mgtan Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 chce poprostu zrobić, skończyć to co mam zaczęte u nich, jeździć i tyle.
turdzi Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 mgtan ja rozumie twoja flustracje i nic chce tez bronic MR bo masz duzo racji .Nie che cie tez oceniac bo nie znam cie osobiscie , i nie znam tez na tyle Witka ale po kontakcie z nim i jakby nie bylo paru dniach z nim spedzonych a takze opserwacjach forum , twojgo watku jak i tego co i jak tu piszesz zakladam ze niekoniecznie musiales Witkowi podpasd do gustu moze nawet go troche denerwowales dlatego mial focha ale wiem tez zdoswiadczenia ze po prostu sa czasem takie sytuacje ze sie zwizek klient/mechanik sie nie kleji tak jak w zyciu i nic z tym nie zrobisz. Po prostu trzeba jechac gdzie indziej. Z doswiadczenia za to ci powiem ze w kazdym uzywanym samochodzie sa sa elemnty ( zwlaszcza zawieszenia i ukladu jednego ) ze czasem podczas odkrecania moze sie cos urwac lub ulamac. Mam mechanika od STI jest to gosc nie prowadzacy wlasnej dzialonosci ale pracuje jako mechanik w krakowskim ASO subaru.Wielokrotnie mnie dzonil do mnie jak zostawialem auto do wymiany el. zawieszenia z pytaniem co robimy bo zeby sie dostac tu i tam to musi alb planikiem albo cos ulamac.W takich sytuacjach to jest twoje rywyko i twoja decyzja.I nie ma co tu sie ASO sugerowac go oni czardzuja cie 4 razy tyle , wiec jak sie cos im tam upitoli to nawet o tym nie wiesz. Co do samego zachowania faktycznie slabo ale maja taki ruch i tyle klientow ze moga sobie pozwolic widocznie na segregacje ktorych klientow chca obslugiwac a ktorych niekoniecznie.
mgtan Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 mgtan ja rozumie twoja flustracje i nic chce tez bronic MR bo masz duzo racji .Nie che cie tez oceniac bo nie znam cie osobiscie , i nie znam tez na tyle Witka ale po kontakcie z nim i jakby nie bylo paru dniach z nim spedzonych a takze opserwacjach forum , twojgo watku jak i tego co i jak tu piszesz zakladam ze niekoniecznie musiales Witkowi podpasd do gustu moze nawet go troche denerwowales dlatego mial focha ale wiem tez zdoswiadczenia ze po prostu sa czasem takie sytuacje ze sie zwizek klient/mechanik sie nie kleji tak jak w zyciu i nic z tym nie zrobisz. Po prostu trzeba jechac gdzie indziej. a co miało nie przypasc mu do gustu? to że przyjechałem? to że program się nie udał? to że zapytałem czy mycie wtrysków i wóczas powrót? no prosze cie. To co tutaj na forum nie ma nic do rzeczy. Do Witka przyjechałem w konkretnym JEDNYM celu. Tam nie było , może to a może tamto. Program i tyle. Witka nie zalewałem pytaniami czy pomysłami. Także co Mu miało nie przypaśc do gustu? że flaszki nie kupiłem czy co? Wiem że wiedze ma i umiejętności i nie mam co do tego żadnych wątpliwości. Ale jak zauwazyłes z Witkiem współpracowałem tylko przy programie :-) a reszta w dziale mechanicznym. może i pomysłów rodzi się wiele... ale obgaduje tematy wielokrotnie na forum i z dużym wyprzedzeniem... wieć moze o to Ci chodzi Turdzi i to Ci nie pasuje Wole przegadać kilka razy niż o jeden raz za mało. Przykład, obgadywałem wtryski w grudniu... zrobiłem je teraz, a w między czasie obgadywałem nastepny mod...hamulce.. i tyle :-) nie dokońca cie rozumiem w tej kwestii, ale obgadamy to przy flaszce na zlocie Audi, jak uda się spotkać :-) Z doswiadczenia za to ci powiem ze w kazdym uzywanym samochodzie sa sa elemnty ( zwlaszcza zawieszenia i ukladu jednego ) ze czasem podczas odkrecania moze sie cos urwac lub ulamac. Mam mechanika od STI jest to gosc nie prowadzacy wlasnej dzialonosci ale pracuje jako mechanik w krakowskim ASO subaru.Wielokrotnie mnie dzonil do mnie jak zostawialem auto do wymiany el. zawieszenia z pytaniem co robimy bo zeby sie dostac tu i tam to musi alb planikiem albo cos ulamac.W takich sytuacjach to jest twoje rywyko i twoja decyzja.I nie ma co tu sie ASO sugerowac go oni czardzuja cie 4 razy tyle , wiec jak sie cos im tam upitoli to nawet o tym nie wiesz. Co do zawieszenia i możliwosci że coś się ułamie... nic nikt słowem