Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 S-line 2.0 TDi 170 by mgtan


mgtan

Rekomendowane odpowiedzi

uuu....aaaa... ale cacko... klocki trw... a reszta zabawek to czyja produkcja?

srednica tarcz 320mm?[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 13:05_________________________________________________teraz juz wiem, 330mmBrembo i uzywane zaciski 4-tloczki... 2200 PLN. Pomysle o tym.[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 13:07_________________________________________________a co do autaPatroxa, ciekawejak z żywotnościa przy takiejmocy 240 KM z 2.0 TDi.

Z BRD to chyba myśle bezpieczna zmiana to okolice 200km?

mysle ze jak samym programem i na ori osprzecie to sie cos wys.. :gwizdanie: mi sie tez tak wydaje ze 30 ps to bezpieczna program dla normalnego osprzetu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy od eksploatacji, skoro BRD jezdza na setupie 200PS, to spokojnie beda jezdzic przy 240PS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adamoo, z jakiego to motoru było rezane i co było robione? jest to auto zaprezentrowane na forum? bo wspominałeś że jest to Ex auto Patroxa

[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 23:15_________________________________________________Tygrys, patrzę że akurat Adamoo napisał Fratelli lub Firad.

zresztą u Rogala rzeźbili swego czasu Paska co miał Fratelli

http://mrmotors.pl/projekty.php?id=16

Tygrys, a Ty wymieniałes wtryski wkońcu czy czyściłes tylko?

Zastanawiałem się jescze czy to nei ten sam problem co mia yatkha u siebie czyli nieszczelność i uciekało ciśnienie

http://img245.imageshack.us/img245/3788/51212027.jpg

a teraz doczytałem na forum że ktoś w Lublinie robi komiel i coś wymienia we wtryskach i podobno jest koaz a koszt poniżej 1000 PLN

MGTAN ja juz malem jednego pompowtryskiwacza wymienionego. Kosztowal mnie 1500zeta i byl w oryginalnym opakowaniu VAG i ofoliowany prozniowo, wiec mysle ze nie byla to jakas podrobka. Przy okazji przyjrzalem sie pozostalym i nagar na nich sie juz troche zrobil.

Tu masz fotke:

446e73372a03e25f.jpg

I tak wlasnie sie zastanawiam czy da sie je wyczyscic za pomoca plynu do ich czyszczenia dostepnego w ASO oraz urzadzenia do czyszczenia bizuterii (ultradzwiekami ) Plyn zamowilem juz i urzadzenie tez obczaje jakies. Sie zobaczy.

A tego nawalonego dam zregenerowac- podobno das ie to zrobic. Typek co to robi chce za to 700zeta. Mialbym w rezerwie jakby w drodze jakis padl.

Mysle ze bede po prostu obczajal jak dlugo wytrzymaja poszczegolne wtryskiwacze. Moze bede mial szczescie i pojezdze na pozostalych duzo dluzej? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha, i tak rozmyslam nad tym podkrecaniem autka i zdecydowalem sie ze zostanie pelna seria.

Ostatnio mi sie pokazal blad: "Za mals skutecznosc FAP", a VAG pokazywal zaledwie 30% zapchania, ale sprobowalem go przeczyscic i okazalo sie ze bledy poznikaly. Teraz ma od wczorajszego czyszczenia 0,8% zabrudzenia i zadnych bledow i musze powiedziec ze jego reakcja na gaz mi wystarczy. A wlasnie zla reakcja na gaz byla powodem tego zeby auto podkrecic softem. Teraz tylko na wolnych obrotach czasami minimalnie sie zatrzesie- mysle ze to wlasnie ten nagar na wtryskach. Jak to ogarne to niczego wiecej do szczescia mi nie potrzeba.[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 15:46_________________________________________________

nagar? to w pompowtryskiwaczach jest proch? :kox:

No nie wiem jak to nazwac, ale widac golym okiem o co mi chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuu....aaaa... ale cacko... klocki trw... a reszta zabawek to czyja produkcja?

srednica tarcz 320mm?[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 13:05_________________________________________________teraz juz wiem, 330mmBrembo i uzywane zaciski 4-tloczki... 2200 PLN. Pomysle o tym.[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 13:07_________________________________________________a co do autaPatroxa, ciekawejak z żywotnościa przy takiejmocy 240 KM z 2.0 TDi.

