turdzi Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 No BRD ma ten sam problem , tyle ze naped idzie juz przez kola zebate a nie lancuch ale imbus dalej jest. Ponoc cos tam poprawili materialowo i sie nie wyciera ale na ile to prawda chodz niby obecne silniki CR nadal maja to rozwiazanie wiec................
mgtan Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 a jak się nazywa dokładnie ten imbus? ta częśc? oco pytać w serwisach? żebym wiedział co zlecić do wymiany? jakieś koszta znasz?
turdzi Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 ale sama wymiana nic nie daje bo wyrabia sie imbus i gniazdo w korpusie walkow wyrownowazajacych.Jednak w silnikach po 2006 roku nie slychac specjalnie a przypadkach zatrzymania pompy oleju wiec moze faktycznie cos poprawili.
mgtan Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 gniazdo czyli to w głowicy?[br]Dopisany: 22 Sierpień 2010, 16:38_________________________________________________co potrzeba (numery czesci ;-) ) aby zrobic oświetlenie w klamkach, i w drzwiach aby swieciło na nogi jak się wysiada... aaaa... czy są dwa rodzaje schowków tzn 1. chłodzony 2.lodówka?
turdzi Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 mgtan poczytaj sobie, http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=69272.0;highlight=naped+pompy+oleju http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=96722.0;highlight=naped+pompy+oleju http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=57849.0;highlight=naped+pompy+oleju http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=80635.0;highlight=naped+pompy+oleju http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=130614.0;highlight=naped+pompy+oleju http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=54160.0;highlight=naped+pompy+oleju
mgtan Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 pytanie, czy ty w BRD masz tak że jak np rozpędzasz auto to w okolicy 1800-2000 obr jak odpuszczesz gaz słychać takie szuranie? ASO mówi że to normlane w BRD i nie jest oznaką żadnych problemów.
turdzi Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 tak kazda turbina BRD tak ma , przy puszczaniu gazu w tych obrotach slychac takie szurszanie i tak ma byc.
mgtan Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 to dobrze dostałem już potwierdzneie że zabawki są... czekam jeszcze tylko na springi Ty aduikiem to jeździsz w trasy tylko że masz 6,5 l/100km? ja mykam w 90% po miescie i mam 8,42.. w sumie uważam że nie źle jak na klocka 1600kg i 170km... i na fakt że w papierach jest 7,8
turdzi Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 to dobrze dostałem już potwierdzneie że zabawki są... czekam jeszcze tylko na springi Ty aduikiem to jeździsz w trasy tylko że masz 6,5 l/100km? ja mykam w 90% po miescie i mam 8,42.. w sumie uważam że nie źle jak na klocka 1600kg i 170km... i na fakt że w papierach jest 7,8 audi jazdze i po miecie i w trasy, po miesice mi pali 8-8,5 jak duzo w korach stoje a to 6.5 to jeszcze z poprzedniej b7. Ale trzeba wziac pod uwage ze miasto miastu nie rowne, a ja mam dodatkowo quattro.Twoje wazy 1500 kg. a moje 1600
mgtan Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 co do spalania to u mnie wygląda to tak: 1 raz udało mi się zrobić 4,8 l/100km... ale było to taaaaaaak męczące normalnie w trasie to 6-6,5l miasto to 8-10l, z naciskiem na 8,5-8,8[br]Dopisany: 23 Sierpień 2010, 23:38_________________________________________________części przyjechały Stalizator tył i przód od RS4 oraz springi 1BV montaż trwa.
turdzi Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Stalizator tył i przód od RS4 gdzie zamawiales ?
mgtan Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 brałem przez MrMotors - a oni od Auto Unia (tak się chyba nazywa). Dowiadywałem się w AutoVivie i też nie było problemu ze sprowadzeniem. Z dnia na dzień. Jedynie na springi czekałem 4 dni.[br]Dopisany: 27 Sierpień 2010, 17:06_________________________________________________ehsss... z tego co słysze od MrMotors... mimo zamiany praidłowej według tabel z 1BA na 1BV to ogółem jest kicha dam znać jak odbiorę auto.
Flyer Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Sprezyny musza sie tez ulozyc, nie od razu auto siadzie idealnie... Poza tym sprezyny S-line siedza wyzej niz standardowe -30mm od Eibacha, czy innego producenta.
mgtan Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Sprezyny musza sie tez ulozyc, nie od razu auto siadzie idealnie... Poza tym sprezyny S-line siedza wyzej niz standardowe -30mm od Eibacha, czy innego producenta. mówisz? Szef z MrMotors powiedział że to raczej efektu - różnicy już bie będzie? załamka to że siedzą wyżej niż Eibach to wiem, ale żeby tak samo jak seria? Rozumiem że wyżej to np -20mm efektywnie - i to by mnie zadowalało.
Flyer Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Spokojnie, odbierz fure, zrob fotki. Najlepiej zmierz od razu odleglosc - od ziemi do krawedzi blotnika. Za miesiac potworz pomiar
mgtan Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 mówisz że będzie różnica?? aż się boję jechać po samochód żeby się nie załamać zupełnie. :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Jesli springi sa dobrze dobrane to auto musi usiasc nizej, nie ma opcji.
mgtan Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Jesli springi sa dobrze dobrane to auto musi usiasc nizej, nie ma opcji. dobrane z tabelą z forum na głównej stronie o zawieszeniu. Czyli mam nadzieje ze prawidłowo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się