Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 S-line 2.0 TDi 170 by mgtan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
pozostaje kwestia klocków... Ate raczej nie, zostają Ferodo... albo?

PAGID , Carbone Lorraine ........znow pytanie zalezy do czego :) unikaj tylko EBC , a klock ate wcale nie sa takie zle.

Opublikowano
pozostaje kwestia klocków... Ate raczej nie, zostają Ferodo... albo?

PAGID , Carbone Lorraine ........znow pytanie zalezy do czego :)

wszyscy mi mówicie że 330 + Brembo to przerost formy nad treścią... stąd skoro tak radzicie to biorę pod uwage 321x30 z 3.0 TDi na przód i 288mm na tył, Skoro dają rade przy 230 czy 255 koniach (jak w V6 3.2) to i u mnie powinny dać radę.

Klocki ATE nie za bardzo chce bo miałem je w golfinie i był jeden wielki syf - mowa o pyleniu klocka itp. moze jak tak miałem.

Eliminacja, co myślicie o czymś takim:

- zaciski z 3.0 TDi

- tarcza Zimmerman 321x30 Sport -nawiercane

- klocek Pagid?

czy też wziąć zaciski 3.0 TDi + ori tarcze i kolcki.

Opublikowano

nie wiem jak jezdzisz , ja bym wzial wszystko ate i po problemie.Zimmerman nawiercane to syf i lubia pekac chodz u mnie w Imprezie przejzedzily 40 tys. i nic im nie dolegalo.Moze dlatego ze sznuje hamulec , czyli hamuje jak naj mniej :decayed:

Opublikowano

ogółem jeżdze normlanie, nie pale kapcia spod świateł bo szkoda mi samochodu... czasem przelece po łukach szybko...

czasem szybko pojade po jakiejś drodze...

nie pale hamulcy czy cos... nigdy niemiałem problemu z pogiętymi tarczami przez użytkowanie (raz wymieniałem tylko bo zapomniałem się w Golfince i na gorącą tarcze mi poleciał strumień lodowatej wody i było słychac cichy strzał i już nierówno hamowało :wallbash: :wallbash: )

Opublikowano

kazdy klocek bedzie Ci sie pylil, szczegolnie przy wiekszej tarczy :)

ja mam taki syf z klockow na felgach po calej zimie, ze nie moglem tego doczyscic :disgust:

Opublikowano

kazdy klocek bedzie Ci sie pylil, szczegolnie przy wiekszej tarczy :)

ja mam taki syf z klockow na felgach po calej zimie, ze nie moglem tego doczyscic :disgust:

to może zacznij myć samochód częściej niż raz na porę roku :polew: :polew: :tongue4:

Opublikowano

wkładaj większe niż 321...bierz 6 tłoczkowe lub komplet przód i tył od s4..i będziesz zadowolony - zadzwoń do tego kolesia z sulejówka on powinien mieć komplet..dokupić dobre tarcze..zaciski sobie ładnie pomalujesz i zamkniesz się w 2k..

Opublikowano

Ja ci radze wziąść cos innego niż ori tarcze i klocki, czy to zimmermann czy ATE z wyższych modeli. Cenowo nie powinno wyjść drożej niż OEM

Opublikowano

nie słuchaj adamooo :polew:

wiadomo, że lepiej mieć lepsze hamulce, ale jak nie upalasz to po co Ci one :wink4: ewidentny przerost formy nad treścią - dodatkowo 6 tłoczkowe będą cięższe dzięki czemu zyskasz trochę podsterowności :naughty:

Opublikowano

i znowu mix w głowie :)....

Z Sulejówka, podawaliście mi kiedys namiary...możesz przypomnieć?

jak ci sie trafi zetaw S4 to wiadomo idz w S4 po prostu nie kupuj tych brembo bo to jest bez sesu.

Jak masz zakladac 321 przod i tyl 288 to kup wszystko na ate.Wkesze hamulec na wszyskich kolach i tak zbalansuje jakosc klocow.

Tak jak mowie ja mam wszystko ate i nie mam najmniejszych problemow a przejechalem juz na tym 30K.Tyle ze mam zestaw S4.

Opublikowano

teraz jak mu kazdy zacznie swoje radzic, to sie chlopak calkowicie zagubi :polew:

Opublikowano

Kurna... teraz to jestem zakrecony dopiero.

Co do upalania to ma to wytrzymac dynamiczna jazde... Teraz to sie gotuje jak wystartuje spod swiatel I chce wyhamowac na nastepnych. Ostatnio jak lecialem to myslalem ze sie rozpiernicze... Musi byc odczuwalna roznica. Podzwonilem narazie i kpl na przod to okolo 1,6-1,7... wyjdzie bo

Zaciski 500

Tarcze 650

Zestaw naprawczy 100-150

Klocki 400

A gdzie robocizna.

To juz sie robi za blisko sida... Znowu zaoszczedzie 500pln a bedzie grzybnia I sie okaze roznica niewielka. Zestaw ma wytrzymac tez dynamiczny funn.

Opublikowano

To umow sie z kims kto ma 3.0TDI, albo z bajkiem i niech Ci pokaza jak hamuje 321mm.

Opublikowano

czy sie scigasz czy nie bierz s4..bedziesz miał zawsze zapas przy hamowaniu...i nikt Ci nie powie ze kupiłes kibel..bezpieczenstwo najwazniejsze..a jak mozesz miec w tych samych pieniądzach lepsze to montuj je :cool1:

Opublikowano

a po co ci zestaw naprawczy ? przeciez widac odrazu czy zacisk ma uszkodzne gumki czy nie :rolleyes:

A zestaw sida jest tak za***isty ze sie sam przez noc zaklada ?

Opublikowano

O ceny zapytaj tu, ja u niego kupuję i ma najlepsze ceny w necie. Powołaj się na RF lub A4klub

http://hamulce.net/

Ja bym szukał kompletu od S4 ewentualnie od 3.0 tdi ale włącznie z tyłem bo naprawdę dają radę. Teraz mam sam przód od S4 też jest ok ale aż tak wielkiej różnicy w porównaniu do 3.0 tdi nie widzę, jest lepiej ale bez przesady. Może dlatego, że mam tylko przód od S4, z wentylowanym tyłem 300mm na pewno było by dużo lepiej.

Tarcze bym brał otto zimmerman gładkie w powłoce antykorozyjnej

Klocek najlepiej Pagid Bosch lub nawet ATE bo są oki i do klocków ate nie mam zastrzeżeń. W brew opiniom nie polecam Ferodo DS Performance bo wcale nie są lepsze od ATE a piszczą niemiłosiernie i strasznie pylą, chyba nawet bardziej niż ate

Płyn wymień na Motul RBF600 (nie bierz 660) lub na ATE Blue coś tam.

Opublikowano

tak odnosnie klockow i tarcz tak sobie pomyslalem ze zaptaj co ma Rzeznik z Bielska vel Siemian :decayed:

Jak u niego przezylo to znaczy ze wszystko przezyje :wink4:

Opublikowano

Adamoo chcialem kupic od eski ale trafic cos to osiagniecie... Byl zestaw s5 za 2400 ale musialbym dokupic tarcze do b7 czyli wychodzi 3000... Stad uznalem ze zestaw sida jest ok... Skoro moze byc lepiej ni eskowe a kasa nizsza.... Ale jak podliczylem koszta tych od 3,0 tdiwcale szalu nie ma jak mnie tu przekonuja co poniektorzy... Jakby to bylo 1-1,2 pln to ok ale 1,7 za serie a 2,4 za cos co bedzie rezerwa... No nie wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...