Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 S-line 2.0 TDi 170 by mgtan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie jestem weteranem tego forum, ale po w sumie 8 latach romansu z VW, nastapiła zmiana na OOOO.

...w sumie po trochu z przypadku bo jechałem kupić VW... Golf V GTI 30 edition...a wróciłem klekotem ze znaczkiem OOOO :hi:

78844868.jpg

60248355.jpg

13516790.jpg

61175958.th.jpg

Wyposażenie na dzień dzisiejszy:

- srebrny morski (y7w) jasne wnętrze

- pakiet S-line

- manualna 6 biegowa skrzynia

- skórzana, multifunkcyjna kierownica

- radio koncert 8 + sub

- bi-xenon (samopoziomujące, spryskiwacze)

- 8x Air Bag

- pełny kolorowy FIS

- tempomat

- klimatronik 2-strefowy

- bluetooth + przygotowanie pod kom.

- 4x elektryczne szyby sterowane z pilota

- 2x elektryczne i podgrzewane lusterka

- lusterko wewnętrzne fotochromatyczne

- fotele sporotwe z elektrycznym ust. lędźwiowym

- podgrzewane fotele przód

- czujnik zmierzchu/deszczu

- funkcja coming/leaving home

- światła do jazdy dziennej DRL

- podłokietnik przód + tył

- ABS+ESP+ASR+EBD

- czujniki parkowania tył

- felgi alu ori 17" + 235/45/17

- 2 komplety dywaników (jasny welur, szare gumowe)

- pakiet oświetlenie (wnętrze podłokietnika, kratki nawiewów, popielniczka z przodu)

Planowane mody

- felga 18" RS ori + 235/40/18 - DONE

- sprężyny - 20mm Sline 1BV. - DONE

- kompletny zawias KW Variant 2 INOX - DONE

- stablilizatory od RS4 - DONE

- klimatyzowany schowek 8E1 816 311 + 8e0 820 701 - DONE

- osłony w komorze silnika - podszybie 8E 819 447 01C + 8E1 819 422 A 01C - DONE

- osłona zbiorniczków z płynami po prawej stronie - 8E0 103 927 F + N 105 538 + 8e0 103 541 + 078 129 669 - DONE

- navi RNS-E + mapy 2010 - DONE

- soft by Masters 198KM/413 Nm - DONE

- zmiana koloru felgi na ciemniejsza - DONE

- schowki - szuflady po siedzeniami

- sub BOSE i jak się uda reszta BOSE

po zmianie felunku

25611784.jpg

po zmianie stabilizatorów na RS4 (przód + tył 22mm) oraz springi 1BV (tył dociążony)

dsc02683u.jpg

po zmianie na KW Variant 2:

dsc028701.jpg

wiecej fotek i opisów na dalszych stronach

Opublikowano

foty cos nie chca dzialac :mysli:

Opublikowano

ja widze tylko 1 fotkę... :decayed:

Opublikowano

ładna :good:

Opublikowano

No ladna ladna, szkoda, ze brak Q :kox: teraz masz standardowa zawieche ? :gwizdanie:

Opublikowano

Nie mam parcia na Q :tongue4: tak więc jest bez Q, ale jest lepsze wyposażenie, młodszy rocznik i mocniejszy silnik :-)

Żeby nie było że Q sie nie przydaje to jak spadnie dobry deszczyk to stroboskopik się włącza ze znaczkiem kontroli trakcji rzecz jasna, przez pierwsze pare minut jak jest taka ślizgawica błotna.

Wogle jak kupowałem miałem też do łyknięcia, B8 ale z 136KM TDi no ale golasek - przede wszystkim ze zwykłymi siedzeniami, bez przydatnego wypoażenia i z tym okropnym tanim plastikiem wokół skrzyni biegów (aaa fuuuuj) a nie imitacją alu itp. Tak więc gdzieś ten kompromis musiał być ;-) no... no o B7

Zawiecha teraz standard, standard. Jesli dobrze pamiętam to to 1BA lub 1BE :mysli:

Opublikowano

No i bardzo dobrze zrobiles, ze wziales dobrze wyposazone B7 niz golasa B8 :good: ja mam podobne tylko, ze avant :przebiegly:

Opublikowano

fura fajna :good: pakiet s-line :naughty:

a ja wolalbym kupic b8 zmienic stolki wgrac wirusa i masz juz fajne auto a b7 to b6 po lifcie czyli technika prawie 10 letnia a b8 to juz calkiem nowe auto :)

powodzenia w modach

Opublikowano

Nie mam parcia na Q :tongue4: tak więc jest bez Q, ale jest lepsze wyposażenie, młodszy rocznik i mocniejszy silnik :-)

a szkoda bo to najwieksa zaleta tego auta a tak poza to ladne autko.

