czy siak rurka na miejsce do momentu jakiejs diagnozy...
Kunio Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 temp oleju i wody akurat na nic ci sie nie przydadza. najpepiej gdybys mial wskaznik temp spalin ale nie masz wiec musisz delikatnie testowac i nie przedobrzac z boostem
Nosb Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Oki... Bede ostrozny ... A jak cos nie wypali to bede szukał silnika :gwizdanie:
poziek Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Oki... Bede ostrozny ... A jak cos nie wypali to bede szukał silnika :gwizdanie: silniki drogi... napewno profi robota diagnoza u tunera bedzie tańsza niz przekładka silnika ale czekamy aż przetestujesz auto, daj znac ile pompuje stale, czy nie odcina, czy nie wpadnie w tryb serwisowy p.s. vagowanie robimy na 3 biegu od 1500rpm do odcinki czyli u ciebie pewnie 7200rpm powodzenia
Nosb Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 TEKST ZBEDNY /edited by Poziek Ogólnie : zapitala... ALE : raz widac ze puszcza cisnienie na WG (czyli tak jakby N75 sterował) a raz nie... Czesciej jednak daje przeładowac... Silnik zapierniczał jak glupi na poszczególnych biegach : równo az do zmiany biegu na wyzszy... Na trójce po wcisnieciu gazu skacze na 1,5 po czym spada na 1,3 ... Po wrzuceniu 4 czy 5 dzieje sie niedobrze bo podbija na ponad 1,5 i nie spada wiec tylko raz mocniej wgniotłem zeby to sprawdzic... 200 km/h pojawia sie szybo i bez zbytniego oporu... Dalej nie gniote bo nie lubie predkosci Bardziej rajcuje mnie zbiórka Mam porównanie osiagów do np B4 2,8 zdrowego i omegi MV6 takiej sobie To autko zjadło by tamte z palcem w nosie ... Biorąc po uwage straty na napedzie mam do dyspozycji na moje oko grubo ponad 200 koników spokojnie. Jednakze cisnienie sterowane przy pomocy n75 nie daje rady.. A wiec : powrót do rurki ... Widocznie cos tu nie wyrabia... Sterowanie najwyrazniej n75 ... Dzieki chłopaki za wszelkie rady... Po niedzieli powinienem skołowac laptopa to pozycze Vag'a i porobie logi (jesli mozecie to podpowiedzcie tylko z których bloków najwazniejsze ) Pozdrawiam.
poziek Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Podałem już raz które kanały masz zvagować. Mozesz mi podesłac logi to chetnie zrobie wykresy i przelicze ci afr i egt i wszystko bedzie jasne. Logi rób najlepiej na 4 biegu od około 1500 do odciecia-podkreślam do samego końca- Jak bedzie wszystko cacy to czeka cie tylko wizyta na hamowni i powinno być wszystko ok. N75 niestety własnie czasami powoduje przeładowania...jest na to sposób ale najpier zrób logi - potem reszte wyjasnie.
Nosb Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Gdzie ja Ci znajde miejsce tutaj i warunki zeby dociągnąc na czwórce do odciecia ? :| Przeciez to koło 200 bedzie [br]Dopisany: 18 Sierpień 2007, 11:29 _________________________________________________PS : mysle nad zaserwowaniem sobie czegos takiego zamiast głosnika który udało mi sie dobrze sprzedac a i tak mi lezał : http://www.allegro.pl/item223954290_blow_off_properfekt_typii_mbc_turbo.html Zawsze to jakis lepszy kontroler cisnienia doładowania i bov od razu ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się