nie wspomniał przed rozpoczęciem prac że jest jakieś ryzyko. Cisza. Rozumiesz? Twój mechanik zadzwonił i uprzedził cie. Ot cała różnica. Dopiero jak urwało..powiedzmy "sie" to dostałem telefon. Dopiero potem była rozmowa że wie Pan zdarza się najlepszym itp. Wystarczyło by wspomnieć na początku że jest ryzyko że śruby i że coś pęknie i wliczyłbym sobie to w ryzyko odrazu i było by po sprawie. ryzyk fizyk. Natomiast odczucie robienia idioty ze mnie i fakt żebym zadzwonił do ASO pokazały jak sprawy wyglądają. To z ich zalecenia zweryfikowałem jak to ASO robi. Co do samego zachowania faktycznie slabo ale maja taki ruch i tyle klientow ze moga sobie pozwolic widocznie na segregacje ktorych klientow chca obslugiwac a ktorych niekoniecznie. Wiesz, to mogli wogóle nie zaczynać współpracy, a powiedziec że niestety nie robimy takich operacji u Pana w samochodzie i by nie było tematu :-) Jak ja mam klienta który mi nie odpowiada i może byc coś nie teges to nie wchodze w współprace Na dzień dzisiejszy nie mam do nich pretensji, chce dokończyc sprawe zawiasu i być może zrobić hamulce, skoro zacząłem temat z nimi i nie robić z gęby cholewy skoro im zawróciłem głowę Czuję się niekomfortowo w tej współpracy i tyle.
turdzi Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 no ja ci sie nie dziwie bo slabo to faktycznie wygladaw twoim przypadku
mgtan Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Widac średnia musi byc, ty masz za***iste odczucia ja nie dokońca...więc srednio jest "dobrze" :> :> :> ale mam nadzieje że już ci wyjasniłem o co bangala jeśli chopdzi o twoje odczucie "sto pomysłów na raz?" p.s. dodam tylko że z programem miałes rację...zupełnie inne auto po nim
mystic.pl Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Ja na Witka złego słowa powiedzieć nie mogę. Jechałem ze Szczecina i specjalnie dla mnie w sobotę przyszedł bo nie mogłem w tygodniu dojechać, przy programie siedział 4 godziny, do każdej korekty musiał ecu wyciągać bo nie szło przez złącze diagnostyczne, anielska cierpliwość, no i pomimo, że wizyta była umawiana indywidualnie policzył jak za grupowe jednym słowem byłem bardzo zadowolony.
mgtan Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Jak mówiłem Witek jest dobry specu, co do tego nie mam żadnych wątpliwości. MRmotors to nie tylko Witek przecież a ja opisuje całą współpracę jak wygląda z MRmotors z mojej perspektywy i patrz na to tez tak. Przeczytaj moje story :|. Oni pewnie z resztą tez nie są happy z tego faktu jak się współpraca ułozyła, dlatego chce skończyc co zacząłem z nimi. Podać sobei grabę i iśc dalej. Nie mam wątpliwości że jest wielu zadowolonych klientów, bo ja tam pojechałem polegając na opini tych wielu klientów.
adamooo Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 przecież nie mowa tu o Rogalu tylko o dziale mechanicznym a Wy ciągle jedno
mgtan Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 adamooo bo powiedzmy sobie prawde wszyscy kojarzą MRmotors z osobą Witka
adamooo Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 adamooo bo powiedzmy sobie prawde wszyscy kojarzą MRmotors z osobą Witka dokładnie.. powinny być to dwie oddzielne firmy wtedy nie było by problemu z opinią... niektórzy nic nie piszą odnośnie działu mechanicznego ponieważ nie chcą mieć na pieńku z Rogalem , który swoją robotę wykonuję dobrze..
pawel1380 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 mgtan Co do samego zachowania faktycznie slabo ale maja taki ruch i tyle klientow ze moga sobie pozwolic widocznie na segregacje ktorych klientow chca obslugiwac a ktorych niekoniecznie. Przecież obsłużyli..tylko nie fachowo. Poza tym Turdzi to chyba nie jest dobre podejście...Nie uważasz?Porządna firma powinna wszystkich klientów obsługiwać uczciwie a jednocześnie umieć do każdego z nich jak i sytuacji podejść profesjonalnie a czasem i jednostkowo. Uważam że wydanie 11 tys zł na modyfikacje to troche grosza.Gust nie gust nie ma tu nic do rzeczy.Foch?Bez jaj.Chyba że 11 tys tez by im nie podeszło "pod gust" to rozumiem, ale tak chyba nie było.
