Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pompa wtryskowa cieknie


trezor4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostanio zauwazylem przy wymianie oleju ze cieknie z silnika .... okazalo sie ze pompa wtryskowa gdzies cieknie... kupilem auto wszystko bylo ok ale zatankowalem niechcąco paliwo diesel v=power na shellu i tez troche katowalem silniczek zeby go sprawdzic czy od tego mogly sie zrobic wycieki ? dzisiaj patrzylem i od spodu sucho , moglo przestac ciec ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zatankowalem niechcąco paliwo diesel v=power

od tego paliwa na pewno nie wyszły wycieki ...

to raczej od tego katowania silnika prędzej..

Po wycieraj dokładnie pompe i sprawdź gdzie cieknie może z pod dekielka od nastawnika ..to sprawa prosta gorzej jak z pod samego nastawnika ..albo i gdzieś indziej ..ale z lokalizuj wyciek najpierw..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdze i sprobuje zlokalizowac wyciek..... pozatym nie odczuwam zadnych zmian w pracy silnika , mozna z tym jezdzic ?czy raczej nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie jak zmienialem olej to byla mokra oslona silnika na od spodu... a teraz zrobilem 300km patrzylem od spodu sucho ... musze wyczyscici pompe i zoabaczyc czy sie leje bo jest mokra ale nie wiem czy to pozostalosci po ostanim razie czy dalej cieknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie ale jak na pompie widac delikatny wyciek taki minimalny to niema raczej powodu sie martwic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie ciekło z góry, dałem do mechaniora który miał uszczelnić, sprawdzić i ustawić kąt, a tylko uszczelnił i skasował 300zł!

Jak wam cieknie z góry lepiej samemu zrobić a za zaoszczędzoną kasę kupić jakieś lepsze klucze :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli cieknie to raczej przez uszczelke pod nastawnikiem, bądź pod klapką nastawnika, uszczelki drogie nie są wiec lepiej to wymienic niz tracic wache i póżniej gadać że duzo pali :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tak się składa że ostatnio wymieniałem pod nastawnikiem i pod dekielkiem nastawnika. Wszystko jest do zrobienia samemu :>

nr uszczelki pod nastawnik

1 460 206 305

nr uszczelki pod dekielek

1 461 015 303

do kupienia w intercarsie

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytkanko ....

bo chce wymienic uszelke na pompie bo zauwazylem ze lekko popa sie poci wg wzoru http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=135193

i teraz pytanie:

sa dwie uszelki z tego co czytalem na forum ta ugory spokojnie mozna samemu wymienic tyle ze problem z 1 srubka jest

to jest ta co przychodzi tutaj

fbfcc811b6148cc7med.jpg

teraaz moja pompa chyba z tego co widze po jej umyciu dokladnym

nie saczy z tego miejca a 3 cm nizej tam jest 2 uszelka czy ta tez mozna sameu wymieniac ?

czy to jzu zabawa dla pompiarza i wklejanie z min. 300 zl ;]

widze ze podajecie dwa nr uszczelek wiec mozna je samemu wymienic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak da rade samemu wymienić ....tylko zależy od Twoich umiejętności....

Poczytaj tu ..

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=75246.0;highlight=wyciek+paliwa+z+pod+nastawnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś nie ma wprawy to niech się za to nie zabiera z góry to jeszcze da radę ale już pod nastawnikiem to trochę gorzej.Ja oddałem gościowi i razem z częściami wyniosło mnie to 130zł i ani kropelki ropy na pompie już pół roku :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie zmieniłem uszczelkę pod dekielkiem nastawnika.umyłem pompę i narazie obserwuje bo najprawdopodobniej będę musiał podnieść nastawnik bo chyba sie pod nim poci... a ja nienawidzę pocenia, a jak się zaczyna lać to już w ogóle szlak mnie trafia -ma być sucho...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie jak sie poci to wkurw ale najgorsze sa plamy pod autem heh jak z jakiegos zloma ;/

umwilem sie z mechanikiem i po znajomosci 100 za uszczelki wymaiane mam nadzieje ze ok bo za regenracje pompy 400 chce i to poznajomosci yhh oby na 100sie skonczylo to szybciej przednie zespolone beda...

PS: Audi juz mnie drazni powoli :P najpier notlaufy jakies i ze turbawski lubia sie zapiekac teraz ze pompa to tez klasyk z gatuku w tej marce heh cos jeszcze mnie czeka z klasyku ?

mialem wczesniej hondy i dla mnie jakas naprawa poza rozrzadem daje domyslenia ze jakiegos parcha z Reichu mam : D nie przyzwyczajony jestem do napraw a potem czytam forum i ze to norma ;/ tragedia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slaviozo kochaj audika swego, możesz mieć gorszego :wink4:

ja odkąd kupiłem to już przeżyłem pompę (300zł), zawieszenie 2x,tarcze klocki,popychacze,rozrząd,czujniki abs, przeplywke, łożyska z przodu i z tyłu (quattro), a teraz czekam mnie reanimacja turbo i tuleje w tylnym zawieszeniu, a na dodatek dzis zauwazyłem ze mi błotnik rdzewieje :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...