Z BRD to chyba myśle bezpieczna zmiana to okolice 200km?

mysle ze jak samym programem i na ori osprzecie to sie cos wys.. :gwizdanie: mi sie tez tak wydaje ze 30 ps to bezpieczna program dla normalnego osprzetu

On tego nie robił tylko programem, wymieniał wtryski na hybryde i turbinę dłubał.

adamoo, z jakiego to motoru było rezane i co było robione? jest to auto zaprezentrowane na forum? bo wspominałeś że jest to Ex auto Patroxa

[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 23:15_________________________________________________Tygrys, patrzę że akurat Adamoo napisał Fratelli lub Firad.

zresztą u Rogala rzeźbili swego czasu Paska co miał Fratelli

http://mrmotors.pl/projekty.php?id=16

Tygrys, a Ty wymieniałes wtryski wkońcu czy czyściłes tylko?

Zastanawiałem się jescze czy to nei ten sam problem co mia yatkha u siebie czyli nieszczelność i uciekało ciśnienie

http://img245.imageshack.us/img245/3788/51212027.jpg

a teraz doczytałem na forum że ktoś w Lublinie robi komiel i coś wymienia we wtryskach i podobno jest koaz a koszt poniżej 1000 PLN

MGTAN ja juz malem jednego pompowtryskiwacza wymienionego. Kosztowal mnie 1500zeta i byl w oryginalnym opakowaniu VAG i ofoliowany prozniowo, wiec mysle ze nie byla to jakas podrobka. Przy okazji przyjrzalem sie pozostalym i nagar na nich sie juz troche zrobil.

Tu masz fotke:

446e73372a03e25f.jpg

I tak wlasnie sie zastanawiam czy da sie je wyczyscic za pomoca plynu do ich czyszczenia dostepnego w ASO oraz urzadzenia do czyszczenia bizuterii (ultradzwiekami ) Plyn zamowilem juz i urzadzenie tez obczaje jakies. Sie zobaczy.

A tego nawalonego dam zregenerowac- podobno das ie to zrobic. Typek co to robi chce za to 700zeta. Mialbym w rezerwie jakby w drodze jakis padl.

Mysle ze bede po prostu obczajal jak dlugo wytrzymaja poszczegolne wtryskiwacze. Moze bede mial szczescie i pojezdze na pozostalych duzo dluzej? :naughty:

Masz namiar na tego typka? Regeneruje czyli co z nimi robi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz namiar na tego typka? Regeneruje czyli co z nimi robi?

Jak chcesz to ci zorganizuje namiar.

Nasze wtryski maja podwojny problem.

Po pierwsze zbiera sie na nich szybko taki syf jak na mojej fotce (wtrysk na fotce ma ok 140 000km i jest ok. 80 000km po czyszczeniu ultradzwiekami), a zlej jakosci ON przyspiesza ten proces. Z tym da sie jezdzic, ale silnik nierowno chodzi i traci duzo na mocy w gornym zakresie obrotow.

po drugie wlasnie w okolicach wlasnie 140 000km (u niektorych 180 000km- zalezy od szczescia) nastepuje przerwanie obwodu el. gdzies w PD, co skutkuje tym ze wskakuje notlauf, auto sie wylancza i nie daje odpalic.

Ten gosc naprawia wlasnie te usterke elektroniczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zjedcie wyglada jak by jezdzil z uszkodzna usczelka pod glowica :rolleyes: masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz namiar na tego typka? Regeneruje czyli co z nimi robi?

Jak chcesz to ci zorganizuje namiar.

Nasze wtryski maja podwojny problem.

Po pierwsze zbiera sie na nich szybko taki syf jak na mojej fotce (wtrysk na fotce ma ok 140 000km i jest ok. 80 000km po czyszczeniu ultradzwiekami), a zlej jakosci ON przyspiesza ten proces. Z tym da sie jezdzic, ale silnik nierowno chodzi i traci duzo na mocy w gornym zakresie obrotow.

po drugie wlasnie w okolicach wlasnie 140 000km (u niektorych 180 000km- zalezy od szczescia) nastepuje przerwanie obwodu el. gdzies w PD, co skutkuje tym ze wskakuje notlauf, auto sie wylancza i nie daje odpalic.

