klysek Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 mam pytanie mianowicie podczas jazdy gdy lekko przychamuje zaczyna mi mrugac kontrolka od czujnika klockow tylko nie jestem pewien czy to wlasnbie to : znaczek wyglada tak ze w srodku jest wykrzynik w kolku a kolko jest w nawiasach jest to w prawym dolnym rogu na tych 4 kratkach co sa na sarodku dechy , a drugie pytanie czy z tylu w B5 sa czujniki od klockow z gory wielkmi dzieki
andy_sky Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 z tyłu nie ma czujników a problem świecenia tej kontrolki to minimalna ilość płynu
klysek Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 no ale plyna mam pomiedzy minimum a max to chyba ok jest
klysek Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 wymienialem je na zeszlej jesieni a pozatym tydzien temu wymienialem wchacze i patrzylem na klocki i sa w porzadku dltego mnie ta lampka tak zastanawia z caly czas myslalem ze moze z tylu sa czujniki i myslalem ze to moze byc to ale jak nie mowisz z e nie ma to juz nie wiem
andy_sky Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 może to wina starego płynu ale wątpię niech inni się wypowiedzą
klysek Opublikowano 27 Lipca 2010 Autor Opublikowano 27 Lipca 2010 przeczyscilem styki od tej wtyczki i dolalem trszke plynu i problem prawie ustapil tylko jak wjade w jaks dziure gdzie bujnie samochodem to na sekunde sie zapala i gasnie
andy_sky Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 może masz tam jakąś przerwę na tym czujniku
GRYFI Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 klocki mają kontrolkę pomarańczową - kółko bez wykrzyknika z przerywanymi nawiasami. twoja kontrolka to kontrolka to kontrolka diagnostyczna układu hamulcowego- problemów może być więcej: niski poziom płynu problemy z połączeniami elektrycznymi słabe ciśnienie w układzie hamulcowym itd. na bank nie jest to zużycie klocków.
klysek Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 dzieki chlopaki ale jak juz pislem wczesniej przeczyscilem styki dolalem troszke plynu i problem zniknal
szymek666 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Witam. Podłącze się do tematu, który też mnie dotyczy. Także świeci mi się taka kontrolka. Czynności jakie wykonałem w celu eliminacji problemu: 1. pozbyłem się przewodów od klocków, ucinając je możliwie jak najbliżej kostki połączeniowej, tak aby nie było zwarcia między przewodami. 2. sprawdziłem poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku wyrównawczym - poziom jest między min. a maks. Tak panowie i w tym miejscu tracę już pomysły. Może ma ktoś jakiś pomysł co można by było jeszcze sprawdzić??? Biorę też pod uwagę sam czujnik w zbiorniczku wyrównawczym...tylko jak go sprawdzić? Z góry dziękuję za jakieś sugestie. Pozdrawiam, Szymon.
bediks Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 jesli swieci caly czas to podmien aku na inny, jesli po tym kontrolka zniknie znaczy bateria na smietnik
szymek666 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 jesli swieci caly czas to podmien aku na inny, jesli po tym kontrolka zniknie znaczy bateria na smietnik Pierwsze słyszę kolego? Miałeś taki przypadek. Już raz wymieniałem aku w tym aucie, gdyż był wyeksploatowany ale nigdy nie miałem takiego przypadku. Można to jakoś racjonalnie wytłumaczyć?
bediks Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 tak przerabialem u siebie i u kolegi, ile wielu innych na forum tak samo rozwiazalo problem po wymianie baterii, po prostu aku na uruchomionym silniku dostaje takiego obciazenia ze nie domaga i juz i generuje ta kontrolke. a od klockow to jest zolta bez wykrzyknika w przerywanym nawiasie
szymek666 Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 tak przerabialem u siebie i u kolegi, ile wielu innych na forum tak samo rozwiazalo problem po wymianie baterii, po prostu aku na uruchomionym silniku dostaje takiego obciazenia ze nie domaga i juz i generuje ta kontrolke. a od klockow to jest zolta bez wykrzyknika w przerywanym nawiasie Kolego, ok. spróbuję podmienić aku i sprawdzić. Ja zastanawiałem się jeszcze nad czujnikiem w zbiorniczku wyrównawczym. Orientujecie się, w jaki "chłopski" sposób można by go sprawdzić?
bediks Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 a na vagu jakies bledy czy nie sprawdzales?
szymek666 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 a na vagu jakies bledy czy nie sprawdzales? jeszcze nie. Apropos, zna ktoś jakiegoś taniego speca z vag-iem ze szczecina?
bediks Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 no jest na dabrowskiego zajmuje sie diagnostyka tyle ze do najtanszych nie nalezy ale na wielu forach grupy vag go polecaja, poszukaj w googlach autodigital szczecin bo jego strona juz nie dziala
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 kup sobie sam VAG-a dwa podejscia i sie zwraca tutaj masz info: http://obd2.pl/index.php?k3,polski-vag-usb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się