Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] Uciekł olej - którędy ? [FOTO]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem, w moim 1.8T uciekł cały olej - w okolicy filtra oleju silnik jest na maxa upaćkany. czy ktoś spotkał się z czymś takim ? czy winna może być któraś z uszczelek ?

W pon. jade do mechanika i chciałbym mieć jakotaki pogląd odnośnie tego co mogło się stać. :wallbash: Auto generalnie chodzi dobrze. :mysli:

pozrawiam

8u2zi.jpg

K_qvi.jpg

m_bZ9.jpg

Opublikowano

dobrzeby było wejść pod auto i spod spodu się temu przyjrzeć-jeśli uciekł cały olej-to i tak musisz to naprawić,więc jedz do mechanika i niech podniesie auto i zobaczycie skąd kapie :wink4:

Opublikowano

Trzeba to wcześniej umyć i niestety uwalić się pod autem. Widok ze zdjęcia to lipa.

Opublikowano

Polużniła się śruba od chłodnicy oleju ,do której jest przykręcony także filtr oleju ,ciśnienie wysadziło uszczelkę ,stąd wyciek,uszczelka chłodnicy trochę różni się od uszczelki filtra.[br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 13:41_________________________________________________Można to zrobić od góry.

Opublikowano

Polużniła się śruba od chłodnicy oleju ,do której jest przykręcony także filtr oleju ,ciśnienie wysadziło uszczelkę ,stąd wyciek,uszczelka chłodnicy trochę różni się od uszczelki filtra.[br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 13:41_________________________________________________Można to zrobić od góry.

na 90% uszczelka chlodniczki oleju. u mnie bylo podobnie. tylko uszczelka byla tak twarda ze sie lamala jak paluszki. koszt w aso 8zl chyba

Opublikowano

U mnie w tym samym miejscu jest upaćkane a jak się zejdzie pod spód to i skrzynia biegów jest mokra od oleju silnikowego.

A gdy chodzi o uszczelkę chłodnicy oleju to wymiana tego jest jakimś "skomplikowanym" procesem?

Opublikowano

U mnie w tym samym miejscu jest upaćkane a jak się zejdzie pod spód to i skrzynia biegów jest mokra od oleju silnikowego.

A gdy chodzi o uszczelkę chłodnicy oleju to wymiana tego jest jakimś "skomplikowanym" procesem?

wyjmujesz stara i wkladasz nowa :)

blokujesz weze od plynuu chlodniczego, spuszczasz olej, odkrecasz filtr, pozniej chlodniczke, wymieniasz gume i montujesz. u mnie to robili mechanicy bo nie mi sie rozleciala przy -20 i w sekunde olej splynal a pod blokiem ciezko cos grzebac w taki mroz

Opublikowano

Odkręcasz filtr i masz śrubę ,odkręcasz ,chłodniczka jest lużna ,odchylasz wymieniasz uszczelkę ,skręcasz i po zabiegu.Nie trzeba nic rozbierać dodatkowo.

Opublikowano

dzięki za odpowiedzi.

Niestety stało się chyba coś poważniejszego - odma jest cała zaolejona (wzdłuż całej rurki wychodzącej od odmy jest olej).

Miałem nadzieje że cze ka mnie wyczyszczenie lub wymiana odmy (czy jest to element który ma jąkąś mechanike wewnątrz? cos co mogło się uszkodzić ?) - ale wczoraj odwiedziłem mechanika który stwierdził że olej mógł uciec przez turbo ("turbo przpuszcza" chociaż nic przy nim złego nie widać), sam już nie wiem co o tym mysleć - w środę stawiam auto na warsztat do głębszych oględzin.

Opublikowano

odma to tylko rurka, nie ma tam zadnych elementow mechanicznych

turbo moze przepuszczac ale nie sadze zeby az tyle zeby w zbiorniczku sie pojawil, odmie i jeszcze bokiem

najlepiej zanim pojedziesz do mechanika to umyj dokladnie silnik, rowniez od spodu

kup jakis siuwax do mycia niech wyplucze ten olej i wtedy sprawdzisz gdzie cieknie

albo powiedz mechanikowi zeby tak zrobil bo moze sie okazac ze jakas pierdolka sie wysypala a wymienia ci pol silnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...