zabox Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Potrzebuje pilnie pomocy w Holandii. Okolice Amersfortu, Harderwijk.Turbo po regeneracji, sztanga chodzi, nowy n75 nic nie daje, Ciagle przechodzenie w tryb awaryjny za kazdym razem.
mjerzym Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Witam, może źle wyregulowana sztanga, zrób logi
Admont Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 sprawdź wszystkie rurki ciśnieniowe ja miałem kiedyś tak przełamaną, że widać nie było i też za każdym razem był problem
Sztomel Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Ciagle przechodzenie w tryb awaryjny za kazdym razem. ale przynajmniej opisz w jakich okolicznościach wchodzi w tryb awaryjny - od razu po uruchomieniu silnika, po przekroczeniu pewnej granicy obrotów na biegach itp. jeśli nie dysponujesz Vagiem i nie możesz wykonać logów dynamicznych.
bynionr1 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 mnie pomogło gdy wchodził w tryb awaryjny przejechanie około 20 km. na trzecim biegu 70 -80 km/h
zabox Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 ZNALAZLEM K...... ZNALAZLEM!!! Znalazlem ujscie podcisnienia. Moje podcisnienie ucieka w urzadzeniu, ktore znajduje sie na przewodzie chlodniczym po prawej stronie silnika. Rurki prowadza chyba do filtra paliwa.. Prawdopodobnie pęknieta membrana. Jak to ma bys ustawione lepiej zaciagniete czy opadniete. Dopiero teraz poczułem cala moc heheh.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się