Opublikowano

fura fajna :good: pakiet s-line :naughty:

a ja wolalbym kupic b8 zmienic stolki wgrac wirusa i masz juz fajne auto a b7 to b6 po lifcie czyli technika prawie 10 letnia a b8 to juz calkiem nowe auto :)

powodzenia w modach

oj to nie takie proste, jak mówisz do wymiany by było (wymieniając tylko główne najwazniejsze rzeczy): siedzenia sportwowe, biksenon, felunek, pakiet Sline, radio (a to w B8 jest tragiczne)... itd itd... to niestety za duża róznica i kosztowałą by majątek.

A po wirusie mamy to co tu mam jako standard... a B7 BRD + wirusik to jednak troche co inneg, jakby nie patrzeć 20% więcej mocy.

Na koniec coś najważniejszego: B8 bez Sline w wzasadzie dwóch kolorach mi sie kompletnie nie podoba. :-)

Nie mam parcia na Q :tongue4: tak więc jest bez Q, ale jest lepsze wyposażenie, młodszy rocznik i mocniejszy silnik :-)

a szkoda bo to najwieksa zaleta tego auta a tak poza to ladne autko.

może jak kiedys sie dorobie mocniejszego motoru to to docenię :-) Narazie prawde mówiąc to nie miałbym gdzie skorzystać z przewagi Q :-) Co nie zmienia rzeczy ze Quattro jest fajnym systemem :)

Opublikowano

B8 ale z 136KM TDi

w B8 z 2,0 TDI masz: 120 Km lub 143 km lub 170 km :gwizdanie:

Twoja B7 bardzo fajna duzy plus za pakiet zewnetrzny S-line szkoda że S-lina nie ma w środku ale i tak środek daje rade :naughty:

Opublikowano

B8 ale z 136KM TDi

w B8 z 2,0 TDI masz: 120 Km lub 143 km lub 170 km :gwizdanie:

Twoja B7 bardzo fajna duzy plus za pakiet zewnetrzny S-line szkoda że S-lina nie ma w środku ale i tak środek daje rade :naughty:

eeee... no i jeszcze własnie 136 KM - 2.0 TDIe...

http://www.audi.pl/etc/medialib/ngw/pl/cenniki_07_2010.Par.0011.File.pdf/a4_b8_a4_b8_avant.pdf

Co do Sline to wygląda tak - fotele sportowe Sline, z zewnątrz stylizacja Sline - ale zawieszenie 1BE (czyli zwykłe?) ale żeby nie było, taka wersja wyszła z fabryki (nic nie było dodawane - usuwane), sprawdzałem w ASO[br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 22:59_________________________________________________Jak wyglądają aluminiowe nakładki na pedały i podstopnicę w A4/S4/RS4? chodzi o oryginał.

p.s. wie ktoś czemu mi sie nie zmienia licznik postów? :)

Opublikowano

eeee... no i jeszcze własnie 136 KM - 2.0 TDIe...

faktycznie jest dostepny ale tylko dla sedanów :cool1:

fotele "sportowe" masz ale nie S-line :gwizdanie:

Masz pakiet S-line zewnętrzny zwany exterieur

Nie masz wewnętrznego pakietu S-line :gwizdanie:.

1BE to bodajże -20 od serii ale u Ciebie nie wyglada aby było obniżone , no chyba ze na fotkach tego nie widać

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23084.0

Co do postów to sa one naliczany tylko i wyłacznie w działach technicznych!

Opublikowano

sprawdziłem po VIN mam 1BA - czyli standard.

a to teraz pytanie bo jest zawieszenie 1BE i 1BV... czy dobrze wiem że róznica w twardości? i że 1BE miększe (-20mm) a 1BV twardsze (-30mm)?

tyczy sie to tez sprężyn?...

co do S-line - jest S-line wew i zew? czy jakoś inaczej to działa? a i co wchodzi w zakres poszczególnych zestawów?

Opublikowano

co do S-line - jest S-line wew i zew? czy jakoś inaczej to działa? a i co wchodzi w zakres poszczególnych zestawów?

Tak,

Pakiet S-line wewnętrzny

Pakiet S-line zewnetrzny

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=102380.0 fakt jest to odnosnie B6 ale praktycznie o to samo chodzi w B7 patrzać na srodek czyli wewnętrzny S-line

tutaj masz zewnętrzny S-line http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=102217.0

Opublikowano

czyli S-line ze zwykłym zawiasem ;-)

dokladnie , zazwyczaj przy kupnie da sie wymienic zawieszenie bez doplaty ,jak ktos chce miec np: sam pakiet ale na standardowym zawieszeniu, w norwiegii popularna jest zamiana 1BE na 1BV bo to pierwsze jest za twarde na norweskie polne drogi.

Opublikowano

czyli S-line ze zwykłym zawiasem ;-)

dokladnie , zazwyczaj przy kupnie da sie wymienic zawieszenie bez doplaty ,jak ktos chce miec np: sam pakiet ale na standardowym zawieszeniu, w norwiegii popularna jest zamiana 1BE na 1BV bo to pierwsze jest za twarde na norweskie polne drogi.

czekaj czekaj, zamiana 1Be bo zatwarde? przecież 1BV jest -30mm i twardsze, niż 1BE -20mm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...