bajk Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Fajna B7'ka. Wrzuć dystanse 12mm tak jak piszesz i będzie dobrze. Nic z geometrią nie powinno się złego stać.
mystic.pl Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 8x18 ET 43 to i ja mam..ale chodzi mi o nizsze ET w oryginalnych felgach. Ja na zimówkach mam RS6 7,5x18" z ET54, czyli wyższe ale z dystansem 20 mm daje ET34. Przy dobrze ustawionej geometrii, zbieżności i pochyleniu kół nic mi nie trze, ale felga J7,5 szerokości. Profil wyższy niż ori bo 225/45/18
Flyer Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Fajna B7'ka. Wrzuć dystanse 12mm tak jak piszesz i będzie dobrze. Nic z geometrią nie powinno się złego stać. Obawiam sie, ze nie bedzie dobrze. Ja mam ET35, ori zawias S-line i trze mi czasami przod i tyl. Z ET43 w A4 nic nie zrobisz... zaden dystans nie podejdzie tak zeby auto bylo "praktyczne".
bajk Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Fajna B7'ka. Wrzuć dystanse 12mm tak jak piszesz i będzie dobrze. Nic z geometrią nie powinno się złego stać. Obawiam sie, ze nie bedzie dobrze. Ja mam ET35, ori zawias S-line i trze mi czasami przod i tyl. Z ET43 w A4 nic nie zrobisz... zaden dystans nie podejdzie tak zeby auto bylo "praktyczne". Moje poprzednie B7 przecież jeździło na Teinie, feldze 18x8 z ET43 i dystansem 10mm - nigdy nic nie tarło. Chociaż dystans miałem tylko z tyłu
mystic.pl Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Chociaż dystans miałem tylko z tyłu I bez pierścienia centrującego
Flyer Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Fajna B7'ka. Wrzuć dystanse 12mm tak jak piszesz i będzie dobrze. Nic z geometrią nie powinno się złego stać. Obawiam sie, ze nie bedzie dobrze. Ja mam ET35, ori zawias S-line i trze mi czasami przod i tyl. Z ET43 w A4 nic nie zrobisz... zaden dystans nie podejdzie tak zeby auto bylo "praktyczne". Moje poprzednie B7 przecież jeździło na Teinie, feldze 18x8 z ET43 i dystansem 10mm - nigdy nic nie tarło. Chociaż dystans miałem tylko z tyłu Zawsze to 2mm bardziej schowane kolo. Niby niewiele, a jednak... Poza tym miszczu Ty jezdzisz malo, praktycznie tylko po miescie, no i to byl TEIN - znacznie mniejszy skok amora. Zaloz sobie kolko z ET30-35 i przejedz sie wislostrada od strony gdanska w kierunku placu wilsona troche szybciej... gwarantuje, ze bedzie tarło w okolicach kepy potockiej
bajk Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Poza tym miszczu Ty jezdzisz malo, praktycznie tylko po miescie, no i to byl TEIN - znacznie mniejszy skok amora. Zaloz sobie kolko z ET30-35 i przejedz sie wislostrada od strony gdanska w kierunku placu wilsona troche szybciej... gwarantuje, ze bedzie tarło w okolicach kepy potockiej ;( Nie rozmawiajmy o gwincie bo mi tęskno
mgtan Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 :kox: bajk... ale że jak to? nie będzie u Ciebie gwinta?... hehe :slina: no ja mam KW Var 2... skok amora jest mniejszy... to fakt... ale jesli na 18x8 et 43 + 12mm może obcierać to chałka... ;-)... ja bym zostawił swoje RS 18stki .... i pomalował ponownie na kolor... nie wiadomo jaki jeszcze bo nie mam pomysłu do srebrnego auta... ehs... grafit i czarny ginie mi za bardzo. O dystansie myśłałem tylko z tyłu... bo tył jest bardziej schowany. a teraz pytanie blondynki... pierścień centrujący... z tego co wiem to jest to tworzywo co siędzi między dystandem (lub piasatą) a kołem.. i kwestia tylko prawidłowego montazu koła do osi... co w praktyce jeszcze?
bajk Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 :kox: bajk... ale że jak to? nie będzie u Ciebie gwinta?... hehe :slina: Może na wiosnę
mgtan Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 bajk... a jak ci sie sprawował wydech Milteka? głośniej w środku? jakie różnice w stosunku do zwykłego?