Flyer Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Ja juz pisalem kiedys, ze dzial mechaniczny MR Motors, ktory prowadzi wspolnik Witka - Pawel - raczej nie jest godny polecenia z moich doswiadczen - jako zwyklego klienta. Jak mialem 2.5TDI chcialem zrobic soft - wyszlo po logach, ze turbo do czyszczednia, bo ma OB. Zostawilem u nich auto na czyszczenie + soft. Po wyjeciu turbo i rozebraniu okazalo sie, ze wirnik wydechowy jest upalony > wymiana. Zalatwilem turbo, auto zlozone - dzwonie pytam ile za robocizne... 600PLN. Wtedy troche mnie zamurowalo, bo normalna cena za wymiane turbo powinna byc nieco nizsza (nawet w Warszawie). Pomijam fakt, ze termin realizacji to lacznie byl chyba tydzien, turbo 2.5 jest na wierzchu + nie jestem zwyczajnym klientem z ulicy... Po rozmowie z Pawlem zaplacilem 50 albo 100zl mniej. Niby nic, ale zawsze cos. Niestety sama rozmowa byla delikatnie mowiac szorstka, kwota wysoka... i tak stracili klienta na mechanike w aucie. Minusem tez bylo to, ze musialem zabrac auto, bo nie bylo czasu na program... Natomiast sama wspolprace z Witkiem przy moim ex 2.5 + aktualnym silniku oceniam spoko. Potrafi doradzic mailowo, hamowanie mialem za friko (softu nie udalo sie zrobic), jedynym minusem jest tylko to o czym pisales - dodzwonic sie do Witka to nie lada wyczyn.
mgtan Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Słuchajcie... tak jak mówiłem... obecnie dokończe to co zaczałem i już. Nie mam do nich pretensji. Chce żeby pozostała radość z jazdy i tyle adamooo co tzn nie chcą miec na pieńku... ja myślę że Rogalotti tez człowiek i wie że tak samo jak Oni tak samo Klient może byc niezadowolony ze współpracy czasem :-) Krytyka normlana rzecz. Gust nie gust nie ma tu nic do rzeczy. Gust? co masz na myśli? Dobra koniec o MRmotors. Tak jak pisałem 15 klientów zadowolonych, szesnasty średnio, a jeden na 100 niezadowolony i tyle. jak to w życiu
pawel1380 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 mgtan zakladam ze niekoniecznie musiales Witkowi podpasd do gustu moze nawet go troche denerwowales dlatego mial focha O to.Jak rozumiem chodziło o "przypaść" do gustu.
mystic.pl Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Ja odniosłem wrażenie, że dział mechaniczny w bejcach się specjalizuje a nie w audi.
mgtan Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 mgtan zakladam ze niekoniecznie musiales Witkowi podpasd do gustu moze nawet go troche denerwowales dlatego mial focha O to.Jak rozumiem chodziło o "przypaść" do gustu. Tylko najlepsze że nie wiadomo czym jak pisałem wyżej. Podstawiłem auto, pokombinował z programem pokazał... seria i do domu. i tyle. Przepraszam że oddycham [br]Dopisany: 30 Styczeń 2011, 21:03_________________________________________________ Ja odniosłem wrażenie, że dział mechaniczny w bejcach się specjalizuje a nie w audi. Być może masz racje bo Paweł nawet mówił przy springach że Oni w BMW mają dużo wieksze doświadczenie i sa lepsze manule itp.
turdzi Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Ja juz pisalem kiedys, ze dzial mechaniczny MR Motors, ktory prowadzi wspolnik Witka - Pawel - raczej nie jest godny polecenia z moich doswiadczen - jako zwyklego klienta. Jak mialem 2.5TDI chcialem zrobic soft - wyszlo po logach, ze turbo do czyszczednia, bo ma OB. Zostawilem u nich auto na czyszczenie + soft. Po wyjeciu turbo i rozebraniu okazalo sie, ze wirnik wydechowy jest upalony > wymiana. Zalatwilem turbo, auto zlozone - dzwonie pytam ile za robocizne... 600PLN. Wtedy troche mnie zamurowalo, bo normalna cena za wymiane turbo powinna byc nieco nizsza (nawet w Warszawie). Pomijam fakt, ze termin realizacji to lacznie byl chyba tydzien, turbo 2.5 jest na wierzchu + nie jestem zwyczajnym klientem z ulicy... Po rozmowie z Pawlem zaplacilem 50 albo 100zl mniej. Niby nic, ale zawsze cos. Niestety sama rozmowa byla delikatnie mowiac szorstka, kwota wysoka... i tak stracili klienta na mechanike w aucie. Minusem tez bylo to, ze musialem zabrac auto, bo nie bylo czasu na program... Natomiast sama wspolprace z Witkiem przy moim ex 2.5 + aktualnym silniku oceniam spoko. Potrafi doradzic mailowo, hamowanie mialem za friko (softu nie udalo sie zrobic), jedynym minusem jest tylko to o czym pisales - dodzwonic sie do Witka to nie lada wyczyn. he he na tdiracing jest temat o opiniach i faktycznie niezla jadka sie tam ukrecila
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się