Ten gosc naprawia wlasnie te usterke elektroniczna.

Ja mam przebieg 62.000 km, czyli myśle że chodiz o usterkę numer 1... czyli coś czego on nie robi.

Jak kumam płukałeś wtryski przy własnie 60.000 km? dało efekt? robiłeś w ASO?

A wogóle wache jaką lejesz? zwykły On czy jakies Ultimate itp?[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 21:00_________________________________________________tak czy siak musze podliczyć ile moje dalsze zabawy będą kosztowały i jakie będą efekty. Troche to uzależniam od wtrysków przyznam.

Z modów które mam zamiar w najblizszym czasie zrealizować to:

- oświetlenie wnetrza pod nogami, w drzwiach białe wdół i czerwone na rancie tapicerki, podświetlenie uchwytu kubka i wizytownik

- hamulce myśle o jakimś większym niż 312/256 (to co mam dzisiaj)

- program jeśli czyszczenie wtrysków się uda

wówczas auta nie oddam, bo nikt nie doceni tego, a ja będe miał prawie takie jak chce auto :-) nie walone, z małym przebiegiem, dokumentacją, nawet nieźle wyposażone, z PL salonu itp... mało palące w trasie, które jak trzeba to podniesie ciśnienie kierowcy jakiegoś GTi MKIV bo będzie się musiał nameczyc żeby objechać.

(mówię prawie bo do ideału brakuje Q i 3.0 TDi - choc słysze że to też silnik który ma choroby jak BRD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem czyszczone wtryski w ASO, ale jeszcze na gwarancji, a efekt byl taki jakbym nagle dostac ze 30kucy wiecej :kox:, no i oczywiscie lepiej sie rozkrecal na wyzszych obrotach. Teraz chcialbym sprobowac sam je wyczyscic, tylko musze zebrac fundusze na wypadek jakbym spierdzielil te wtryski :decayed:

Co do ON to osobiscie uwazam ze najlepsze paliwo to jest zwykly ON, bez uszlachetniaczy, z tym ze ten ON musi byc czysty. Dlatego staram sie lac na wiekszych stacjach znanych koncernow, jak BP, Shell, Orlen...

Co do ON z uszlachetniaczami, to powoduje on wieksza temperature spalania, co przeklada sie na to ze w skrajnych warunkach ECU szybciej odcina dawke paliwa i efekt "wiecej mocy" sie traci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zakupilem koncentrat w ASO. Cena 24,74€

3f62ed54dd70f19f.jpg

cd86245b53c8f3a0.jpg

tylko ze przetestuje to najpierw na tym zepsutym elemencie, ale troche to potrwa, bo ten zrypany element jest w Polsce i musi mi go ktos przywiezc.

Na butelce widac ze preparat jest żracy, wiec widac ze elementy PD nie sa czyszczone tylko za pomoca ultradzwiekow, ale tez srodkiem żracym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam to wtrysk trafia do zracgo plynu, w wanience z ultra dxwiekami, a potem zaraz po wyjeciu trzeba go jaknajszybciej zamontowac... ciekawe czy to prawda... czy reszta kwasu niezezre oringow ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy jest sens wykręcać i kąpać wtryski w czymś takim skoro STP do czyszczenia wtryskiwaczy w dieslu sobie z tym radzi, sprawdzone i działa, wystarczy 2-3 baki przelatać na STP, jesli stan wtrysków jest w miarę ok oczywiście. Jeśli wtryski są wysrane to ani STP ani tym bardziej takie kąpanie nic nie da, pozostaje regeneracja w serwisie boscha lub szukanie nowych wtrysków. Temat przerabiałem ostatnio w VW Caddy i skończyło sie na montażu nowych wtrysków, no ale cadylac ma 700kkm na blacie :naughty:[br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 14:14_________________________________________________Jak masz wtryski tylko usyfione a nie lejące to warto zacząć od STP ale przed jego zastosowaniem polecam wymienić filtr paliwa bo Ci STP najpierw przeczyści filtr a cały syf z filtra, którego STP nie zdąży rozpuścić przytka wtryski. No chyba, że wymieniałeś nie dawno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolo 16zl na caly bak buteleczka.Na kazdej stacji paliw kupisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...