bajk Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Różnica w głośności bardzo mało zauważalna. Milltek jest chyba najcichszy ze wszystkich możliwych. Teraz jak wsiadałem do tego nowego czerwonego to wydaje mi się, że głośniej niż na Millteku [br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 14:05_________________________________________________W Millteku jedyne co trochę było przesadne to 100mm końcówki [br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 14:07_________________________________________________I jeszcze jedno - niedługo może będę dystrybutorem Millteka w Polsce, tak więc jak chcesz kupować to poczekaj - będziesz miał taniej
mgtan Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 Różnica w głośności bardzo mało zauważalna. Milltek jest chyba najcichszy ze wszystkich możliwych. Teraz jak wsiadałem do tego nowego czerwonego to wydaje mi się, że głośniej niż na Millteku [br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 14:05_________________________________________________W Millteku jedyne co trochę było przesadne to 100mm końcówki [br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 14:07_________________________________________________I jeszcze jedno - niedługo może będę dystrybutorem Millteka w Polsce, tak więc jak chcesz kupować to poczekaj - będziesz miał taniej no no... to poczekam to daj znać co i jak... mozę jak się ułoży jak trzeba to będe twoim klientem ale jak dawałeś w palnik to rozumiem że orkiestra grała, a jak jechałeś normalnie to było cicho? piękne... tylko że nie mam V^ 3.0 TDi hehe
Flyer Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Przeciez wydech do R4 TDI nie ma sęsu :gwizdanie:
bajk Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 W środku nie było dużej różnicy - z zewnątrz brzmiał bardziej 'rasowo', ale też głośno nie było.[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 14:18_________________________________________________ Przeciez wydech do R4 TDI nie ma sęsu :gwizdanie: Przynajmniej będzie miał 10cm rury
mgtan Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2010 no własnie myśle że Fly ma rację co do tego... że nie będzie efektu takiego ciekawego jak przy V6 ehs... żeby tak łatwo było dostać 3.0 TDi w B7 Sedan :slina: te nasze reklamy są fajne... na V6 widzimy... opony hehe[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 14:19_________________________________________________Najnowszy modzik NAVi + mapki ori 2010 + tłumaczenie bluetootha z Niemckiego na Angielski (funkcjonalność BT pełna) [br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 21:24_________________________________________________finalne ustawienie wysokości zawiasu: a dla ciekawskich, tak wygląda zamontowana "noga" gwintowana: [br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 18:57_________________________________________________a co do ustawień twardości - znalazłem idealne ustawienie .. przód na 50% twardości tył na 55% twardości jest twardzień niż na 1BV ale teraz zawias pracuje idealnie jak dla mnie... nie za twardo jeszcze, a trzymanie jest super.[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 19:04_________________________________________________Siema, Prawie po świętach i nowy rok sie zbliża... narazie przygotowuje cały pakiet oświetlenia wnętrza (uzupełnienie do pełnego). natomiast została kwestia kół... mamwzór RSkowy w 18 calach ori Audi... zastanawiam się nad kolorem jaki zrobić. Jak myslicie czy ten kolor: reszta fotek w zapewne znanym wątku: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/219358-From-A4-(B6)-to-RS4-(B7)/page7?highlight=rs4 przy srebrnym w 18stkach będzie ok czy tez będzie ginał wzór? odrazu myśle o dołożeniu dystansów... tylko z tego co wiem najcieńsze z pierścieniem centrującym to 10mm HR? czyli jak mam ET43 to wyjdzie mi ET33, ciekawe czy bedzie przycierać?? Felga jest 18x8. Wiem że 19x9 ET 29 czyli stricte RS4 przyciera ale jak ma się 18x8 ET 33 (efektywnie?? Jesli by sie okazało że jest ok to bym dał 10mm z przodu, a ile z tyłu winno byc żeby wyglądało tak samo? 16mm?
wrclaguna Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Patrox mial chyba w poprzedniej B7 taki kolor
Flyer Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 mgtan, kiedy bedziesz w stanie wpasc na spot warszawski ? bo chetnie przejechalbym sie z Toba na tym zawiasie
mgtan Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2010 miałem byc dzisiaj, ale wychodzi na to że dopiero po sylwku. p.s. przedni zawias został zareklamowany, bo piszczą amorki, KW już uznało, teraz tylko wymiana i pewnie w połowie stycznie będą już OK. ale setup i wysokośc się nie zmienia, na zimówkach to miekko jak na 1BV... :>[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 19:59_________________________________________________a ciekawi mnie coś, czy przy obecnych mrozach, skrzynia czasem chodzi wam gorzej? gorzej wchodzą biegi? Ziomek co trzyma A4 B7 na dworze tak ma i mnie pyta... a ja akurat się garażuje obecnie przez chwile.
Flyer Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 po calej nocy na mrozie chwila musi minac zeby olej w skrzyni zlapal odpowiednia temperature... i chodzi sporo ciezej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się