slaawek77 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam. Pacjent to Seat Leon 1.9 TDI z silnikiem ARL, po programie na 190 koni. Problemem jest brak mocy do 2000obr, później idzie już w miarę dobrze. Co może powodować niedoładowanie przy niskich obrotach? Log turbo: Log (15 - n/d)
przemik Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Zrob trzy proby 011 dynamiczne kazda od 1500 obr oraz jedną probe 010. Oczywiscie kazdą oddzielnie.
slaawek77 Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 Jutro postaram się zrobić. Turbina jest po regeneracji, sztanga chodzi bez problemu, N75 podmieniałem- bez zmian. Dzisiaj logowałem- przepływomierz (nowy oryginał Boscha z ASO), EGR, ciśnienie i turbo. Czy na ich podstawie, da się coś wywnioskować? Log (0 - 003) Log (1 - 011) Log (2 - 008) Log (3 - 010)
vauxhall95 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Turbo sie pozno budzi,dopiero od okolo ~~2000obr zaczyna wmiare dmuchac.Kat jest>?
przemik Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Turbo seryjne ? Zrob logi 001 i 004 dynamiczne ....
slaawek77 Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Turbo seria. Grupę 004 mogę robić na silniku z pompowtryskami?
Bugatti Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Jak kat usunięty to N75 do sprawdzenia i sztange na turbospręż. . Grupę 004 możesz jak najbardziej robić na PD - dowiemy się m.in o synchronizacji wałka rozrządu. Pozdr.
przemik Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Jak kat usunięty to N75 do sprawdzenia i sztange na turbospręż. . Czytaj dokladnie wątek....
spanky Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 kto robil Ci program ... ? zrob 001 dynamiczne
slaawek77 Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Program robił Goodhope. Ale program jest ok, bo przed regeneracją turbiny, auto szło ładnie od dołu. Poza tym dla pewności był wgrywany seryjny program, i sytuacja była taka sama.
Bugatti Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 To w takim wypadku skoro sztanga chodzi "bez problemu" to raczej wina nie do końca poprawnej regeneracji turba. PS. Sorry nie doczytałem ;-)
spanky Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 no to szukaj problemu w turbosprezarce... delikatnie skrec sztange i zobacz jak sie bedzie zachowywac auto ...
slaawek77 Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Pierwsze turbo odesłałem do sprawdzenia- stwierdzili że jest wszystko prawidłowo. Ale na podmiankę dali inną turbinę (obecnie na aucie) i dalej jest tak samo. Po skręceniu sztangi poprawi się dół, ale będzie przeładowanie wyżej, tak? Oto logi o które pytaliście: Log (0 - 004) Log (1 - 001)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się